Maybee schreef:Ben ik te groot voor mijn pony?
Ik ben 1,65 cm en 50 kilo mijn pony is een welsh/haflinger en is 1,45 pas ik daar nog op?
Ik zou zeggen dat het nog past maar zonder foto kan niemand het hier weten natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb het nu wel over een shet van 1m of hoger 
Eenhoorni schreef:Denken jullie dat ik nog op een gemiddelde shet kan rijden? Ik ben zo'n 1.40/1.45m lang en ik weeg 29/30kg. Ik heb lange benen voor mijn lengte maar het is niet extreem ofzoIk heb het nu wel over een shet van 1m of hoger
Ik hoor jullie mening graag!
Eenhoorni schreef:Denken jullie dat ik nog op een gemiddelde shet kan rijden? Ik ben zo'n 1.40/1.45m lang en ik weeg 29/30kg. Ik heb lange benen voor mijn lengte maar het is niet extreem ofzoIk heb het nu wel over een shet van 1m of hoger
Ik rijd nu al meer als 5 jaar een shet x welsh (vrij grof gebouwd). Ik ben nu 13 en rond de 1.70 en 52 kilo. Ik heb het idee dat de shetlander die ik rijdt er geen problemen mee heeft en mij makkelijk kan dragen, maar hij is wel snel moe en heeft helemaal geen conditie
Mijn vraag was dus ben ik niet te zwaar?
Ik twijfel zelf heel erg maar ik spring met hem nog gewoon 50 cm en dat vindt hij geweldig. Ik wil wel eens in de 3 maanden ofzo een wedstrijdje gaan doen maar wil eerst ff weten of ik niet te zwaar/groot ben.
de shet is ongeveer 1.15