Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yootha

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:22

Ik heb gevraagd of hij de lossen die wel aanwezig waren, alvast wilde opsturen. Ik betaalde dan wel de extra kosten.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:06

Ik ben even opzoek naar de echte exclusieve verzamelaars...

Ik zie door de bomen het bos even niet meer..
Al jaren verzamel ik alle schleich paarden, enkel en alleen de paarden.
Enkele jaren geleden een hele lijst gemaakt met oude en speciale paarden die ik nog moest hebben... Met de tijd werd dit lijstje steeds korter.
Ik hoefde er nog maar een paar, wel dure en amper aangeboden.
Ik heb zelfs de super pinto in mijn bezit...
Maar er blijken nu nog veel meer andere uitgebrachte exclusieve paarden te zijn.... Zo vond ik laatst dat er een boek is uitgebracht met een pony erbij... Blijken er nu Duits tijdschriften te zijn met speciale veulens... En er is vast nog veel meer.

Wie zou mij middels prive berichten willen helpen bij het uitpluizen van wat er nu nog allemaal is....
Dan dan liever niet de verwijzing naar een site... Maar echt helpen.
Heb op de computer een gehele lijst staan met welke paarden ik heb, deze zou ik via mail kunnen toesturen... Zodat het voor diegene die mij wil helpen ook overzichtelijk is welke paarden ik reeds heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:13

Ik wil er wel even naar kijken. Ik zal je even een pb sturen met mijn mailadres, stuur mij de lijst dan maar even op.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:49

Er stond destijds op ebay ook een witte Fries. Dat was ook een speciale editie met certificaat.

Mijn nichtje heeft ze bijna allemaal. Zij speelt er gewoon mee dus hoef voor haar niet die luxe te doen

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:05

Seattle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:03

Hoi!

Ik ben al lang een verzamelaar (niet meer zo tegenwoordig), maar zo nu en dan koop ik weer eens wat. Nu heeft mijn nichtje een aantal paardjes waarvan het hoofd erg groot is (de gewone Schleich halsters passen bijvoorbeeld niet). Nu wil ik voor haar wat tuig maken, zodat ze ook met die paardjes lekker kan spelen. Ik heb vroeger veel tuig gemaakt, maar nu ben ik toch op de leeftijd waarin ik het perfect kloppend wil hebben :') Nu vroeg ik mij af of iemand weet waar je bijvoorbeeld bitten/gespen etc. kan kopen. Ik maakte vroeger de gespen zelf, maar die zijn afschuwelijk :')

Kan iemand mij hiermee helpen? :)

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 19:19

Seattle schreef:
Hoi!

Ik ben al lang een verzamelaar (niet meer zo tegenwoordig), maar zo nu en dan koop ik weer eens wat. Nu heeft mijn nichtje een aantal paardjes waarvan het hoofd erg groot is (de gewone Schleich halsters passen bijvoorbeeld niet). Nu wil ik voor haar wat tuig maken, zodat ze ook met die paardjes lekker kan spelen. Ik heb vroeger veel tuig gemaakt, maar nu ben ik toch op de leeftijd waarin ik het perfect kloppend wil hebben :') Nu vroeg ik mij af of iemand weet waar je bijvoorbeeld bitten/gespen etc. kan kopen. Ik maakte vroeger de gespen zelf, maar die zijn afschuwelijk :')

Rio rondo kan je proberen maar is wel erg prijzig en lastig met maten, maar kan zeker :)

Seattle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:18

Lonneke2001 schreef:
Seattle schreef:
Hoi!

Rio rondo kan je proberen maar is wel erg prijzig en lastig met maten, maar kan zeker :)

Oh wauw, dat ziet er ontzettend gaaf uit! Wel duur ja :') Al zou ik qua maten wel vastlopen denk ik x3

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:57

Seattle schreef:
Lonneke2001 schreef:

Oh wauw, dat ziet er ontzettend gaaf uit! Wel duur ja :') Al zou ik qua maten wel vastlopen denk ik x3

Volgensmij is de kleinste maat altijd wel prima, maar sommige dingen vallen wel groot uit, dus je moet de gok dan denk ik wel durven te wagen, als je zorgt dat je ook de shire hebt om wat op te maken kan je groot uitvallende dingetjes daarop doen :)

eefjeXaagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:40

h yeahh :D Heb weer nieuwe belville bestelt voor de schleich! Met vlecht (Prinses Vanilla Gala)

