PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liliekska

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:09

vanaf 8 uur volgensmij. op vrijdag krijgt iedereen vanaf 14:00 een pony. de rerst van de dagen 10 uur.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 19:18

Even off-topic: Als zij met dubbele letters wilt typen, dan moet ze dat gewoon lekker doen... Zolang ze zich netjes gedraagt en aan de regels houd, is er niks aan de hand toch? Welkom in dit topic ppcfreakk!
Vanaf 8 uur kan je het park op, en dan krijg je pas om 14:00 je pony en kan je je huisje in. En wat liliekska al zegt, de rest van de dagen om 10 uur. Maar ik zou er niet al meteen 8 uur gaan staan, want mensen gaan steeds vroeger en dat verpest de hele sfeer al meteen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 20:31

lolove schreef:
Even off-topic: Als zij met dubbele letters wilt typen, dan moet ze dat gewoon lekker doen... Zolang ze zich netjes gedraagt en aan de regels houd, is er niks aan de hand toch? Welkom in dit topic ppcfreakk!
Vanaf 8 uur kan je het park op, en dan krijg je pas om 14:00 je pony en kan je je huisje in. En wat liliekska al zegt, de rest van de dagen om 10 uur. Maar ik zou er niet al meteen 8 uur gaan staan, want mensen gaan steeds vroeger en dat verpest de hele sfeer al meteen. :)

Dat is niet toegestaan ook ;).

Inderdaad, het park gaat om 8 uur open.

love_olleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:07

maar als ik om 14.00 in de rij ga staan, hoe lang moet ik dan nog wachen voor dat ik aan de beurt ben, en heb ik dan nog kans op een grotere ponuu

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:40

love_olleke schreef:
maar als ik om 14.00 in de rij ga staan, hoe lang moet ik dan nog wachen voor dat ik aan de beurt ben, en heb ik dan nog kans op een grotere ponuu

als je om 2 uur in de rij gaat staan gaat de receptie open dus dan hoef je niet lang meer te wachten! ;)
ik zal je zeggen dat je helemaal geen kans hebt op een popu pony als je zo laat staat...
of je moet geluk hebben

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 23:54

Als je er om 2 uur staan heb je inderdaad geen grote of leuke meer nee tegenwoordig, als je er 10/11 uur bent maak je nog kans op Black, Woody, Monty, Lady etc etc. Of je moet inderdaad heel veel geluk hebben! :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:04

lolove schreef:
Als je er om 2 uur staan heb je inderdaad geen grote of leuke meer nee tegenwoordig, als je er 10/11 uur bent maak je nog kans op Black, Woody, Monty, Lady etc etc. Of je moet inderdaad heel veel geluk hebben! :)

lady is een schatje <3 en die had ik 2 jaar geleden en toen was het kwart over 2 dus het is mogelijk!

freedom431

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:59

Hejj ik wil ppc gaan boeken maar dan heb ik eerst even een vraag voor jullie zodat ik rekening kan houden met de lovers :o Wanneer gaan er Jochemlovers? Als het dit jaar nog is hoef je niet te antwoorden want dan ga ik sws niet. Als je een Jochem lover ken zou je het dan alsjeblieft even aan haar kunnen vragen zodat ik rekening kan houden met boeken zodat ik meer kans heb op Jochem :+ Alvast bedankt hejj O:)

xchesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:20

Heee ! :)
Weet iemand miss hoelaat je in de ponyrij moet staan voor Bibi, Duo, Garlic ?
Ik zou hun supergraag willen nu dat beste edje dr niet meer is :( ;(
Zoveel mensen doen er geheimzinnig over en willen het niet zeggen...
Dus ik dacht ik vraag het hier even en hoop dat ik hier wel wat antw krijg :D
Dus zou iemand kunnen antw ? :) het gaat erom hoe vroeg in de rij als t opengaat om 2 uur en als t opengaat om 10 uur :)
Alvast bedankt ! <3

col_slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:27

ponys hebben geen tijd,
ik heb weekenden/weken meegemaakt dat er om 11 uur 2 mensen in de rij stonden en om 2 uur hooguit 10 en laatst (25 juli) waren de eerste mensen er donderdag om 2 uur smiddags al.
je kan dus nooit weten hoe laat je er moet staan

