Bedankt voor je antwoord ! klopt ze is een appaloosa en sinds een half jaar mijn verzorg paardje en ben zo blij / gelukkig met haar ! Zal er enorm van balen als ik er niet goed op pas qua lengte en gewicht, maar jullie vinden het oke
Het klopt inderdaad dat je niet dik bent, maar daar gaat het niet om hè, het gaat erom of het paard het kan dragen Een slank persoon van bijvoorbeeld 1 m 55 en 40 kilo past alsnog niet op een Shet
Maargoed, dat is terzake, je past er namelijk nog makkelijk op
Enalaatste: nee niet meer opstappen en al helemaal niet hoe je haar zo vast zet van voor. Mijn nekharen gaan er van over eind staan. Dus nee zo niet. Zal je haar normaal rijden met je handen dan zal het nog net kunnen.
Dan zit er bijna een halve meter verschil tussen jou en je pony.. Is lastig te beoordelen zonder foto, maar het zou me niet verbazen als je toch wat te lang bent voor de pony.
_Femkeeex
Geplaatst: 30-10-13 18:25
Citaat:
Ze is ong. 1.05
Nee, dit gaat zeker niet passen. Dit kan ik met 100% zekerheid zeggen, zelfs zonder foto.
Chelinka
Geplaatst: 30-10-13 19:35
aangezien ik laatst van 1iemand de opmerking kreeg dat hij me wel te groot/zwaar vond voor mijn pony, vraag ik het maar hier ook ff, aangezien ik er wel mee zit hij is 1m50 en ik 1m63 en 70kg ongeveer foto's van vandaag