PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:56

Yezzi schreef:
Ik heb zo'n bericht al eens eerder geplaatst, maar ik doe het nu nog een keer. Altijd wordt er wel iets gezocht om te klagen over ppc. Sfeer dit, pony's dat, groep zus, labeltje zo... Als jullie de sfeer etc zo slecht vinden, waarom gaan jullie dan? Niemand verplicht jullie om te gaan, dus als het zo 'niet leuk' meer is, ga je toch niet? 'Ja ik kom voor m'n lievelingspony', die pony zal je toch ooit eens los moeten laten. Nu zeg ik niet dat iedereen massaal naar ppc moet gaan, maar het lijkt net of jullie je verplicht voelen om naar ppc te gaan?

Ik ga er alleen heen voor mijn neefjes , mijn jeugd zoals ik hem daar beleefde zou ik voor geen goud meer willen overdoen tegenwoordig.. Als mijn neefjes ouder worden kunnen ze wel ergens anders heen , het is niet te doen en PPC doet er ook geen hol aan

col_slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:31

Als ik het goed begrijp ben jij er dus van uit gegaan dat dat verhaal over spirrit en geld enzo waar is.
Maar tussen er van uit gaan en de echte waarheid kan een wereld van verschil zitten. En mede Door dit soort dingen word de sfeer verpest. Zet niks op internet als je het niet voor de volle 100% zeker weet. Dat voorkomt al weer de helft van alle drama

liliekska

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:34

er is idd wel iets gebeurd met iemand die had spir en haar slotje was geknipt ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 20:55

col_slag schreef:
Als ik het goed begrijp ben jij er dus van uit gegaan dat dat verhaal over spirrit en geld enzo waar is.
Maar tussen er van uit gaan en de echte waarheid kan een wereld van verschil zitten. En mede Door dit soort dingen word de sfeer verpest. Zet niks op internet als je het niet voor de volle 100% zeker weet. Dat voorkomt al weer de helft van alle drama

ik was er toen en ik liep met het meisje die van spirrit, ik weet dus 100% zeker dat t waar is :P :')

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:43

En cowboy hein had het zelf gezecht tegen dat meisje die spirrit had das echt dom, en de pony op de site al reserveren gaat ppc nooit doen want als iemand dan ziet dat ze liefeling al bezet is gaat ie niet boeken

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 10:13

De sfeer is idd slecht in ppc, door al die banketstaaf-verhalen die worden verspreid. Dat met Hein kan best waar zijn, maar het wordt alleen maar zwart gemaakt op social media. Dat veroorzaakt weer 'rellen' en zo wordt de sfeer steeds negatiever. Een visuele cirkel.

Ik ga in Oktober naar ppc. Ik heb heel veem jaar geleden voor het eerst Peertje daar gehad. Ik ben nog steeds gek op hem, en ga daar heen om hem nog een x een weekend te knuffelen. Ik ga er heen voor hem, en niet voor de mensen. :D

Wel leuk meegenomen als je iemand ontmoet die je mag, ofcourse.

mariekeamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:37

De sfeer in ppc is idd heel erg veranderd, toen ik in 2011 kwam was ik er om 12:00 en had ik de liefste Turbo , nu moet ik er rond 08:00 zijn voor hem :( .
Gelukkig hoef ik voor mijn andere lieveling ( Danger ) niet zo vroeg te komen, ik ga weer in oktober en ik hoop echt op een van die twee. Ook gaat er een vriendin van me mee ze is nog nooit geweest iemand ideeën voor een pony :D .

<3 182 & 217

Only_Horses1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:45

Ik had garlic ♡ zij is echt zo een schatje echt de liefste pown ♡
Ik had ook BB maar daar ging in niet op rijden alleen vrijheidsdressuur maar ze zijn allebij superlief!!

