Schleich paarden [Deel 2]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HxSunlight

Re: Schleich paarden [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:01

oke super leuk ben benieuwd wat voor foto het wordt haha :D

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:09

xHaithi schreef:
Ik ga denk ik wel meedoen met de wedstrijd van Natasha :) Morgen maar eens kijken of ik leuke foto's kan maken.

Ik vond trouwens net dit op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/429375258
In 1 woord: Wow! Wat een detailwerk met al die kleine ringetjes enzo o.o Ze zijn 10 keer mooier dan de 'echte' halsters.

Zij doet ook longeertack, die vind ik erg mooi, ik heb alleen het geld niet om het te kopen.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:12

die zijn zeker super mooi!
Ik ga ook mee doen met de wedstrijd maar eerst me rosa repaint maken, want die word dan mijn foto model

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:24

Ik doe het ze niet na. Vind ze ook mooier dan het schleich spul. Dat is toch erg ielig en vooral die hoofdstellen vind ik maar niets. Veelste breekbaar :=

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:30

ik heb nog nooit geprobeerd iets te maken maar zo mooi lukt me nooit echt knap gedaan

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:32

Is vooral veel geduld hebben en oefenen, oefenen, oefenen. Dat is ook niet echt aan mij besteed met zulks klein priegelwerk.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:35

Ik denk dat ik er ook helemaal gek van zou worden, al dat prutswerk. Ik denk erover mijn andalusiërmerrie te laten repainten in mijn eigen andalusiërmerrietje, aangezien ik zo STOM geweest ben om mijn andalusiërmodel van schleich met meerdere paarden in 1 zak te gooien, en ja, toen was ze zwart eh O.O Dus dan koop ik dat model opnieuw, en laat ik men 'beschadigde' repainten. Moet voor de repaint toch een model betalen, dus :P Voor dat paardje zou ik dan wel zo'n mooi halstertje willen kopen ^^

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:37

vind repainten al priegelwerk laat staan halstertjes maken

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:14

Whew, die halsters zijn echt knap! Ik ga me ook even aanmelden op dat schleichforum, ben helemaal blij dat ik andere schleichliefhebbers heb gevonden :P

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:52

ohja wilde nog even laten weten dat bijna een week later tog nog mijn camargue merrie en veulen zijn aangekomen zaten gewoon in bubbeltjes enveloppe terwijl ik voor pakket moest betalen. Minder leuk maar gelukkig heb ik ze tog gekregen.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:58

Hoe is het gefrankeerd? Kan best zijn dat het gewoon als pakket post verstuurd is ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:02

niet zo op gelet was al blij dat ik zeg had :o

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:03

Ja, dat kan ik geloven! Is ook altijd fijn als je pakketje ook echt gearriveerd is. Tegenwoordig kan je de post ook niet meer vertrouwen ondanks dat je ze er een vermogen voor betaald :=

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:14

inderdaad heb wel is gehad dat pakketjes vrijdag op de post gingen en ze dinsdags pas aankwamen.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 08:34

Fijn dat het binnen is, Raya (mijn gerepainten en gecustomized hond door Sanne) ging ook door de brievenbus maar was wel bijna voor een pakket gefrankeerd.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:00

Aan iedereen hier die een beetje oudere modellen koopt zo nu en dan, ik kan misschien de oude vos-ijslander kopen (is er al uit sinds een 5tal jaar of langer geloof ik). Hij zou 12 euro kosten zonder verzendkosten. Is dat het waard of is dat teveel?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:08

oh die probeer ik ook al zo lang te krijgen lijkt wel of niemand er eentje heeft :(. Ik vind 12 wel klein beetje veel en ligt er aan hoe het verzonden word als pakket is komt er nog 6,75 bij. Maar als je hem echt graag wilt is het je eigen keuze natuurlijk.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 12:10

xHaithi schreef:
Aan iedereen hier die een beetje oudere modellen koopt zo nu en dan, ik kan misschien de oude vos-ijslander kopen (is er al uit sinds een 5tal jaar of langer geloof ik). Hij zou 12 euro kosten zonder verzendkosten. Is dat het waard of is dat teveel?

Ik zou zeggen: Doen! Er word zo veel geboden op dat model! De donkerbruine zie je vaker dan de lichtbruine, dus als ik zo'n kans zou krijgen zou ik het zeker doen (ik heb hem inmiddels al wel hoor) ;) maar sommige handelaren vragen er vele malen meer voor, dus dan valt dit nog best mee!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:12

Ai, dan ben ik echt dom geweest. Ik kon hem misschien via eBay hebben maar daar moest je bieden. Ik was dus van plan een halfuurtje voor die veiling afliep op post te gaan staan want er was nog maar 4,50 geboden op dat beest. Alleen, tsjaa, vergeten :')

Ik ga dat vrouwmens dan toch vragen wat extra foto's te maken om te bekijken hoe hij eruit ziet.

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:05

spannend er zijn al veel deelnemers op mijn wedstrijd
op www.schleich.bbforum.com
alleen heel veel hebben nog geen foto geplaatst vergeet dit niet

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:19

Aaaaaah jeej, ik heb in een klein winkeltje de Camargue merrie, Falabella merrie, Dartmoor hengst en het Falabella VEULEN! :D Ben er echt blij mee!

Gek genoeg waren de schleich daar goedkoper (en onbeschadigd) dus ik ga daar zeker vaker heen! Ze hadden zelfs nog een oude appaloosa hengst, ik weet niet wanneer die uit de collectie is gegaan?

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:26

iMandy schreef:
Aaaaaah jeej, ik heb in een klein winkeltje de Camargue merrie, Falabella merrie, Dartmoor hengst en het Falabella VEULEN! :D Ben er echt blij mee!

Gek genoeg waren de schleich daar goedkoper (en onbeschadigd) dus ik ga daar zeker vaker heen! Ze hadden zelfs nog een oude appaloosa hengst, ik weet niet wanneer die uit de collectie is gegaan?

jij hebt toch ook schleich site www.schleich.bbforum.nl

zoja wil je mischien ook mee doen aan mijn wedstrijd :D

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:32

iMandy schreef:

Was het deze hengst: Afbeelding
Die is er toch al een poosje uit hoor. Minstens een jaar. Gaaf dat ze die daar nog hadden!

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:36

xHaithi schreef:
iMandy schreef:

Was het deze hengst: Afbeelding
Die is er toch al een poosje uit hoor. Minstens een jaar. Gaaf dat ze die daar nog hadden!

wnnr stuur jij je foto in voor de wedstrijd haha :D
want ik wil wel graag bij alle deelnemers bij foto ja zetten :P

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:41

Het weer is vandaag écht verschríkkelijk, dus het kan zijn dat het langer duurt :s