Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xHaithi schreef:Ik ga denk ik wel meedoen met de wedstrijd van NatashaMorgen maar eens kijken of ik leuke foto's kan maken.
Ik vond trouwens net dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/429375258
In 1 woord: Wow! Wat een detailwerk met al die kleine ringetjes enzo o.o Ze zijn 10 keer mooier dan de 'echte' halsters.
xHaithi schreef:Aan iedereen hier die een beetje oudere modellen koopt zo nu en dan, ik kan misschien de oude vos-ijslander kopen (is er al uit sinds een 5tal jaar of langer geloof ik). Hij zou 12 euro kosten zonder verzendkosten. Is dat het waard of is dat teveel?
iMandy schreef:Aaaaaah jeej, ik heb in een klein winkeltje de Camargue merrie, Falabella merrie, Dartmoor hengst en het Falabella VEULEN!Ben er echt blij mee!
Gek genoeg waren de schleich daar goedkoper (en onbeschadigd) dus ik ga daar zeker vaker heen! Ze hadden zelfs nog een oude appaloosa hengst, ik weet niet wanneer die uit de collectie is gegaan?
iMandy schreef:Aaaaaah jeej, ik heb in een klein winkeltje de Camargue merrie, Falabella merrie, Dartmoor hengst en het Falabella VEULEN!Ben er echt blij mee!
Gek genoeg waren de schleich daar goedkoper (en onbeschadigd) dus ik ga daar zeker vaker heen! Ze hadden zelfs nog een oude appaloosa hengst, ik weet niet wanneer die uit de collectie is gegaan?
xHaithi schreef:iMandy schreef:Aaaaaah jeej, ik heb in een klein winkeltje de Camargue merrie, Falabella merrie, Dartmoor hengst en het Falabella VEULEN!Ben er echt blij mee!
Was het deze hengst:
Die is er toch al een poosje uit hoor. Minstens een jaar. Gaaf dat ze die daar nog hadden!