Edit: set bestaat uit deken, , touwhalster, , vlechthoofdstel,barebackpad en peesjes.
Wil voor elk paard een set maken maar ben nu al inspiratieloos qua kleuren voor het model

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Heb een deken gemaakt, daar komt nog een hele set bij. Maak tegenwoordig ook vlechthoofdstellen
[ [url=m/ClVuDT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V8ifw7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: set bestaat uit deken, , touwhalster, , vlechthoofdstel,barebackpad en peesjes.
Wil voor elk paard een set maken maar ben nu al inspiratieloos qua kleuren voor het model
nur08 schreef:Hoi ik heb gehoord dat de 2016 paarden in maart komen iemand enig idee wanneer ongeveer in maart ik ben namelijk 8 maart jarig en ik wil ze heeel graag xD
Karla_1999 schreef:nur08 schreef:Hoi ik heb gehoord dat de 2016 paarden in maart komen iemand enig idee wanneer ongeveer in maart ik ben namelijk 8 maart jarig en ik wil ze heeel graag xD
Net zoals welk jaar, komen de paarden gewoon in januari uit. Ik weet niet waar jij hebt gehoord dat ze in maart uitkomen, maar volgens de officiële website (http://www.schleich-s.com) komen de paarden uit in januari. Wat er van de farmlife serie wel uitkomt is maart, zijn de accessoires (dekentjes, rijsetjes, e.d) en een aantal sets.
JoycexEnya schreef:Ik ben bezig met een project.
[ [url=m/z1RJGO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En immers al zover.[ [url=m/JSUQnc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weten jullie al wat het word?
JoycexEnya schreef:JoycexEnya schreef:Ik ben bezig met een project.
[ [url=m/z1RJGO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En immers al zover.[ [url=m/JSUQnc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weten jullie al wat het word?
Nou me project is zo goed als af. Ga nog zo'n stalblok maken, in deze komt nog wen poetsplaats. En nog halsterhaakjes
[ [url=m/7azipl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EdvMF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F2xgu8.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog 4 nieuwe paarden gekocht en morgen met een vriendin nog een aantal kopen.
[ [url=m/vBtyo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor de rare vage vlek is van me telefoon hoesje en de flits.
De Morgan hengst heet Oscar
De haflinfer wallachheet Givar
De appaloosa heet Buddy
En de vos heeft nog geen naam, weten jullie er evt 1?