Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
borima schreef:[ [ Afbeelding ] ]
ben ik te groot?
het is een D-pony van 1,45. zelf ben ik 1,70 en ongeveer 54 kg...
lotteke1998 schreef:Friso_lover schreef:Als je geregeld de fysio laat komen controleren denk ik dat het nog een jaartje moet lukken, als diegene je toestemming geeft daarvoor![]()
Ik zou het zelf niet meer doen trouwens.
Ah oke weet nog nie of ik het zou doen maar wat is juist een fysio?
kellaxy schreef:Whaha wat een sensatie inderdaad. Dat je überhaupt al een foto plaatst in dit topic, houdt in dat je zelf al twijfelt of je past op je pony. Het is precies wat velen zeggen. De verhouding! Ik ben 1.67 en weeg 50 kilo en mn pony is nu 1.50 gok ik. Ik heb eventjes getwijfeld maar de pony is 3,5, nog uit verhouding en groeit nog zeker 5 cm in de hoogte. Ik heb geen kort boven lichaam en dunne benen waardoor ik soms langer oog dus daaraan twijfelde ik. Ik weet dat het nu past en alleen nog maar passender gaat worden!
mara168 schreef:kellaxy schreef:Whaha wat een sensatie inderdaad. Dat je überhaupt al een foto plaatst in dit topic, houdt in dat je zelf al twijfelt of je past op je pony. Het is precies wat velen zeggen. De verhouding! Ik ben 1.67 en weeg 50 kilo en mn pony is nu 1.50 gok ik. Ik heb eventjes getwijfeld maar de pony is 3,5, nog uit verhouding en groeit nog zeker 5 cm in de hoogte. Ik heb geen kort boven lichaam en dunne benen waardoor ik soms langer oog dus daaraan twijfelde ik. Ik weet dat het nu past en alleen nog maar passender gaat worden!
Ik ben 10 cm langer als dat jij bent en rijd ook op een pony van 1.50. Ik twijfel er zelf niet aan of ik te lang ben omdat het er niet zo uitziet en de pony er geen last van heeft (anders had ik er meer naast gelegen dan erop gezeten). Maar dit ligt vaak ook aan de bouw van de pony zelf.
Karla_1999 schreef:ik vind het nog wel net kunnen, heb je misschien een foto van de zijkant in stilstand?