Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Salora schreef:De rode pony is al hoogbejaard. Dus zij rijd zowieso niet meer actief. Ik heb een meisje die haar op buitenritjes rijdt.
Zelf doe ik sporadisch een staprondje met haar. Maar echt rijden is verleden tijd.
Ik heb vandaag wat fotos gekregem van mij op de zwarte. Gezien daar twijfel over was.
Ik heb 2 fotos voor jullie. 1 waarop ik daadwerkelijk rijd.
En 1 genomen vanaf een ander paard. Dus waar ik enorm onderuit lijk te komen. Deze heb ik erbij staan omdat er gezegt werd dat het zadel te krap zou zijnIk heb altijd de neiging gehad met bij mn hakken uitdrukken me achterin het zadel te duwen.
Ik heb les en ben hier erg mee bezig![]()
[ [url=m/auZUd1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Salora schreef:Of ze hinder heeft denk ik niet.
Maar ingereden is ze ook nog niet. Daar ben ik nog mee bezig. Tot nog toe merk ik niks van dat ze hinder van me heeft.
En gezien evenwicht straks alleen maar makkelijker word voor haar lijkt het me dat ze het makkelijker krijgt met mij dragen.
Zowieso gaat ze nog een pak spieren krijgen.
Jullie zijn over een paar jaar dan een heel ander beeld qua verhoudingen en dan klopt t zeker!

De shet is óf 1.10 óf 1.15. Ik ben zelf net iets onder de 1.55 (ik groei echt nog maar heel erg weinig), ik ben 12 jaar en ik weeg ook net wat onder de 40 kg. Ik ben bang dat ik te groot ben, en dat het dan zielig is. Ik wil namelijk een pony ECHT geen pijn doen door te zwaar of te groot te zijn. Ik heb nog geen foto's aangezien ik nog nooit op haar/hem heb gereden. Ik vroeg me gewoon af of iemand hier zou kunnen inschatten of dit nog past? Ik wil er namelijk liever niet aan beginnen als dat betekend dat ik over 2 weken niet meer zou kunnen rijden.