Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marissa119 schreef:Ik vindt het zelf een leuk park ik ga er ook graag heen, maar toen ik er dit jaar in mei was waren er 2 grote meisjes die hadden kimmy en een grote bruine en reden met bit toe ze in de citi waren zei er een cowboy wat van en zijden ze ow dat wisten we niet we doen het gelijk uit niet dus ze hebben het hele wekend er mee gereden. En ze galopeerden alleen maar en sprongen ook maar de avond voor de laatste dag gingen ze naar de stal en ze vonden kimmy blijkbaar niet groot en snel genoeg gingen ze slotjes wisselen en deden ze een slote om een grote loop pony maar ze wisten iet dat het een looppony was dus s'ochtens hoorden ze het van de cowboy dat het een loop pony is. En kregen ze een andere pony en mijn vriendin had toen kimmy en ze kwamen de hele tijd naar ons om te vragen of ze wouden ruilen bla bla bla en ze zijden kimmy galopeerd goed he ja dat komt door ons best wel sneu voor die pony's want ze waren ook besweet maar dit is pas de eerste keer dat ik dat soort meisje zie dus volgens mij gebeurd die niet zo vaak hoop ik.
Sjors493 schreef:mijn liefelingpony is: Noblesse. Ik zelf vind het wel zielig want de pony's moeten elke dag lopen, ze zien er ook zo vermoeid uit, ze krijgen alleen maar hooi/gras, in het introductie filmpje staat dat je ze van stal kunt halen borstelen (ja,als je een poetsbak koop voor 25.00euro, vaak heb je hem maar 1x nodig) maar de stal is geen stal ik moem het een grote schuur. de kinderen die schoppen veel te hard met hun benen, vaak zijn ze te groot voor de pony's. de wei hebben ze wel maar als het ook maar eventjes geregens heeft dan is die al dicht. ik ga er zelf wel heen, maar ik rijd niet, ik ga ze verwennen met appels,wortels,bannaan,voer (mag niet maarja boeje). wij hadden een keer een pony die ging liggen en wou niet lopen, ZO MOE WAS DIE!!!! en vaak als je erop gaat zitten (of als je er nog niet op zit, ernaast staat) dan beginen ze te bokken of te steigeren....... ze vinden het helemaal niet leuk dus
xAlientjex schreef:Wie is er laats nog eens een keer geweest? Hoe vond je het daar?
Het is al stukke beter.
Geen bitten meer.
Overal drinkbakken .
Ook heb je nu wel eens een bos rit:D
Ga je het bos in.
Moet alleen wel iemand mee lopen.
Heel veel pony's gaan nu op wei.
Smokey_ schreef:xAlientjex schreef:Wie is er laats nog eens een keer geweest? Hoe vond je het daar?
Het is al stukke beter.
Geen bitten meer.
Overal drinkbakken .
Ook heb je nu wel eens een bos rit:D
Ga je het bos in.
Moet alleen wel iemand mee lopen.
Heel veel pony's gaan nu op wei.
wy houden niet zo echt aan regels van meelopen want dat is saai alleen stappen we draven en galopperen ook xD
lieftmelody schreef:ik ga elk jaar wel een keer naar ponyparkcity, en als ik al die negatieve verhalen hoor denk ik echt, waar gaat dit over. De meeste van jullie hebben het dan nog over vroeger, ja toen was het slechter. Nu is het goed geregeld. Er loopt veel personeel rond, en die let ook goed op. Als mensen op vrijdag aankomen is er inderdaad nog geen uitleg enzo. Maar als je een pony kiest word er meestal wel gevraagd, heb je ervaring etc. en dan geven ze je een pony mee die bij je past. Of als je al zelf een lieveling heb en al vaker komt, krijg je die mee. Je krijgt een pony mee met een goed passend halster, waar een touwtje aan zit waar een de ouders je aan vast kan houden. Ook zitten er teugeltouwen aan vast. die je aan 1 kant los kan klikken. Dan kan je ook nog een slotje kopen, en daar doe je een labeltje aan en dat maak je aan een ringetje aan de band van je pony vast, dan is hij gereseveerd voor jou.
Op Zaterdag is er een uitleg waar je aanwezig MOET zijn. Nu zullen alle mensen die er nog nooit zijn geweest wel denken, hoe weten ze dat dan? Nou je heb een ponykaart, daarmee kan je een pony halen, je krijgt er een stempel op als je bij de uitleg bent geweest. Zo kunnen ze dat dus zien. Maar bij de uitleg worden er dingen verteld hoe je met pony's om moet gaan, en moet opstappen. Ook kan je hooi halen bij de stallen. Na de ponyuitleg zijn er ook nog rijlessen, daar word nog meer uitgelegd maar dit is niet verplicht. wel gaan er evengoed veel mensen heen. Op zondag is er ook zo'n rijles.
En over te grote kinderen, die krijgen meestal wel een pony mee, maar om te wandelen, en niet om te rijden. Tuurlijk zijn er dan kinderen die erop gaan, maar daar word altijd wel wat van gezegd.
En met bitten word er al niet meer gereden. om half 6 gaan de pony's naar stal en kunnen ze zelf lopen waar ze willen. ze zitten niet op elkaar gepropt, en kunnen lopen naar een wei.
en ja, soms zijn er wel kinderen die veel galoperen, maar daar word echt wat van gezegd. en je kan zelfs een parkverbod krijgen.
dus zo erg als sommige van jullie het allemaal maken, is het echt niet. ga er anders zelf maar een keer heen om te ervaren. en ja, als je alle negatieve dingen gaat zoeken is alles in de wereld wel negatief (;
Cappuccino is de beste ! <'3