Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sharontucker schreef:Hoe zou ik Tucker anders al terug kunnen hebben dan? (niet aanvallend bedoeld)
Maar nu moet je me niet opvatten dat ik je 'weg zou willen jagen' want dat is uiteraard ook zeker m'n bedoeling niet.
) je je tucker al bij je had staan, nu weet ik wel niet hou jou vader is en jij kunt er natuurlijk niks aan doen dat je vader zich niet wilt bemoeien
dus ik vind het eigenlijk heel rot voor je 
gohya schreef:De eigenaar van het weiland heeft niet te bepalen wie de eigenaar van de pony is lijkt mij. Dan is het toch diefstal? En in bezit zijn van gestolen waar is ook strafbaar dacht ik. Beetje riskant om tegen een jong iemand zoiets te zeggen als het mogelijk een strafbaarfeit kan zijn.Als die eigenaar van het weiland straks de pony aan Sharon geeft? [hij vind dat zij de eigenaar is] dan moeten die andere 'eigenaren' bij hem zijn en niet bij Sharon.Zij doet dan niets verkeerd.
Je hebt gelijk Sharon,wacht gewoon af hoe het gaat lopen.Die eigenaar zal ook niet alles pikken van die mensen van het kamp.
Jinks schreef:Heb je er al eens aan gedacht hem door iemand anders voor jou te laten kopen?
Iris82 schreef:Ik kan me nou niet voorstellen dat haar vader nou dé oplossing is in dit geval.
Wel zal er inderdaad gecommuniceerd moeten worden met de oude eigenaren. Hoe dan ook.