Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maartje_h schreef:misschien een rare vraag. Maar heeft iemand hier de adventskalender van schleich? de paarden versie? En toevallig ook al wat dagen open gemaakt?
Hier was vakje 3 leeg. Ben wel benieuwd wat er hoorde te zitten..
Mitchielove schreef:Maartje h, dat heb ik ook.
Dat komt omdat de vakjes waar de cadeautjes inzitten niet helemaal afgesloten zijn dus kunnen ze tussen het karton en het plastic door naar beneden vallen en dan zitten ze in een vakje dat lager zit. Ik had bijvoorbeeld in het eerste vakje ook twee hindernis balkjes zitten die in vakje 7 en 21 (of 20) hoorden. Je komt het waarschijnlijk vanzelf tegen. In vakje drie zaten drie rozetten.
Ik ben suuuuperblij want ik heb ein-de-lijk de grijze rijpony!
Ik had bij iemand de exclusive pinto hengst besteld en die had ook de grijze rijpony, dus die erbij!
Het duurde heel lang voordat hij aankwam, iets van drie weken, dus ik was heel bang dat ik was opgelicht ofzo....
Maar ze zijn nu binnen!
De grijze rijpony heb ik Bailey genoemd en de Exclusive pinto hengst heb ik Trendsetter genoemd. De fries uit het eerste vakje van de adventskalender heb ik Diablo genoemd.
Xjes_lise schreef:Hoi ik wil me even melden.
Ik ben Lise en ik ben 12 jaar.
Ik ben al een jaar met schleich bezig en in deze periode ben ik opeens heel actief geworden en besloot ik op deze forum website dinges een acc aan te maken. Ik heb in totaal 17 schleich paarden en ik maak van alles voor ze. Voor de rest heb ik 2 verzorgponys en rij ik zelf al een jaar
X lise
silvericathy schreef:Iemand al een idee of de nieuwe paarden van 2016 al te bestellen zijn?
Ben aan het twijfelen of ik de hele set bestel.... dat zou betekenen dat ik de limited edition fries zoals ze hem dit jaar noemde alweer voor de derde keer zou kopen.
hij zat in de verzorgingsset, in de adventkalender en blijkbaar nu ook volgendjaar gewoon te koop....
ook het andere paard, dat dit jaar ook limited edition was... waar de exclusieve van in de kalender zit blijkt volgend jaar gewoon te koop te zijn...
schleich15 schreef:Hoi,
Ik ben maar weer eens onder mijn steen vandaan gekropen![]()
Ik vind het erg jammer dat er mensen weggaan, puur omdat het saai wordt. Dat is dus de precieze reden dat ik ook zo onactief was![]()
Omdat ik het doodzonde vind dat dit hele topic straks ten einde gaat, heb ik aan mezelf beloofd wekelijks sowieso iets te posten hier.
Ik hoop dat dit topic weer een beetje op gang gaat komen!
- Anouk
Xjes_lise schreef:Ja klopt we praten hier eigenlijk niet zo vaak meer in