Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xjasmijntjjx

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 10:16

Hoihoi!
Na hele tijden van volgen zit ik toch zelf met een schleich gerelateerde vraag..
Ik heb laatst van de schleich classics een haan gekocht die als een special is gemaakt voor fabrikant Caro, overigens is er weinig van te vinden op het internet en vandaar de vraag of hier iemand er iets van weet.

Ik heb meerdere classics en mini's te koop, mocht iemand geïnteresseerd zijn graag een PB!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:23

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:24

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:04

Lonneke2001 schreef:
Ik vind je filmpje op YouTube echt heel erg leuk! Dat wil ik zelf ook gaan proberen :j

Ik neem aan dat je dit filmpje bedoeld?
https://www.youtube.com/watch?v=D-XoIOzR9Vg

voor degenen die niet weten waar het over gaat,
ik heb een tutorial gemaakt over hoe je leuke springbalken kan maken ;)
(sorry vergeten hier te plaatsen)

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:06

Palmbierlove schreef:
Lonneke2001 schreef:
Ik vind je filmpje op YouTube echt heel erg leuk! Dat wil ik zelf ook gaan proberen :j

Ik neem aan dat je dit filmpje bedoeld?
https://www.youtube.com/watch?v=D-XoIOzR9Vg

voor degenen die niet weten waar het over gaat,
ik heb een tutorial gemaakt over hoe je leuke springbalken kan maken ;)
(sorry vergeten hier te plaatsen)

Ja die idd :j

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 10:17

is er hier iemand die de witte ijslander hengst uit het scenery pack heeft die gelijk is aan het model 13707? Zou die persoon eens willen kijken wat dit paard voor een gewicht heeft?
ik heb beide modellen in bezit en het viel me op dat die van mij erg verschillen met betrekking tot hun gewicht, en ben benieuwd of dit bij anderen ook zo is.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 09:07

Het is inderdaad een ander soort materiaal, wat het verschil in gewicht verklaard, SilverCathy :j

maximoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:03

Ik vraag me al een hele tijd iets af en misschien kan ik via deze weg antwoord krijgen.

Wanneer is een zelfgemaakt schleich product verkoop waardig?

Ik maak momenteel veel schleich producten en het lijkt me ook leuk om een keer een partij te verkopen. maar wanneer weet ik of het goed genoeg is?

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:27

maximoo schreef:
Ik vraag me al een hele tijd iets af en misschien kan ik via deze weg antwoord krijgen.

Ik maak momenteel veel schleich producten en het lijkt me ook leuk om een keer een partij te verkopen. maar wanneer weet ik of het goed genoeg is?

Ik zou gewoon wat te koop zetten en dan krijg je zelf bericht of ze wat van je willen kopen

maximoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:31

JoycexEnya schreef:
maximoo schreef:

Ik zou gewoon wat te koop zetten en dan krijg je zelf bericht of ze wat van je willen kopen

Goed idee

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 18:01

Goedendag.

Sorry voor het inbreken maar weet een van jullie wie dit tuig gemaakt heeft.

Of heeft eventueel zo'n soort tuig in de aanbieding.

Afbeelding

Mvg

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 08:39

ardo_iggy schreef:
Goedendag.

[ Afbeelding ]

Mvg

Ik kan best zoiets voor je maken :j
Je kunt dan een foto zoeken op google van hoe je het tuig opgebouwd wil hebben en of je er een kleur onder wil (onderleggen) en op welk model het gemaakt moet worden.
Ik vraag €8 voor een enkelspan en €15 voor een dubbelspan (dus 2 tuigen, ik zorg dat ze 'aan elkaar' kunnen zoals dat bij echte tweespannen ook is) dit omdat het maken erg veel tijd kost en het helemaal naar jouw wens kan worden gemaakt :)

maximoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 22:55

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag een trektuig gemaakt!
Tips of tops?? ;)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:00

zo grappig dit! vroeger had ik ook van die paardjes, echt jeugdherinneringen! leuk dat jullie t allemaal nog doen! ik ben nu 13 dus doe dit al natuurlijk al paar jaar niet meer, maar dit was echt mijn leukste speelgoed toen ik klein was *\o/*

