Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lonni

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:50

Gaaf! Mijn moeder vind het goed dat ik een vitrinekastje aanschaf en ik hoop zoooo dat het mooi gaat zijn want daar show ik dan elke keer mijn mooiste paardjes in en bovenop wil ik ook nog wat leuks doen (mooiste originele paard ofzo)

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 20:58

Mag ik vragen wat u voor dat paard betaalt hebt?.

skyver12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:24

@lonneke dankje! Ahh leuk! Een kastje voor je schleich , zo kan je de hele tijd naar ze kijken *D

skyver12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:25

@youri123, hij heeft 8,50 gekocht

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 23:11

Ik had toen ik nog bij mijn ouders woonde altijd een aantal plankjes in mijn slaapkamer, waar ze allemaal op konden staan, stond prachtig! En ik kon ze vanuit mijn bed bewonderen :D.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 08:00

Ik vind persoonlijk het temmen nu ook wel een beetje te worden. :n

Maar ik krijg misschien 6 van die blokken van Ikea van hout om mijn schleich in te stallen. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 10:19

Moderatoropmerking:
Ik wil graag het "offtopic en slowchatten" onder ogen brengen. Het is namelijk niet zo dat je helemaal niet iets anders mag zeggen dan dat het over Schleich gaat. Je mag namelijk wel melden dat je iets gekocht hebt of waar je het gekocht hebt, zolang het onderwerp maar Schleich blijft. Ook hoort daarbij waar je je ze opbergt of wanneer je voor een nieuwe gaat kijken.
Wij halen nu het [centraal] tag uit de titel, omdat het vanaf nu ook toegestaan is om een topic er naast te openen. Voor degene die het gepraat rondom het onderwerp niet kunnen waarderen, staat je vrij om een nieuw topic te openen (let op je leeftijd, dit is Young Riders, dus voor onder de 16 jaar. Ik hoop dat wij hiermee het topic wat gemoedelijker kunnen maken voor iedereen. Mocht het 'te' offtopic gaan, tem dan gerust, maar wij zullen iets makkelijker zijn nu.
Mochten jullie het willen, kan er ook een [HK] tag voor komen, dan mag je offtopic gaan (dus iets totaal even anders tussendoor noemen) maar moet het hoofdonderwerp nog steeds Schleich blijven. Meningen mag je pb'en naar mij, om te zorgen dat het hier niet te ver offtopic gaat.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:45

Ik zou Schleich Paarden ook een HK maken eerlijk gezegd, maar dan wel serieus begrepen etc. Ik zou eventueel wel een opstart hiervoor willen maken? Een introbericht etc? :j

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:14

Voor de mensen die het niet wisten, dit is het informatie topic voor schleich. Er is ook een huiskamer topic voor schleich, dit is het huiskamer topic:

[JHK] Het grote Schleich paarden Huiskamer topic!

Een HK tag zou dus in principe, naar mijn idee, niet nodig hoeven zijn, omdat er immers al een huiskamer topic voor schelich is ;)

skyver12

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 00:03

Hey iedereen! *\o/*

Nog even wat, vinden jullie ook dat de kwaliteit/verf van sommige modellen echt verslechterd is? :\
Ik was laats nog even aan het kijken en zag dat de verf van de oude Tennessee Walker hengst helemaal belabberd is geworden, maar gelukkig had ik dit model al met wél goede verf erop. kortom wat is jullie mening hierover en wat zou de oorzaak kunnen zijn?:) ik vindt het wel echt jammer van schleich := :')

Catalina137

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 11:03

skyver12 schreef:
Hey iedereen! *\o/*

Nog even wat, vinden jullie ook dat de kwaliteit/verf van sommige modellen echt verslechterd is? :\
Ik was laats nog even aan het kijken en zag dat de verf van de oude Tennessee Walker hengst helemaal belabberd is geworden, maar gelukkig had ik dit model al met wél goede verf erop. kortom wat is jullie mening hierover en wat zou de oorzaak kunnen zijn?:) ik vindt het wel echt jammer van schleich := :')

Hallo,

ik vind ook dat dat de verf niet meer zo fijn is, maar ook dat de modellen soms geen goede verhoudingen hebben. Ik vind de modellen ook in het algemeen niet meer zo mooi, omdat vele paarden nu ook vlechtjes hebben. Daarom koop ik liever oudere modellen :)

Sunsetlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 17:23

Hoi allemaal ik meld me hier ook even :) . Ik ben hannah en ik heb ong 60 schleich paarden, ik maak daar foto's mee en ik maak veel tuig en repaints.Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan praten! Ik heb trouwens net een nieuwe camera *\%/*

annalogika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:05

Hoi @Sunsetlover ! Gezellig dat je er ook bij komt *\o/* Ik ben benieuwd naar je creaties en hoop dat je het hier gezellig gaat vinden :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:14

