Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximoo schreef:heeft iemand foto's van een solarium? ben erg benieuwd
Palmbierlove schreef:maximoo schreef:heeft iemand foto's van een solarium? ben erg benieuwd
dit is mijn zelf gemaakte solarium
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=575546D7
met de lamp aan
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=575C4A5A
Lonneke2001 schreef:Ik vind je filmpje op YouTube echt heel erg leuk! Dat wil ik zelf ook gaan proberen
Palmbierlove schreef:Lonneke2001 schreef:Ik vind je filmpje op YouTube echt heel erg leuk! Dat wil ik zelf ook gaan proberen
Ik neem aan dat je dit filmpje bedoeld?
https://www.youtube.com/watch?v=D-XoIOzR9Vg
voor degenen die niet weten waar het over gaat,
ik heb een tutorial gemaakt over hoe je leuke springbalken kan maken![]()
(sorry vergeten hier te plaatsen)
maximoo schreef:Ik vraag me al een hele tijd iets af en misschien kan ik via deze weg antwoord krijgen.
Wanneer is een zelfgemaakt schleich product verkoop waardig?
Ik maak momenteel veel schleich producten en het lijkt me ook leuk om een keer een partij te verkopen. maar wanneer weet ik of het goed genoeg is?
JoycexEnya schreef:maximoo schreef:Ik vraag me al een hele tijd iets af en misschien kan ik via deze weg antwoord krijgen.
Wanneer is een zelfgemaakt schleich product verkoop waardig?
Ik maak momenteel veel schleich producten en het lijkt me ook leuk om een keer een partij te verkopen. maar wanneer weet ik of het goed genoeg is?
Ik zou gewoon wat te koop zetten en dan krijg je zelf bericht of ze wat van je willen kopen
ardo_iggy schreef:Goedendag.
Sorry voor het inbreken maar weet een van jullie wie dit tuig gemaakt heeft.
Of heeft eventueel zo'n soort tuig in de aanbieding.
[ Afbeelding ]
Mvg
Lonneke2001 schreef:ardo_iggy schreef:Goedendag.
Sorry voor het inbreken maar weet een van jullie wie dit tuig gemaakt heeft.
Of heeft eventueel zo'n soort tuig in de aanbieding.
[ Afbeelding ]
Mvg
Ik kan best zoiets voor je maken![]()
Je kunt dan een foto zoeken op google van hoe je het tuig opgebouwd wil hebben en of je er een kleur onder wil (onderleggen) en op welk model het gemaakt moet worden.
Ik vraag €8 voor een enkelspan en €15 voor een dubbelspan (dus 2 tuigen, ik zorg dat ze 'aan elkaar' kunnen zoals dat bij echte tweespannen ook is) dit omdat het maken erg veel tijd kost en het helemaal naar jouw wens kan worden gemaakt
anemoonlena schreef:zo grappig dit! vroeger had ik ook van die paardjes, echt jeugdherinneringen! leuk dat jullie t allemaal nog doen! ik ben nu 13 dus doe dit al natuurlijk al paar jaar niet meer, maar dit was echt mijn leukste speelgoed toen ik klein was
Joyce_R schreef:anemoonlena schreef:zo grappig dit! vroeger had ik ook van die paardjes, echt jeugdherinneringen! leuk dat jullie t allemaal nog doen! ik ben nu 13 dus doe dit al natuurlijk al paar jaar niet meer, maar dit was echt mijn leukste speelgoed toen ik klein was
Met 13 heb je nog een hele prima leeftijd om er nog mee te spelen. Geniet er nog even van, voordat je straks echt te oud bent om er mee te spelen
Maar hier 22 jaar en nog steeds met veel plezier verzamelaar. Schleich is niet leeftijd gebonden, blijft altijd leuk
Joyce_R schreef:anemoonlena schreef:zo grappig dit! vroeger had ik ook van die paardjes, echt jeugdherinneringen! leuk dat jullie t allemaal nog doen! ik ben nu 13 dus doe dit al natuurlijk al paar jaar niet meer, maar dit was echt mijn leukste speelgoed toen ik klein was
Met 13 heb je nog een hele prima leeftijd om er nog mee te spelen. Geniet er nog even van, voordat je straks echt te oud bent om er mee te spelen
Maar hier 22 jaar en nog steeds met veel plezier verzamelaar. Schleich is niet leeftijd gebonden, blijft altijd leuk