Knap dat je wilt afvallen! Maar dan vind ik het nog een beetje twijfelachtig over je lengte. Maar super dat je zelf ook zegt dat je op zoek moet naar een paard. Een beestje weg doen is inderdaad niet makkelijk!
Ik heb eigenlijk een klein vraagje, Aangezien ik met mijn pony ben gestopt omdat ik te groot ben wil ik overstappen naar een E pony of paard Ik wil dit samen gaan doen met mijn moeder maar weet niet welke stokmaat misschien het beste is ik zat te denken aan een KWPN ik ben 1.65 lang weeg 57 kg moeder: 1.68 weegt 75 kg
Omdat ik dus aan het rond kijken ben, heb ik dus nog geen foto, ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik weet echt niet welke stokmaat ik ongeveer moet hebben & daarbij denk ik dat een E pony al weg zou vallen..
Chivanah
Geplaatst: 04-11-13 16:50
Pas ik nog? denk niet dat ik er nog op ga rijden was namelijk daar voor een strand rit:)
Pony is best wel stevig gebouwd trouwens ( maar ik ook;)) maar ik mag wss daar op ponykamp en dan wil ik weer op deze pony als dat kan als ik niet te zwaar ben dan
Laatst bijgewerkt door Chivanah op 04-11-13 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Friso_lover : Ja dat is zeker waar! daarom wil ik een KWPN of anders kijken voor NRPS.... maarja, zelfs daarin verschillen de paarden nog al in bouw... Als ik iniedergeval maar een beetje een idee krijg naar wat ik moet gaan kijken!!
@Chivanah dat is toch moonlight van ponyhof??? en het past nog makkelijk!!
Patchje
Geplaatst: 04-11-13 20:54
Hallo
Ik draai pas mee, maar ik twijfel toch wel een beetje of ik niet te groot ben voor m'n pony. Heb heb nog maar een half jaartje, maar ben wel al helemaal gek op 'm. Ik ben 1.67m en weeg 52 kg (groei misschien nog). Mijn pony is 1.45m maar wel stevig gebouwd. Het is wel een westernzadel, dus de beugels zijn best lang. (ze zitten wel al op het eerste gaatje )
Groetjes (dit was helaas de enige rijfoto van de zijkant).
Karla
Geplaatst: 04-11-13 21:00
ik vind het alsnog moeilijk te beoordelen, omdat de foto maar half is. Maar zover ik kan zien past het nog wel