je zadel ligt ten eerste heel erg naar voren... ik vind ook dat je bovenlichaam te lang wordt. ik zou er niet meer op gan rijden, door je lange bovenlichaam kan hij uit evenwicht raken.
Dagmar_1995
Geplaatst: 10-06-10 10:58
wow wat ligt jou zadel ver naar voren, verder denk ik ook dat je behoorlijk aan de lange kant bent.
waarom laat je de zadelmaker niet komen? Dit is echt vreselijk ongezond. meteen ben je gigantisch veel kosten kwijt aan een osteopaat Nouja is vrij offtopic. ik vind je bovenlichaam te lang
bacardyx: ik vind het echt onrespectloos dat sommige mensen zo reageren van 'arm beestje'. mensen komen het hier VRAGEN omdat ze het niet weten, ze geeft zelf al aan dat ze zichzelf te lang vind worden maar wil alleen weten of het echt niet meer gaat etc.
ontopic: ik denk dat je echt een betere foto moet plaatsen, met het zadel ongeveer zo'n 5cm naar achter gelegd, op deze foto lijkt je bovenlichaam vooral veel langer, dan dat die misschien in werkelijkheid is. & als je die hebt zou ik die nog even plaatsen. voor nu, vind ik je bovenlichaam denk ik te lang (op deze foto), sorry.
Nienkee_
Geplaatst: 10-06-10 14:29
Heb je ook inderdaad ook een andere foto? Ik vind je bovenlichaam zoieso wel te wat lang maar misschien als je een betere foto hebt dat het nog meevalt?
Bacardyx
Geplaatst: 10-06-10 14:37
Deze is ouder. deze van paar weken geleden ofzo. heb niet zo veel rij foto's zadel zal ik tegen eigenaar zeggen, hij is niet van mij ik vind mn boven lichaam zelf ook wel aardig lang, maar hier zegt bijna iedereen dat het nog kan