Helaas ben je toch echt te groot en te zwaar voor je pony meis. Ga lekker beginnen met vrijheidsdressuur, grondwerk, aan de hand springen. mennen, dat soort dingen zijn ook erg leuk
poetssarah
Geplaatst: 02-11-13 22:58
ik weet het wel beter het is mijn pony en STOP in het voorjaar koop ik een grote en ga ik en dan ga ik minder op hem rijden ...
Ik zou het je pony niet aandoen en lekker nu een grotere pony kopen!
poetssarah
Geplaatst: 02-11-13 22:59
STOP!!!! als mijn lesgever zegt dat het nog net lukt lukt het nog hoor!
Friso_lover
Geplaatst: 02-11-13 23:00
Helaas meid, je bent en blijft te groot én te zwaar voor je pony. Ik weet dat het jammer is want ik heb het zelf ook vaak meegemaakt. Maar je zult er op den duur achter komen dat we gelijk hebben. Misschien is het handig dat je je erin verdiept? Wat er gebeurd wanneer je te groot bent voor je pony en toch blijft doorrijden?
Anoniem
Geplaatst: 02-11-13 23:01
poetssarah schreef:
STOP!!!! als mijn lesgever zegt dat het nog net lukt lukt het nog hoor!
Op de foto's valt het nog mee... Met 1.50 kan je ook nog op een shet bijvorbeeld, maar niet op een smalle A-pony. De ene pony is de andere niet.
LiannePuthzy
Geplaatst: 03-11-13 00:03
poetssarah sorry je bent echt te groot, je kan je paad uit evenwicht brengen en er voor zorgen dat je paard rug problemen krijgt maar wel leuk om te weten dat er meer pony's/paarden zijn die poets heten (zo heet mijn paard ook maar bij mijn paard scrijf jje da naam anders Puthzy namelijk)
Die laatste is gewoon veel te groot. Daarbij snap ik niet waarom mensen hier een foto posten, vragen om iemand zijn mening en vervolgens die mening in de wind slaat.
Otto91
Geplaatst: 03-11-13 11:37
LaBull schreef:
Die laatste is gewoon veel te groot. Daarbij snap ik niet waarom mensen hier een foto posten, vragen om iemand zijn mening en vervolgens die mening in de wind slaat.