wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 01:54

de laatse keer dik 4 jaar terug? heb ik mij hart aan een wandelpony verloren , zeer grappig maar lastig karakter. maar wel heel lief , Marcel. tegenwoordig kom ik er amper nog :P

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 01:55

Marcel is er nog wel dacht ik :P

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 16:48

Mijn lieveling daar is Monday *D Maar ik kom er helaas niet meer, ben te oud en te groot :( Wel jammer, maarja.

RoefNikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:22

Marcel!!!!!!

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 19:10

Theo baltus, en cappuccino

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:20

takkie_muis schreef:
de laatse keer dik 4 jaar terug? heb ik mij hart aan een wandelpony verloren , zeer grappig maar lastig karakter. maar wel heel lief , Marcel. tegenwoordig kom ik er amper nog :P

Awrg hij is inderdaad lastig, mn vriendin kon hem niet houden, dus heb k met haar geruild en kreeg zij lieve rustige muis en ik marcel hihi, t is wel een schatje.

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:22

Staat er ook een shetlander Darcy ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:25

Hierboven, nee.
Trouwens, pooh kreeg gister bij t meisje een bok aanval toen ze ernaast liep, en toen rende ie keihard naar stal haha, daarna had k hem ff hihi <3 pooh is fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:25

Marleenloveu schreef:
Rocky is toch die lieve slome????? :+
Hij deed mee aan de barrelrace en iedereen was al over finish en hij liep op t begin :P

Jaaa hij was altijd heel slooom hiih :D maar hij is er helaas niet meer

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:26

Is dat soms niet zielig?
Want er zitten ook van die grote meisjes op van die kleine shetjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:37

veerxsjimm schreef:
PonyparkCity is helemaal niet zielig.
De shetlanders daar worden heel goed verzorgd ze krijgen genoeg te eten en als ze iets hebben ziek/wondje niet lekker etc word er naar ze gekeken en krijgen ze rust op de wei.
En in het park letten ze goed op of je niet veel galopeerd/slaat met de zweep enzo.

Door al die negatieve verhalen hier gaan mensen slecht over PPC denken terwijl ze er nog nooit geweest zijn. ;s

ilove Okke & Bella uit ppc <3

er zijn wel veel afracers hoor, en nicky werd ook afgeraced, terwijl ze kreupel was! :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:39

WildJes schreef:
Is dat soms niet zielig?
Want er zitten ook van die grote meisjes op van die kleine shetjes..

Kijk als je vraagt of t zielig is, ben je dr dus nog nooit geweest en hoor je alleen maar via via van ah daar rijden kinderen van 14 die wel 1.70 zijn die rijden op n minishetje. -,-
er zijn daar zelfs welshjes, en de grote kinderen lopen er meestal naast.

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:40

oke,Nou omdat veel mensen dat vragen dacht ik ik vraag het even.
Loopt er ook een welshje Sienna/Serenna ??

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:50

PonyParkCity is vreselijk. Ik ben zelf jaren terug gegaan met een vriendin. Nou... :x Ik kreeg Beertje mee, ik heb er alleen maar aan de hand mee gelopen en hem veel laten grazen.

Er zaten zoveel te grote kinderen op de pony's. De meeste konden meelopen. Wat ik altijd zal herinneren. is dat een kind van de pony afviel en voordat de pony weg kon rennen, had iemand hem te pakken. De ouders van het kind sloegen de pony met stokken en iedereen schold de pony uit. Er waren veel Shetlanders rondlopen die onder het zweet zaten en die kinderen maar galopperen en nog meer galopperen. Ze hadden ook zelf hoofdstellen meegenomen met de scherpste bitten die je kon krijgen eraan. Waarom zoiets nog niet gesloten wordt.... :x

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:52

*Vond PPC vroeger geweldig, nu twijfel ik eraan of het voor de pony's ook zo leuk is :o*

Ik reed op een witte, Sneeuwwitje geloof ik. Ach, ik vond d r wel lief. :)

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 17:52

Seasons schreef:
PonyParkCity is vreselijk. Ik ben zelf jaren terug gegaan met een vriendin. Nou... :x Ik kreeg Beertje mee, ik heb er alleen maar aan de hand mee gelopen en hem veel laten grazen.

