PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:16

Tss zwaar belachelijk , het is een dier geen handelwaar :=

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:21

In de week van 22 augustus had een meisje die twee weken ging spirrit gereserveerd voor een dagje zaterdag zou ze duo krijgen. En ze had spirrit aan een andr meisje gegeven. Toen ging duo plotseling naar de wei. En toen pakte ze zaterdag gewoon spirrit, terwijl zij m niet had. Toen hadden ze hein €100 betaalt als ze spirrit mogten houden. Ik ga er vanuit dat dit waar is omdat ze spirr anders gwn aan dat meisje die hem echt had gegeven

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:23

En hein stemde in!? :? >;)

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:26

SLotje verwisselen is mij ook gebeurt, we hadden spirrit en we hadden haar gereserveerd, toen kwam ik die avond naar de stal en inplaats van v1 zat er een heel ander huisj aan, wel waren ze zo dom geweest dat ze niet zagen dat v1 in mijn slotje gekrast was en daarover heen typex. Ook ken ik een jongen die een x €50 kreeg aangeboden als hij maxime weg gaf, ik ben van 10 tot 20 oktober dus dan kan ik voor de mensen die 17 tot 25 oktober blijven ook geld gaan vragen voor duo garlic en spirrit :)* . Maar zo flauw
ben ik niet hoor :)

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:28

LicentioFide schreef:
En hein stemde in!? :? >;)

Ja, tegenwoordig gaat alles om geld ☹

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:37

Alll about the money , belachelijke praktijken..

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:13

Vreselijk! Als ''hoofd cowboy'' zou je toch wel beter moeten weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:20

Cowboys omkopen werd 2 jaar geleden ook al gedaan hoor, meisjes die even wat gesprekjes hadden via whatsapp met die cowboys (vooral die jonge arrogante cowboys) en even een gratis pony meekregen voor een weekend. Dikke verpieperij daar, cowboys knippen gewoon slotjes af voor mensen die langer komen en ''connectie's'' hebben, en nee dit gaat niet over een jonge cowboy maar juist van iemand waarvan je het niet verwacht.

Heel zonde. Ben paar weken geleden nog een dagje geweest maar vroeg me echt af wat ik daar deed.. sfeer is er niet meer en het is niks aan. Was dus ook voor mij de allerlaatste keer dat ik daar ben geweest.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:22

Ja, vind het zo jammer van die sfeer.. Het was eerst altijd zo gezellig maar nu al die roddels en geheimen, vind het echt echt echt heel erg jammer allemaal.

gerjaxkyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 14:26

Ik vind garlic en milan de leukstenn ♡ <3 <3Babeys♡

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 14:38

Tsja dat is ppc anno 2014.. , ben benieuwd naar de veranderingen volgend seizoen. . Zouden ze er eens wat aan doen. . , snap het ergens wel is belachelijk Hoe vroeg ze gaan laat ze daar eens wat aan doen. .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 14:51

gerjaxkyra schreef:
Ik vind garlic en milan de leukstenn ♡ <3 <3Babeys♡

Milan is zo lief he! Ik hou zoveel van hem <3!

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 15:50

Het is heel moeilijk om vroeg gaan af ge schaffen, als je elke dag opnieuw in de rij moet voor je pony gaat iedereen elke dag er al heel vroeg gaan, als je de pony's gaat uitdelen ontsaan er allemaal ruzies. Wel heb ik een manier gevonden om te zorgen dat niemand de labels mee naar huis gaat nemen, gewoon 4 labels maken voor elk huisje met het huisjes nummer er in gedrukt inplaats van met stikes. En dan als er aan het eind van de week geen 4 labels zijn voor elk huisje gaan ze langs bij de huisjes die ze nog niet hebben ingeleverd en als je ze kwijt bent wordt t dokken

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 16:22

Soofjesuper schreef:
Het is heel moeilijk om vroeg gaan af ge schaffen, als je elke dag opnieuw in de rij moet voor je pony gaat iedereen elke dag er al heel vroeg gaan, als je de pony's gaat uitdelen ontsaan er allemaal ruzies. Wel heb ik een manier gevonden om te zorgen dat niemand de labels mee naar huis gaat nemen, gewoon 4 labels maken voor elk huisje met het huisjes nummer er in gedrukt inplaats van met stikes. En dan als er aan het eind van de week geen 4 labels zijn voor elk huisje gaan ze langs bij de huisjes die ze nog niet hebben ingeleverd en als je ze kwijt bent wordt t dokken

Dat is idd wel een goed idee! Vooral dat met het nummer erin gedrukt ipv stikkers :j

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 16:28

Inderdaad, en betere sloten zouden ook heel handig zijn i.v.m het knippen.

