Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skyver12 schreef:Hey iedereen!![]()
Nog even wat, vinden jullie ook dat de kwaliteit/verf van sommige modellen echt verslechterd is?![]()
Ik was laats nog even aan het kijken en zag dat de verf van de oude Tennessee Walker hengst helemaal belabberd is geworden, maar gelukkig had ik dit model al met wél goede verf erop. kortom wat is jullie mening hierover en wat zou de oorzaak kunnen zijn?:) ik vindt het wel echt jammer van schleich![]()
eclair98 schreef:Ik ben schleich gaan sparen omdat het zo natuur getrouw was en het super mooi is/was. Ik vind dat zo jammer bij de nieuwe collectie, de paarden worden steeds minder mooi in mijn ogen
eclair98 schreef:Ik ben schleich gaan sparen omdat het zo natuur getrouw was en het super mooi is/was. Ik vind dat zo jammer bij de nieuwe collectie, de paarden worden steeds minder mooi in mijn ogen
AnnaMira schreef:Sunsetlover schreef:Waar ik mij ook erg aan erg dat schleich nu ook een roze trailer en een roze stal enzo heeft , het is echt heel onrealistisch
Ik ben het helemaal met je eens! Wie heeft er nou een roze trailer? *Pff ik in ieder geval wel hoor![]()
![]()
![]()
*