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:35

PPC Is al best verpest, al die roddels, dat rijden op de pony niet normaal is, dat als je een gallopje maakt al een afracer wordt genoemd. En dat alle leuke pony's al weg zijn voor 12:00 smidags, en dat iedereen elkaar opfokt, bijvoorbeeld ik zeg ik ga 0:00 en wil spirrit zegt iemand anders ik ga dan 20:00 en zo voort. Ik snap ook wel dat mensen vroeg gaan, je wil gwn je liefelingetje hebben en als dat niet kan als je er 8:00 staat ga je vroeger staan. En ook die rusies om de pony's slotje verwisselen, moeders die ruzieen ppc wordt er niet leuker op ☹

xchesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:37

col_slag schreef:
ponys hebben geen tijd,
ik heb weekenden/weken meegemaakt dat er om 11 uur 2 mensen in de rij stonden en om 2 uur hooguit 10 en laatst (25 juli) waren de eerste mensen er donderdag om 2 uur smiddags al.

Jaa ik weet ook wel dat pony's geen tijd hebben , ben er wel al eerder geweest alleen ong want ik wil ze supergraag :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 22:17

xchesmee schreef:
col_slag schreef:
ponys hebben geen tijd,

Jaa ik weet ook wel dat pony's geen tijd hebben , ben er wel al eerder geweest alleen ong want ik wil ze supergraag :)

dat kan niemand weten.
het is verschillend miss staan er wel veel lovers en miss niet?
dat weten wij ook niet dus dan kunnen wij ook geen tijd weten ;)
er staat niet op de band van de pony hoelaat je er moet staan :+

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 10:07

Gisteravond 5 voor twaalf stonden er al 12 mensen in de rij! Christel'spir'ajax (drenter) staat eerste. Nu staan de hekjes bij de pony office al bijna helemaal vol.

col_slag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:06

té belachelijk voor woorden, waar ben je dan wel niet mee bezig dat is niet eens meer iets voor je pony over hebben dat is gewoon gekken werk.

én de regels van ppc totaaaal negeren, lekker bezig iedereen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:30

Sorry hoor maar ik vind dat gedoe met 'Ik ga er om 12 uur staan' zwaar overdreven :o. Er zijn genoeg leuke ponys over als je je lieveling niet hebt, kijk eens naar alle kleine rijpony's etc, hartstikke lief maar niemand kijkt er naar om omdat ze per sé een grote willen. Dat vind ik echt triest gewoon. De hele sfeer wordt op die manier verpest omdat iedereen steeds vroeger gaat. Stelt ppc ook nog regels op, worden die compleet genegeerd :n...

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:53

Yezzi schreef:
Sorry hoor maar ik vind dat gedoe met 'Ik ga er om 12 uur staan' zwaar overdreven :o. Er zijn genoeg leuke ponys over als je je lieveling niet hebt, kijk eens naar alle kleine rijpony's etc, hartstikke lief maar niemand kijkt er naar om omdat ze per sé een grote willen. Dat vind ik echt triest gewoon. De hele sfeer wordt op die manier verpest omdat iedereen steeds vroeger gaat. Stelt ppc ook nog regels op, worden die compleet genegeerd :n...

kleine rijpony's zijn net zo leuk! tegenwoordig gaat alles alleen maar om rijden..

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:55

Kon je er maar gewoon om 2 uur staan om beste michel of duo ofzo te kunnen hebben...
Maar helaas :(

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:55

Vroeger was het raar als je niet reed. nu word je al afracer genoemd als je een cap ophebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:01

liliekska schreef:
Vroeger was het raar als je niet reed. nu word je al afracer genoemd als je een cap ophebt!

precies dit, je word al gelijk afracer genoemd als je dr even opzit, maar de hele dag ernaast galloperen en heuveltjes afrennen is gelijk goed :?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:05

idd even een rondje stappen is afracer maar de halve dag van heuveltjes af galloperen en rennen en lopen niet? omdat je ernaast loopt?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:49

Pffffft belachelijk.. Dit is dus precies de reden waarom ik niet meer weekendjes ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:53

Nee de sfeer is weg , en zolang PPC de regels niet naleeft wordt het er niet beter op.. Het is vakantie , oke nu tegenwoordig niet meer :=

Daarom is Marcel zo leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:54

Ppc leeft de regels na, hoor. De bezoekers alleen niet.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:55

maar we hebben het er zelf naar gemaakt. een aantal gingen wat eerder om hun lieveling te hebben en dan gingen anderen ook weer steeds eerder.

ppc ook niet altijd. zoveel mensen rijden zonder cap. zoveel galopperen ook (ik ook hoor maar de cowboys lopen langs je en zeggen niks)