Van Michel

En voor mijn vriendin Yezzi van Milan & Buddy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daffy02 schreef:Blonde Choco en Tomas als t kan.
En Cynthia, Fire en Doornroosje erbij zou ook fijn zijn maar hoeft niet perse
Van BC en Tomas heb ik wel foto zodat je weet hoe ze eruit zien, voor cynthia, fire of doornroosje zal ik moeten zoeken.
Doornroosje is een lp, Cynthia was in mei looppony en in juli was ze sws rijpony, juni misschien nog niet.
Daffy02 schreef:Cynthia is nu nog loopponyik ken ze allemaal, ik zal het proberen!
Michel, fire, buddy, milan, broschje komt goed
Ze is rp geweest. Heb eigenlijk echt geen idee waarom ze weer lp is, ze deed wel ondeugend als rp maar niet echt stout/gemeen. ze was er wel klaar voor..
Daffy02 schreef:Cynthia is nu nog loopponyik ken ze allemaal, ik zal het proberen!
Ze is rp geweest. Heb eigenlijk echt geen idee waarom ze weer lp is, ze deed wel ondeugend als rp maar niet echt stout/gemeen. ze was er wel klaar voor..
love_horse1 schreef:Daffy02 schreef:Cynthia is nu nog loopponyik ken ze allemaal, ik zal het proberen!
Heb je fieen keer gehad dan?
drenterxx schreef:Ik lees nu alles terug van voor lilikska en ik naar PpC gingenhet word wel steeds minder gezellig in dit topic vind ik.. Maar eind oktober een dagje naar ppc ☻ voor wie moet ik een foto van hun lieveling maken?