Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seattle schreef:Hoi!
Ik ben al lang een verzamelaar (niet meer zo tegenwoordig), maar zo nu en dan koop ik weer eens wat. Nu heeft mijn nichtje een aantal paardjes waarvan het hoofd erg groot is (de gewone Schleich halsters passen bijvoorbeeld niet). Nu wil ik voor haar wat tuig maken, zodat ze ook met die paardjes lekker kan spelen. Ik heb vroeger veel tuig gemaakt, maar nu ben ik toch op de leeftijd waarin ik het perfect kloppend wil hebbenNu vroeg ik mij af of iemand weet waar je bijvoorbeeld bitten/gespen etc. kan kopen. Ik maakte vroeger de gespen zelf, maar die zijn afschuwelijk
Kan iemand mij hiermee helpen?
Lonneke2001 schreef:Seattle schreef:Hoi!
Ik ben al lang een verzamelaar (niet meer zo tegenwoordig), maar zo nu en dan koop ik weer eens wat. Nu heeft mijn nichtje een aantal paardjes waarvan het hoofd erg groot is (de gewone Schleich halsters passen bijvoorbeeld niet). Nu wil ik voor haar wat tuig maken, zodat ze ook met die paardjes lekker kan spelen. Ik heb vroeger veel tuig gemaakt, maar nu ben ik toch op de leeftijd waarin ik het perfect kloppend wil hebbenNu vroeg ik mij af of iemand weet waar je bijvoorbeeld bitten/gespen etc. kan kopen. Ik maakte vroeger de gespen zelf, maar die zijn afschuwelijk
Kan iemand mij hiermee helpen?
Rio rondo kan je proberen maar is wel erg prijzig en lastig met maten, maar kan zeker
Seattle schreef:Lonneke2001 schreef:Rio rondo kan je proberen maar is wel erg prijzig en lastig met maten, maar kan zeker
Oh wauw, dat ziet er ontzettend gaaf uit! Wel duur jaAl zou ik qua maten wel vastlopen denk ik x3
HorseEline schreef:Ik ben net bij de winkel geweest waar ik altijd mijn schleich koop en zag daar de Arabier veulens staan. Toen ik ze wat aandachtiger bekeek zag ik dat sommigen een lichtbruine vlek in hun kootholte hebben. Is dit een kleurvariant? Zo nee wat ie het anders? Ik vind dit persoonlijk nogal raar.
[ [url=m/Hpl8Sa.jpg]Afbeelding[/url] ]
De twee veulens links hebben geen vlek en de twee veulens rechts wel. (Sorry voor de slechte kwaliteit foto is met mijn mobiel gemaakt.)
silvericathy schreef:Welke kleur wordt je repaint
? Zelf vind ik Nando wel leuk klinken.
Vandaag ook mijn schleich 2016 binnen gekregen.
Volgende week komen er als het goed is nog een stuk of zes elf op paard binnen en een cowboy.