PonyParkCity praat :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 17:54

SachemLover schreef:
Weet iemand van jullie welke pony nog bijmij past? Ik hou superveel van Banjo en Misty, maar ik rijd ook nog graag :s Ik zou graag weten wie er nog bij mij zou passen voor het geval Ban en Misty er niet meer zijn.... Ik hou van aanhangkelijke pony's, die het liefst niet zo popu zijn. Ook moet ie redelijk groot zijn, aangezien ik 1.61 m ben :s Iemand? Ga me nu niet aanvallen, doordat ik echt te groot ben :(

je past gerust nog op een pony als die redelijk zwaargebouwd is ik ben 1.65 en leek een smurf of iebel :')

Wonderstruck

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 18:34

Ik zou persoonlijk niet meer gaan rijden, ik was met 1.60 al te groot voor Lowina, en zij is wel een van de grootste pony's.

ilangok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 10:07

Sachemlover, ik denk dat als je een vrij breed gebouwde pony neemt het nog wel kan.

Wonderstruck schreef:
Ik zou persoonlijk niet meer gaan rijden, ik was met 1.60 al te groot voor Lowina, en zij is wel een van de grootste pony's.

Lowina is ook niet zo heel breed gebouwt toch?
Ik ben 1.69 en heb alleen toen ik okke had even op hem gestapt, maar meer ook niet.

col_slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:10

SachemLover schreef:
Weet iemand van jullie welke pony nog bijmij past? Ik hou superveel van Banjo en Misty, maar ik rijd ook nog graag :s Ik zou graag weten wie er nog bij mij zou passen voor het geval Ban en Misty er niet meer zijn.... Ik hou van aanhangkelijke pony's, die het liefst niet zo popu zijn. Ook moet ie redelijk groot zijn, aangezien ik 1.61 m ben :s Iemand? Ga me nu niet aanvallen, doordat ik echt te groot ben :(

je zou op bijna elke grotere pony nog wel passen hoor zeker de steverige zoals kimmy snowy mist michel jeannette babette Bibi enzo nog wel
maar ook wel op mango maxime garlic jans black e.d.
denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken over dat je echt veel te groot bent

love_olleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:40

was dat meisje van Fire met nog 2 kinderen en had ze lang blond haar, ik was er vorig weekend en zij is mij vriendin en zij had fire, is het haar haha

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:10

ik vind het echt hatelijk als mensen op facebook zetten bij wie is je lieveling en dan zeggen ze Michel ofzo en dan kijk je bij hun foto's zie je geeneen foto van die pony echt hatelijk,
want blijkbaar hebben ze die pony dan niet eens gehad _-:(

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:17

Dat vind ik niet raar hoor, ik ben lover van Falco maar ik zet geen foto's van hem op mn fb.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:19

LicentioFide schreef:
Dat vind ik niet raar hoor, ik ben lover van Falco maar ik zet geen foto's van hem op mn fb.

dat gebeurde dus net bij mij dus ik keek op degene haar facebook en er stonden wel allemaal foto's van Snap dus wat klopt hier niet xd

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:21

Oh, dat is raar. :+ ik zet zelf geen foto's van falco op mn fb omdat het niet mijn pony of verzorgpony is, dan vind ik dat dat niet echt bij mij hoort zegmaar. :j
En ik vind het sowieso niet echt horen om een pony die niet van jou is op je fb te zetten haha.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 19:33

Hoezo niet? Als je zelf de foto maakt.. Zover ik weet is het gewoon toegestaan? Dan hebben mensen alle vrijheid om dat op Facebook te zetten.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:44

Kom er net achter dat ik Mango waarschijnlijk niet ga hebben.. Mijn tweede keus ook al niet. :n Heb verder geen derde keus en heb dus geen idee wie ik nu moet nemen, iemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:46

Wil je rijden of?

rakmonanko1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 11:49

Niet alle pony's zijn lief.

Vosco love you! /3

Stephanie niet die bijt.
Spekkie niet die trapt tijdens poetsen
Easy is wel grappig die bokt met rijden
Verder weet ik het niet maar ik zag op you tube dat Molly ook erg geliefd is. Vosco is gewoon de beste maar wil niet in galop (maakt niet uit) wik niet altijd in draf (maakt niet uit)

Duo is volgens mij ook leuk

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 13:33

lolove schreef:
Kom er net achter dat ik Mango waarschijnlijk niet ga hebben.. Mijn tweede keus ook al niet. :n Heb verder geen derde keus en heb dus geen idee wie ik nu moet nemen, iemand?

Hoe lang ben je? Anders zou ik zeggen Bliksem. Is met rijden lief en met lopen. K mis hem echt heel erg. Hij is best wel een ieletje en ook niet zo groot. Ik ben net 1.55 en ik pas er nog makkelijk op. Hij is gwn super lief. Mis me baby, wil je foto maken please?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 15:48

pak anders jacoba? want je rijd toch niet en je vind jacoba toch ook leuk?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:51

even offtopic hoor maar _Nynke heeft dezelfde profielfoto als jou lolove :P

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:53

lolove schreef:

Lady (redelijk met grootte)
bontje of mini (beetje klein maar niet de kleinste)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:09

Hoe zijn Rosanne en Iebel? Die lijken me best leuk.. Vind het zo jammer van lieve Mango maar ja, veranderen gaat het toch niet helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:53

Gewoon Marcel :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 15:09

nee nee nee takkie : jacobaaa *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* <<<oplossing hoef je ook geen pk voor!

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 21:20

Dankjullie!! Hoop dat ik Banjo heb :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 21:39

SachemLover schreef:
Dankjullie!! Hoop dat ik Banjo heb :)

je weet dat je met banjo niet veel kan rijden of galopperen?

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:03

Stefanie is poes lief hoor, maar ze is mij gwn te snel, als ze een maal gallopeerd is ze niet te houden, ze rent dan in een rechte lijn alsmaar rechtdoor, als er andere paarden langs galloperedn wil zij ook galloperen, anders blijft ze maar bokken ook gaat ze al draven als je gaat klikken, een ppc vriendin van mij wil dr altijd, maar die durft niet op calista, dat komt mij wel goed uit

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 10:09

Wat is er met Mango?? Misty is heel erg lief, alleen probeert ze je uit. Daarna doet ze alles voor je, af en toe nog wel een tikkeltje eigenwijs. Voor iemand die niet meer gaat rijden, is Snip een hele leuke. Die heeft alleen maar kleine kinderen op zijn rug en wordt dan de hele tijd geschopt omdat hij moe is. Als iemand af en toe met hem een stukje gaat lopen is echt het fijnst voor Snippie. En dan hebben we Delano nog. De topper voor een beginnende ruiter, of iemand die veel wil knuffelen en poetsen. Hij is echt heel rustig en doet geen stap verkeerd, hij is wel al heel oud...

Voor de mensen die naar PPC zijn geweest of er nu zijn, willen jullie foto maken van Lizzie, Delano, Snelle Bambi, Snip en Misty? Mijn vriendin mist Snelle Bambi en Lizzie heel erg en de andere mist Snip...

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 14:09

Er is niks met Mango, er is alleen een grote kans dat ik haar niet heb vanwege iemand anders die Mango ook wil. Bedankt voor de reacties!