Ik ben schleich gaan sparen omdat het zo natuur getrouw was en het super mooi is/was. Ik vind dat zo jammer bij de nieuwe collectie, de paarden worden steeds minder mooi in mijn ogen :o

annalogika

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:54

eclair98 schreef:
Ik ben schleich gaan sparen omdat het zo natuur getrouw was en het super mooi is/was. Ik vind dat zo jammer bij de nieuwe collectie, de paarden worden steeds minder mooi in mijn ogen :o

Ja hè? Vind ik ook :') ze kiezen steeds weer voor de vlechtjes, en dat word dan steeds erger :( Ook vind ik dat de paarden van schleich steeds minder goede verhoudingen hebben |( Bijvoorbeeld de nieuwe Clydesdale(?) hengst heeft (naar mijn mening) een te groot hoofd voor zijn lichaam. Ben ik de enige die dit denkt of... ?

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:46

eclair98 schreef:

Deels moet ik je gelijk geven, in de afgelopen paar jaar zijn ze steeds meer achteruit gegaan. Echter moet ik zeggen dat ik de nieuwe modellen toch best wel leuk vind! Althans leuker dan dat ze op de foto's lijken. Al blijft het natuurlijk een understatement dat ze een aantal jaren terug leuker waren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 00:17

Ik heb ze van de week in de winkel gezien (de nieuwe paarden) en ze zien er in het echt inderdaad leuker en mooier uit dan op de foto's! Ze vielen me echt heel erg mee.

Waar ik me dan gruwelijk aan erger is dat ze bij alle stallen/sets/whatever een special in moeten drukken.
Leuk als je alles spaart. Hebben ze ook voor de tweede helft van dit jaar, 2 koeienstallen waarbij zulke special koeien zitten, die moet ik natuurlijk wel hebben, maar waarom gelijk zo'n stal van 60 euries erbij?!
Ik heb vorige week de allgauer koe special ontvangen, die bruine koe met die bel om haar nek. Ze is echt mooi!

Sunsetlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 18:07

Waar ik mij ook erg aan erg dat schleich nu ook een roze trailer en een roze stal enzo heeft , het is echt heel onrealistisch ;(

annalogika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 18:53

Sunsetlover schreef:
Waar ik mij ook erg aan erg dat schleich nu ook een roze trailer en een roze stal enzo heeft , het is echt heel onrealistisch ;(

Ik ben het helemaal met je eens! Wie heeft er nou een roze trailer? *Pff ik in ieder geval wel hoor :)) _-:( _O- :r *

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 23:22

De Schleich paarden advent kalender voor 2016!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 23:42

Nice!
Binnenkort maar ff reserveren.
Heb het afgelopen jaar wel van geleerd. Op een gegeven moment waren alle paardenkalenders overal uitverkocht, ik heb gelukkig toen nog bij 1 of andere vage site 1 kunnen bestellen.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:13

AnnaMira schreef:
Sunsetlover schreef:

Ik ben het helemaal met je eens! Wie heeft er nou een roze trailer? *Pff ik in ieder geval wel hoor :)) _-:( _O- :r *

Uh Britt Dekker heeft ee roze vrachtwagen voor Eve.

Ik ben weer bezig met een repaint en er staan nog 3 te wachten om te repainten. En zondag hebben ( vriendin en ik samen gerepaint) zij heeft voor mij een grey roan gemaakt en ik met hulp van haar een bay roan. Voor onze challenge maken we beide een palomino op de shet hengst en eind van de maand laten we het aan elkaar zien.
Grey Roan
Afbeelding

Bay Roan
Afbeelding

Gave kalender weer op tijd bestellen indd

annalogika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 11:51

Ik ben weer bezig met een repaint en er staan nog 3 te wachten om te repainten. En zondag hebben ( vriendin en ik samen gerepaint) zij heeft voor mij een grey roan gemaakt en ik met hulp van haar een bay roan. Voor onze challenge maken we beide een palomino op de shet hengst en eind van de maand laten we het aan elkaar zien.
Grey Roan
Afbeelding

Bay Roan
Afbeelding

Gave kalender weer op tijd bestellen indd[/quote]

De adventkalender van dit jaar is inderdaad leuk *\o/* Mooie repaints @JoycexEnya ! Leuke challenge hebben jullie, het word vast mooi _/-\o_ Ik dacht altijd dat het een "Blue Roan" was? Maar ik denk dat het gewoon twee namen heeft :)

Sunsetlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:02

Afbeelding
Ik heb net een nieuw rijsetje gemaakt :D ik ben er super blij mee! Tips zijn welkom!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:18

Deze heb ik nog nooit laten zien volgens mij :D
Afbeelding