Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lili schreef:ps : dit is een briliant topic! applausje voor de TS!!![]()
*o/*
ReBeL_Valibu schreef:ik ging toen ik een jaar of 7 was elke dag naar de manege, daar was een heel aardige vrouw met een hele makke KWPN-er. ik mocht dus altijd helpen met poetsen (al kwam ik niet hoger dan halverwege zn buik) en ik mocht er ook weleens op zitten
en op een gegeven moment wou die mevr. even haar laarzen aan trekken en vroeg ze aan mij: Wil je even op mn paard letten? ik helemaal vereerd, want tja, je vraagt natuurlijk niet aan iedereen of ze even op je paard letten
. ik heb er een half jaar lang trots over gepraat, dat ik 2 min. op een PAARD mocht letten
ik was echt helemaal vereerd!
paxine schreef:Oeh...ik geniet hier echt van haha!
Ik sta op een manege met m,n paard maar heb helemaal geen last van Penny's.Hmmm....aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook wel weer fijn als ik die verhalen zo lees hier.....
highspirited schreef:paxine schreef:Oeh...ik geniet hier echt van haha!
Ik sta op een manege met m,n paard maar heb helemaal geen last van Penny's.Hmmm....aan de ene kant jammer maar aan de andere kant ook wel weer fijn als ik die verhalen zo lees hier.....
Nancy wij hebben echt wel last van penny's.
Ik vertel het wel op stal, staat zo banketstaaf op bokt als ik namen ga noemen hahaha.
Maar de verhalen zijn waanzinnig grappig om te lezen!!!