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:01

Ik ben 14 en ben nog steeds fanatiek :+

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:01

KittyDylan schreef:
Ik ben 14 en ben nog steeds fanatiek :+

haha, die van mij staan op de vensterbank te niksen :+

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:07

Lonneke2001 schreef:
ardo_iggy schreef:
Goedendag.

[ Afbeelding ]

Mvg

Ik kan best zoiets voor je maken :j
Je kunt dan een foto zoeken op google van hoe je het tuig opgebouwd wil hebben en of je er een kleur onder wil (onderleggen) en op welk model het gemaakt moet worden.
Ik vraag €8 voor een enkelspan en €15 voor een dubbelspan (dus 2 tuigen, ik zorg dat ze 'aan elkaar' kunnen zoals dat bij echte tweespannen ook is) dit omdat het maken erg veel tijd kost en het helemaal naar jouw wens kan worden gemaakt :)

Heb je toevallig wat voorbeeld foto's voor mij wat je maakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:20

Ik ben 20 en gisteren een doos met 35 schleich figuren gekocht, leeftijd heeft er weinig mee te maken.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:39

Hier 1 van 32 die ze ook verzameld en tuig maakt enzo.

maximoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:44

ik ben 15 en maak nog volop tuig enzo :o

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:02

anemoonlena schreef:
zo grappig dit! vroeger had ik ook van die paardjes, echt jeugdherinneringen! leuk dat jullie t allemaal nog doen! ik ben nu 13 dus doe dit al natuurlijk al paar jaar niet meer, maar dit was echt mijn leukste speelgoed toen ik klein was *\o/*

Met 13 heb je nog een hele prima leeftijd om er nog mee te spelen. Geniet er nog even van, voordat je straks echt te oud bent om er mee te spelen ;)
Maar hier 22 jaar en nog steeds met veel plezier verzamelaar. Schleich is niet leeftijd gebonden, blijft altijd leuk :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:40

Joyce_R schreef:
anemoonlena schreef:

Met 13 heb je nog een hele prima leeftijd om er nog mee te spelen. Geniet er nog even van, voordat je straks echt te oud bent om er mee te spelen ;)
Maar hier 22 jaar en nog steeds met veel plezier verzamelaar. Schleich is niet leeftijd gebonden, blijft altijd leuk :)

jaa ik heb ze gewoon op de vensterbank staan als verzameldingetjes zoals stenen ofzo haha, maar ik vind me iets te oud om echt mee te 'spelen' dus dat je een beetje 'in jezelf' gaat praten enzo, vind t wel erg leuk om te verzamelen

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:40

Joyce_R schreef:
anemoonlena schreef:

jaa ik heb ze gewoon op de vensterbank staan als verzameldingetjes zoals stenen ofzo haha, maar ik vind me iets te oud om echt mee te 'spelen' dus dat je een beetje 'in jezelf' gaat praten enzo, vind t wel erg leuk om te verzamelen

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 11:06

hoi iedereen, er komen hier echt hele leuke dingen naar voren! maar de laatste dagen ben ik ook bezig geweest, en dit is het resultaat:
Afbeelding
deze is nog niet af, maar al wel een goed begin!
Afbeelding
Afbeelding
ook heb ik een barebackpad gemaakt, ben hier echt trots op omdat ik hier heel slecht in ben :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

skyver12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:30

Hey iedereen, even snel een berichtje, :D ik heb sinds kort het mustang veulen van 2016. ik vindt dat dit veulen best groot is *\o/* /3 het lijkt wel een beetje op een jaarling haha, maar wat vinden jullie? :)F