Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karla_1999 schreef:kimfeline schreef:Ik zoek de friese ruin. Helaas vind ik hem nergens in redelijke/goede staat.
dat had ik ook, uiteindelijk heb ik hem besteld (bij toysavers volgens mij) die zag er gewoon perfect uit, nergens een krasje te bekennen(nu wel, ik heb hem op de grond laten vallen
)
Karla_1999 schreef:kimfeline schreef:dat had ik ook, uiteindelijk heb ik hem besteld (bij toysavers volgens mij) die zag er gewoon perfect uit, nergens een krasje te bekennen(nu wel, ik heb hem op de grond laten vallen
)
Jaloers!
Karla_1999 schreef:kimfeline schreef:Centraal? Of we vragen uit welke provincie iedereen komt, kijken dan wat het handigst ligt?zou kunnen, maar waar?
Karla_1999 schreef:Centraal? Of we vragen uit welke provincie iedereen komt, kijken dan wat het handigst ligt?[/quote]zou kunnen, maar waar?
Nathas schreef:Even centraal voor een meeting. Ik woon in Drenthe en wil best bij mij thuis een meeting organiseren. Ik woon een half uurtje vanaf Overijssel Friesland en 3 kwartier vanaf Groningen. Tevens heb ik ruimte genoeg. Verder lijkt het me handig om op het Dutch schleich forum de meeting verder te organiseren....
Nathas schreef:Even centraal voor een meeting. Ik woon in Drenthe en wil best bij mij thuis een meeting organiseren. Ik woon een half uurtje vanaf Overijssel Friesland en 3 kwartier vanaf Groningen. Tevens heb ik ruimte genoeg. Verder lijkt het me handig om op het Dutch schleich forum de meeting verder te organiseren....
Karla_1999 schreef:Nathas schreef:Even centraal voor een meeting. Ik woon in Drenthe en wil best bij mij thuis een meeting organiseren. Ik woon een half uurtje vanaf Overijssel Friesland en 3 kwartier vanaf Groningen. Tevens heb ik ruimte genoeg. Verder lijkt het me handig om op het Dutch schleich forum de meeting verder te organiseren....
in zuid-drenthe zou wel kunnen, maar ik weet niet of dat wel haalbaar is voor de mensen uit zuid-zeeland/limburg
Wat gebeurt er eigenlijk bij zo'n meeting, en moet je ook iets meenemen ofzo?
kimfeline schreef:Karla_1999 schreef:
in zuid-drenthe zou wel kunnen, maar ik weet niet of dat wel haalbaar is voor de mensen uit zuid-zeeland/limburg
Schleichen? Praten over de hobby? Repaints/custs/nieuwe aanwinsten showen? Oude modellen/dingen die je niet meer wilt/repaints verkopen?
Karla_1999 schreef:Karla_1999 schreef:
Schleichen? Praten over de hobby? Repaints/custs/nieuwe aanwinsten showen? Oude modellen/dingen die je niet meer wilt/repaints verkopen?
oooh, oke, dankje. Dat lijkt me best wel leukmaar ik heb geen duchtschleichforum acount, dus waarom kunnen we het hier niet ook organiseren?
_roodvos_ schreef:op het DSF kunnen we het in een topic stoppen, dat is overzichtelijker
anders gaan we het hier alleen nog over de meeting hebben... misschien kan je een account aanmaken?
ik heb hier foto's van mijn marathonwagen! kunnen jullie ze zien?
http://dutchschleichforum.bbforum.nl/vi ... f=28&t=351
dalena schreef:Mijn elfenwereld staat een beetje stil, Wel nieuwe spullen gekocht..
Verder nog wat dekentjes gemaakt (gewoon heel simpel, dus niet met haakjes enz.)
Op vakantie 2 hele leuke setjes gezien voor 8,50 maar (domme) ikke
heb ze natuurlijk NIET gekocht! Dus nu heel veel spijt..![]()
Het was een westernsetje (indiaan/cowboy volgens mij, op paard) en een renpaard.... Waarom heb ik ze niet gekocht?![]()
Ook bij een tankstation was er een tijdschrift met een schleich poppetje (eenhoorn volgens mij)
Maarja, Het was een Duits boekje dus dacht ik: Nee die wil ik niet![]()
Oke nu weer even over dit topic: Wat worden er weer leuke spullen gemaakt!
( ik hoop dat dit bericht geen onliner is..)