EskeGirl schreef:
€20,- zou ik proberen..
maar die mensen geven aan dat ze er €25,- voor willen hebben dus ik zou eventueel mailen.
@iedereen: wat was eigenlijk het allereerste model paardje wat schleich ooit heeft gemaakt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvericathy schreef:EskeGirl schreef:
€20,- zou ik proberen..
maar die mensen geven aan dat ze er €25,- voor willen hebben dus ik zou eventueel mailen.
@iedereen: wat was eigenlijk het allereerste model paardje wat schleich ooit heeft gemaakt?
Bonjoy schreef:Stephaniexh schreef:Ben vanmiddag in Emmen geweest (stad). Daar hadden ze echt helemaal géén Schleich. Bij de V&D zelfs ook niet eens... Ze hadden daar alleen maar kleren, accesoires enz... Jammer, anders had ik zeker Schleich gekocht! Maar die kan ik trouwens ook wel kopen in hardenberg (ook een stad, vlakbij).
Ik wil graag de Frieze hengst, om te repainten. Weet iemand daar een leuk kleurtje voor? Ik wil ook graag de dartmoor hengst, ik vind hem zooo mooi. Weet iemand daar ook een kleurtje voor?
Leuk paardje!Maar moeten de hoeven nog gedaan worden?
Bij de Intertoys in Emmen hebben ze héél erg veel. Ben er een hele tijd geleden geweest voor Schleich, en daar hadden ze toen alles, en het stond ook super netjes etc.