Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
takkie_muis schreef:de laatse keer dik 4 jaar terug? heb ik mij hart aan een wandelpony verloren , zeer grappig maar lastig karakter. maar wel heel lief , Marcel. tegenwoordig kom ik er amper nog
veerxsjimm schreef:PonyparkCity is helemaal niet zielig.
De shetlanders daar worden heel goed verzorgd ze krijgen genoeg te eten en als ze iets hebben ziek/wondje niet lekker etc word er naar ze gekeken en krijgen ze rust op de wei.
En in het park letten ze goed op of je niet veel galopeerd/slaat met de zweep enzo.
Door al die negatieve verhalen hier gaan mensen slecht over PPC denken terwijl ze er nog nooit geweest zijn. ;s
ilove Okke & Bella uit ppc
WildJes schreef:Is dat soms niet zielig?
Want er zitten ook van die grote meisjes op van die kleine shetjes..
Seasons schreef:PonyParkCity is vreselijk. Ik ben zelf jaren terug gegaan met een vriendin. Nou...Ik kreeg Beertje mee, ik heb er alleen maar aan de hand mee gelopen en hem veel laten grazen.
Er zaten zoveel te grote kinderen op de pony's. De meeste konden meelopen. Wat ik altijd zal herinneren. is dat een kind van de pony afviel en voordat de pony weg kon rennen, had iemand hem te pakken. De ouders van het kind sloegen de pony met stokken en iedereen schold de pony uit. Er waren veel Shetlanders rondlopen die onder het zweet zaten en die kinderen maar galopperen en nog meer galopperen. Ze hadden ook zelf hoofdstellen meegenomen met de scherpste bitten die je kon krijgen eraan. Waarom zoiets nog niet gesloten wordt....
Paris_ schreef:*Vond PPC vroeger geweldig, nu twijfel ik eraan of het voor de pony's ook zo leuk is*
Ik reed op een witte, Sneeuwwitje geloof ik. Ach, ik vond d r wel lief.
WildJes schreef:Maar staat er ook een welsh pony Sienna/Serenna
rockythebest schreef:WildJes schreef:Maar staat er ook een welsh pony Sienna/Serenna
Wel ene Sheila, stond er, gevonden op n site, is dit dr misschien? :
http://partyflock.nl/albumelement/31177754:Sheila.html