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:47

mariekeamigo schreef:
De sfeer in ppc is idd heel erg veranderd, toen ik in 2011 kwam was ik er om 12:00 en had ik de liefste Turbo , nu moet ik er rond 08:00 zijn voor hem :( .
Gelukkig hoef ik voor mijn andere lieveling ( Danger ) niet zo vroeg te komen, ik ga weer in oktober en ik hoop echt op een van die twee. Ook gaat er een vriendin van me mee ze is nog nooit geweest iemand ideeën voor een pony :D .

<3 182 & 217

Oeh wanneer ga je? ik ga ook in oktober. Hoop voor Peerie.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:12

caitlin, zit jij niet ook in die ppc groepsapp met elodie en mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:44

Ooit komt de dag dat ik Marcel ook niet meer heb :+ , als ie liever is en wat groeit xd

Afbeelding

Heerlijk dier

ilangok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:51

waarschijnlijk straks of morgen boeken! erg fijn om snel weer naar ppc te gaan en angel en whisper te zien, en ook omdat mijn pony nu hoefbevangen staat en nouwelijks vooruitgang laat zien is het wel goed voor me zulke afleiding.

kan echt niet wachten! :D

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ilangok op 08-09-14 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 19:52

liliekska schreef:
caitlin, zit jij niet ook in die ppc groepsapp met elodie en mij?

Nee, ik zat óóit wel in een groepsapp, maar ben er uit door nieuwe telefoon. ;)

ponylover_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:04

heeyy
ik ben naar ppc geweest en ik had bijna garlic...
maar ik had rosanne <3
het was super leuk en ik heb een sweater! :D
xxx

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:31

ilangok schreef:
waarschijnlijk straks of morgen boeken! erg fijn om snel weer naar ppc te gaan en angel en whisper te zien, en ook omdat mijn pony nu hoefbevangen staat en nouwelijks vooruitgang laat zien is het wel goed voor me zulke afleiding.

kan echt niet wachten! :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ah fijn, veel plezier! En sterrkte met je pony

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:41

takkie_muis schreef:
Ooit komt de dag dat ik Marcel ook niet meer heb :+ , als ie liever is en wat groeit xd

[ Afbeelding ]

Heerlijk dier

Een insta account heeft nu een actie bedacht, "maak de kleine pony's bekender" mischien is dat wel iets voor marcel

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:23

ik vind pcc maar zielig (mijn mening) omdat ze de pony soms geen rust geven
en dan heb ik het over de kids die niet kunne rijden ens en veelste lang met de ponys rijde
zo kan ik wel ff door gaan maar wou ff me statment maken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:24

Welk insta acc is dat? Dan ga ik het volgen.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:34

viavialover schreef:
ik vind pcc maar zielig (mijn mening) omdat ze de pony soms geen rust geven
en dan heb ik het over de kids die niet kunne rijden ens en veelste lang met de ponys rijde
zo kan ik wel ff door gaan maar wou ff me statment maken :)

De pony's hebben alles wat ze nodig hebben dus zielig zijn ze zeker niet.
De cowboy's letten er ook echt wel op!
En anders zijn er wel andere mensen die er iets van zeggen tegen de mensen/cowboys!
;)

mariekeamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:09

Caitlin_K schreef:
mariekeamigo schreef:

<3 182 & 217

Oeh wanneer ga je? ik ga ook in oktober. Hoop voor Peerie.

Citaat:
ik ga 24 oktober , ah peer is echt een lieverd :d had m een dagje n keer :o

mariekeamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 11:14

Afbeelding
vond nog een lieve foto van tur <3

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:07

oh yeaahh sweater is binnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:17

Soofjesuper schreef:
takkie_muis schreef:

[ Afbeelding ]

Heerlijk dier

Een insta account heeft nu een actie bedacht, "maak de kleine pony's bekender" mischien is dat wel iets voor marcel

Oh welke? Zou perfect zijn :j

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 18:58

Ben in ppc :) het i heel rustig en garlic kon je om 2 uur smidags nog krijgen ik heb calista en me zus spirr

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 07:48

woow soof je gaat echt vaak!
wil je kijken hoe bros het heeft? en misschien een foto maken?