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 16:58

Zou het niet handiger zijn om van te voren al een pony te kunnen reserveren? Dat je kan kiezen op de site, en als die pony al bezet is, jammer, dan moet je of een ander weekend of een andere pony. Is ook maar een ideetje hoor, maar ik denk hier vaak over na, en dit is toch zo'n beetje de enige manier waarop het vroeg staan voorkomen kan worden volgens mij.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:06

Ik vind het wel een goed idee , maar dan moet je echt heel snel gaan boeken wil je je lieveling nog hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:06

Mwah dat vindt ik niet zo , gewoon reserveren weg laten maar dan krijg ik dit topic over me heen.. Zolang de mens niet veranderd , veranderd PPC ook niet. Een optie is op vrijdag niet reserveren , dan op zaterdag moet je naar de uitleg en dan pas laten reserveren voor 2 dagen

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:08

Mij lijkt het juist niet goed dat je daarna pas mag reserveren, dan ben je blij dat je je lieveling hebt en dan de volgende dag word tie door iemand anders meegenomen ,
Of het word ruzie en iedereen rent als een speer naar de ponyrij

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:14

Ja inderdaad, en met boeken zou opzich niet zo'n slecht idee zijn heb ik ook al over na zitten denken, maarja of er zijn veel te grote kinderen die dan die pony nemen, en heel veel mensen kennen geen pony's, en iedereen gaat als een idioot boeken en die site flipt, we kunnen het denk ik niet stoppen.

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:34

M'n moeder zegt ook heel vaak van wat zou het handig zijn als je op de site je pony kon reserveren.
Dan hoef je ook niet meer al die stress te hebben of je vroeg genoeg bent e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 17:35

Maar dat is heel erg onhandig voor mensen die er voor het eerst komen.
edit: of er moet een maximaal lengte en gewicht ofzo bij moeten staan waartot je erop kunt rijden. Maar zal ppc niet doen..

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:02

pas op zaterdag reserveren is ook niet handig, dan ga je naar de ponyuitleg en moet je een stempel halen en als je dan als laatste bent dan heb je sws geen grote pony meer.
op de site zou ook wel handig zijn of op de site met dan reserverings kosten erbij.
alleen wat nou als je v9oor de herfst bijv. duo reserveert en er gebeurt wat en duo gaat naar de wei, dan is de rest wss al gereserveerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:41

Ik heb zo'n bericht al eens eerder geplaatst, maar ik doe het nu nog een keer. Altijd wordt er wel iets gezocht om te klagen over ppc. Sfeer dit, pony's dat, groep zus, labeltje zo... Als jullie de sfeer etc zo slecht vinden, waarom gaan jullie dan? Niemand verplicht jullie om te gaan, dus als het zo 'niet leuk' meer is, ga je toch niet? 'Ja ik kom voor m'n lievelingspony', die pony zal je toch ooit eens los moeten laten. Nu zeg ik niet dat iedereen massaal naar ppc moet gaan, maar het lijkt net of jullie je verplicht voelen om naar ppc te gaan?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 18:50

Ik vind ppc inderdaad echt totaal niet meer gezellig nee. Al mijn vrienden gaan er ook niet meer heen. Talana is voor mij echt een one in a million paard, ik heb nog nooit met iets of iemand zo'n klik gevoeld als met hem. Ja, ooit zal ik hem een keer moeten loslaten, dat betekent niet dat ik hem tot het punt dat ik hem echt zal moéten loslaten niet zo vaak mogelijk zou willen zien. Ik ga er echt puur voor Talana heen, als hij weg is zal je mij daar ook echt nooit meer terugzien ;)