Heb dus in totaal 6 belville, niet zo veel ofzoo :j

SchleichSief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:52

Super leuk dat jullie alles weer gaan bestellen van 2016 helaas mag ik het niet doen maar vindt ik niet erg want ik ga over 2 weken naar Duitsland waar sowieso schleich 2016 ga inslaan en over 10 weken ben ik jarig dus dat wordt ook een groot verlanglijstje Maar heb natuurlijk ook wat gemaakt waar ik erg blij mee ben een Western setje❤️

schleich999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:48

waar kan je belville kopen ik heb echt een week gezocht op marktplaats alleen allemaal zo DUUR verkoopt iemand een belville ?? wand ik betaal er ongeveer een tientje voor

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:49

Echt belachelijk eigenlijk voor een poppetje, kwam net op markplaats dacht mooi 3 voor 17, 50 lees ik beter is het per stuk. Heb vandaag voor 9,50 1tje binnen gekregen

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:51

JoycexEnya schreef:
Echt belachelijk eigenlijk voor een poppetje, kwam net op markplaats dacht mooi 3 voor 17, 50 lees ik beter is het per stuk. Heb vandaag voor 9,50 1tje binnen gekregen

Ik heb er ook nog 4 liggen en die wil ik best voor 50 euro inclusief vzk verkopen _O- Wie bied er meer? :))

HorseEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 13:56

Ik ben net bij de winkel geweest waar ik altijd mijn schleich koop en zag daar de Arabier veulens staan. Toen ik ze wat aandachtiger bekeek zag ik dat sommigen een lichtbruine vlek in hun kootholte hebben. Is dit een kleurvariant? Zo nee wat ie het anders? Ik vind dit persoonlijk nogal raar.

Afbeelding

De twee veulens links hebben geen vlek en de twee veulens rechts wel. (Sorry voor de slechte kwaliteit foto is met mijn mobiel gemaakt.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 14:23

Denk gewoon slecht geverfd, iets geknoeid.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 14:27

Je ziet dat het links er ook een beetje zit.

princie1999

Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 18:39

Maar wel een aparte kleur idd

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:08

HorseEline schreef:
Ik ben net bij de winkel geweest waar ik altijd mijn schleich koop en zag daar de Arabier veulens staan. Toen ik ze wat aandachtiger bekeek zag ik dat sommigen een lichtbruine vlek in hun kootholte hebben. Is dit een kleurvariant? Zo nee wat ie het anders? Ik vind dit persoonlijk nogal raar.

[ [url=m/Hpl8Sa.jpg]Afbeelding[/url] ]

De twee veulens links hebben geen vlek en de twee veulens rechts wel. (Sorry voor de slechte kwaliteit foto is met mijn mobiel gemaakt.)

Ik zou dit niet als kleurvariant tellen. Het veulen is niet bewust anders geschilderd en heeft daardoor ook geen vernieuwde catalogus foto. Bij veel 'officiele' kleurvarianten is er een verschil in catalogusfoto. Ik denk dat dit voornamelijk slordig afgewerkt is.. Zat er een verschil in productieland dat je weet?

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 18:34

Hier is vanmorgen de nieuwe collectie binnengekomen en ze zijn erg mooi. Nichtje mocht er 3 grabbelen uit de doos van 20 en de rest krijgt ze pas met haar verjaardag.

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:02

Ik heb de 2016 collectie vandaag ook binnen gekregen en ben er super blij mee

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 21:53

Ik heb ze ook binnen gekregen

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:22

Ik heb geen 2016 nieuws :P maar wel wat anders! Ik ben bezig met mijn eerste repaint op een 'volwassen' schleich paard, de Friese hengst, foto's stuur ik pas als hij klaar is, maar ik zit een beetje te twijfelen voor de naam;
- Robyn
- Robijn
- Castor
- Nando
- Aodhan
- Sinéad
- Comet
- Colixo

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:40

Welke kleur wordt je repaint
? Zelf vind ik Nando wel leuk klinken.

Vandaag ook mijn schleich 2016 binnen gekregen.

Volgende week komen er als het goed is nog een stuk of zes elf op paard binnen en een cowboy.

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:43

silvericathy schreef:
Welke kleur wordt je repaint
? Zelf vind ik Nando wel leuk klinken.

Vandaag ook mijn schleich 2016 binnen gekregen.

Volgende week komen er als het goed is nog een stuk of zes elf op paard binnen en een cowboy.

Kleur wil ik nog eventjes geheim houden, omdat ik nog niet helemaal heb bedacht welke kleur ik de manen wil :Y)