Ik ga eigenlijk nooit naar ponykamp, maar als ik het ooit moest doen dan zal ik naar Jan Dolfing gaan in Drenthe(?) Daar ben ik in de zomervakanties wel eens een dagje geweest omdat ik best benieuwd was, ik zat daar vlak in de buurt omdat we daar ff een weekie op vakantie waren. Dus ging ik naar Jan Dolfing, het was daar echt super mooi!! Dus ik zou voor dat gaan,, (beetje 'lang' verhaal wahhaha)
Liann.
Geplaatst: 03-03-09 13:23
leukleuk allemaal! ik ga dit jaar waarschijnlijk voor het eerst (mocht eerst nooit.. .) op ponykamp met myn best friend. waarschijnlijk naar Paardensportcentrum Jan Dolfing in Drenthe! wie gaat daar nog meer heen? ik weet alleen nog niet in welke week
Anoniem
Geplaatst: 03-03-09 13:53
Kikkie_ schreef:
Domaine Du Menil van 9-14 augustus
gaaaf !
Liann.
Geplaatst: 03-03-09 16:24
vandaag net geboekt bij Jan Folfing in Drenthe! ik voel gewoon dit word mijn eerste en beste ponykamp. ik ga in week 33 same met mijn beste vriendin (bokker xTezza) wie gaat er nog meer!
Veel rijden, dresuur/springen/bosritten en ook nog een wedstrijd. Je krijgt op je eigen niveau les en je kan je eigen pony of paard ook meenemen. Daarnaast ook nog andere leuke activiteiten. Gezellige sfeer en niet al te grote groepen.