Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisa_Beauty schreef:jaa weet ik maar capp komt wss nooit meer terug van de wei
lovecappie schreef:Lisa_Beauty schreef:jaa weet ik maar capp komt wss nooit meer terug van de wei
Dat is niet waar. Er is daar helemaal niks over gezegd. Ik verwacht inderdaad niet dat ie dit seizoen nog terug komt aangezien ie sinds de voorjaarsvakantie ongeveer al op de wei staat, maar dat betekend volgens mij niet dat ie dan maar automatisch nooit meer terug komt.
Het gaat met kleine beetjes steeds beter met hem, dus dit slaat nergens op.![]()
En verder ga ik na 2,5 jaar eindelijk weer een weekend
Had dit nooit meer verwacht maar we hebben toch weer geboekt.
Natuurlijk hoop ik dat Capp dan weer terug is, maar anders neem ik gewoon een looppony.
Ben na het laatste weekend in mei 2012 nog 3 dagjes geweest, maar het laatste dagje is ook alweer een jaar geleden(10 augustus).
Ik weet wel zeker dat dit de aller laatste keer ppc word voor mij. Ben ondertussen 16 en heb een eigen paard, dus mijn ppc tijd is wel geweest.![]()
Ik mis het ook niet zo heel erg meer als vroeger. Natuurlijk blijft Capp altijd een speciaal plekje houden, en 1 muur in mijn kamer hangt vol met foto's van alleen hem. Maar het is goed geweest zo
drenterxx schreef:Oooo ik kan niet meer wachten
Ik maak geen fotolijstjes van FB en Insta, maar in dit topic zitten niet zo veel mensen dus hier kan ik het wel doen.
Dus: wie wil foto van z'n lieveling? Ff z'n naam neerzetten
liliekska schreef:hoihoi! welkom
ik ben Lieke'Broschje.
houd er wel rekening mee dat je in dit topic niet offtopic mag gaan daarvoor kan je terecht in het [JHK] PonyparkCity kletstopic!Spoiler:
dus ga aub niet offtopic want dan komt yezzi je opeten!
Xfjord schreef:liliekska schreef:hoihoi! welkom
ik ben Lieke'Broschje.
houd er wel rekening mee dat je in dit topic niet offtopic mag gaan daarvoor kan je terecht in het [JHK] PonyparkCity kletstopic!Spoiler:
dus ga aub niet offtopic want dan komt yezzi je opeten!
dan komt Yezzi je opeten