Er zaten zoveel te grote kinderen op de pony's. De meeste konden meelopen. Wat ik altijd zal herinneren. is dat een kind van de pony afviel en voordat de pony weg kon rennen, had iemand hem te pakken. De ouders van het kind sloegen de pony met stokken en iedereen schold de pony uit. Er waren veel Shetlanders rondlopen die onder het zweet zaten en die kinderen maar galopperen en nog meer galopperen. Ze hadden ook zelf hoofdstellen meegenomen met de scherpste bitten die je kon krijgen eraan. Waarom zoiets nog niet gesloten wordt.... :x

Dat vind ik dus ook zo!!
Heb ook een keertje foto's gezien waar de kinderen veelste groot voor de pony's zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 18:08

@seasons omg dat is echt sneu, mn vriendin en ik hadden ook n keer een looppony, die was overal bang voor enzo, want ze was ooit n keer met die misspony ofzo [ ik vind zelf dat t moet worden afgeschrapt ] hadden ze stokken in die pony zn staart gehongen :S en ze was bij ons weggerent en was toen overal tegenaan gevallen, rende keihard tegen zon prullenbak aan, zo sneu zo sneu.. maar die is nu verkocht omdat ze niet geschikt is.

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:10

Maar staat er ook een welsh pony Sienna/Serenna

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:14

Ik vind dit alles vreselijk, ben er geen fan van en nooit geweest ook en blij toe.

Wat ik hier allemaal lees? arme ponys.

Nee ze moeten gewoon stoppen met de levende dieren ter vermaak van kindertjes.

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:17

Ragdollcat schreef:
Ik vind dit alles vreselijk, ben er geen fan van en nooit geweest ook en blij toe.

Wat ik hier allemaal lees? arme ponys.

Nee ze moeten gewoon stoppen met de levende dieren ter vermaak van kindertjes.

Ben er nog nooit naar toe geweest,en zou het ook niet willen

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:42

Paris_ schreef:
*Vond PPC vroeger geweldig, nu twijfel ik eraan of het voor de pony's ook zo leuk is :o*

Ik reed op een witte, Sneeuwwitje geloof ik. Ach, ik vond d r wel lief. :)

Sneeuwwitje die heb ik vroeger gehad en ook gereserveerd. Toen ik en me zus de eerste keer gingen wilde we daarna persee terug voor sneeuwwitje. Me ouders vonden het daar niks maar zijn terug gegaan voor ons :). We hadden een touwtje gespannen bij het huisje zodat die lekker los kon lopen en gras eten. Plukje elke ochtend dat hoge gras achter de huisjes. En heb de meeste rare creaties gemaakt met zijn manen. Kan me nog herrinneren dat witje (zo noemde ik hem) nooit mee wilde en het liefst daar bij de stallen was. Hij heeft me er ook een keer afgegooid en is toen keihard naar de stal gerent :')

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 20:12

Smart, dat is echt zo;n lieverdje. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:42

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 17:01

rockythebest schreef:
WildJes schreef:
Maar staat er ook een welsh pony Sienna/Serenna

Wel ene Sheila, stond er, gevonden op n site, is dit dr misschien? :
http://partyflock.nl/albumelement/31177754:Sheila.html

sorry voor de late reactie,maar dit is haar helaas niet.
bedankt!

iriscap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:41

ik kom er vanaf kleins af aan ,
rij al een tijdje niet meer op de beestjes maar cappuccino heb echt al jaren mn hart veroverd dus nu neem ik hem altijd gewoon en ga dan lekker wandelen en grazen
super leuk park en ook goeie vriendschappen met mensen ontstaan daar .
sommige kinderen zijn inderdaad super zielig voor die pony's en weten echt niet hoe ze er mee om moeten gaan en ze verpesten die pony's echt letterlijk .
gelukkig wisselen die pony's natuurlijk af van mensen en hebben ze het ook welleens goed maar eigenlijk is het gewoon pony's inzetten om geld te verdienen , pony's komen daar met veel karakter en na 2jaar is dat allemaal weg opzich wel zonde , maar verder op die dingen daar is het wel super leuk