Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolove schreef:Even off-topic: Als zij met dubbele letters wilt typen, dan moet ze dat gewoon lekker doen... Zolang ze zich netjes gedraagt en aan de regels houd, is er niks aan de hand toch? Welkom in dit topic ppcfreakk!
Vanaf 8 uur kan je het park op, en dan krijg je pas om 14:00 je pony en kan je je huisje in. En wat liliekska al zegt, de rest van de dagen om 10 uur. Maar ik zou er niet al meteen 8 uur gaan staan, want mensen gaan steeds vroeger en dat verpest de hele sfeer al meteen.
love_olleke schreef:maar als ik om 14.00 in de rij ga staan, hoe lang moet ik dan nog wachen voor dat ik aan de beurt ben, en heb ik dan nog kans op een grotere ponuu
lolove schreef:Als je er om 2 uur staan heb je inderdaad geen grote of leuke meer nee tegenwoordig, als je er 10/11 uur bent maak je nog kans op Black, Woody, Monty, Lady etc etc. Of je moet inderdaad heel veel geluk hebben!
col_slag schreef:ponys hebben geen tijd,
ik heb weekenden/weken meegemaakt dat er om 11 uur 2 mensen in de rij stonden en om 2 uur hooguit 10 en laatst (25 juli) waren de eerste mensen er donderdag om 2 uur smiddags al.
je kan dus nooit weten hoe laat je er moet staan
xchesmee schreef:col_slag schreef:ponys hebben geen tijd,
ik heb weekenden/weken meegemaakt dat er om 11 uur 2 mensen in de rij stonden en om 2 uur hooguit 10 en laatst (25 juli) waren de eerste mensen er donderdag om 2 uur smiddags al.
je kan dus nooit weten hoe laat je er moet staan
Jaa ik weet ook wel dat pony's geen tijd hebben , ben er wel al eerder geweest alleen ong want ik wil ze supergraag
Yezzi schreef:Sorry hoor maar ik vind dat gedoe met 'Ik ga er om 12 uur staan' zwaar overdreven. Er zijn genoeg leuke ponys over als je je lieveling niet hebt, kijk eens naar alle kleine rijpony's etc, hartstikke lief maar niemand kijkt er naar om omdat ze per sé een grote willen. Dat vind ik echt triest gewoon. De hele sfeer wordt op die manier verpest omdat iedereen steeds vroeger gaat. Stelt ppc ook nog regels op, worden die compleet genegeerd
...