Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paardjes45 schreef:Hmmm, twijfelgeval. Ik denk dat je wat aan de zware kant bent voor de pony, maar dat kan ik pas echt met zekerheid zeggen als je een betere foto hebt
bentlage schreef:minkxx schreef:neee ik groei niet meer haha, en ben aangekomen.. dus die kilootjes gaan er ook nog af..
ik weet inderdaad dat ik voor t mooie te groot ben, maarja.. rijd haar voor de verkoop en niet voor dressuurwedstrijden :p
dat kan indd nog wel. paard lijkt geen last van je te hebben ook
chelle_dora schreef:Ik zeg ook, te flink voor je zadel en dus niet mooi op je pony.
Qua lengte gaat het nog net wel/net niet maar vind je inderdaad te zwaar voor deze pony... Betekent niet dat ik je moddervet vind, maar op een paard zou dit beter staan.
Paardjes45 schreef:chelle_dora schreef:Ik zeg ook, te flink voor je zadel en dus niet mooi op je pony.
Qua lengte gaat het nog net wel/net niet maar vind je inderdaad te zwaar voor deze pony... Betekent niet dat ik je moddervet vind, maar op een paard zou dit beter staan.
+1
Ps: je hoeft je pony niet te verkopen omdat je er niet op past er zijn genoeg andere leuke dingen om te doen! Vrijheidsdressuur, natural horsemanship, horse agilaty, mennen, les op geven enz enz