Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:25

Hey allemaal ik heb een paar maanden geleden hier iets geplaatst maar ik wil nu echt actief mee kletsen. Ik ben Julia, 12 jaar en gek op Schleich paarden maar natuurlijk ook gewoon paarden in het algemeen. :9 Ik heb bij elkaar op geteld zo'n 120 Schleich paarden, maar dat zijn de "gewone" paarden want ik heb ook nog ridders, elven en gewoon boerderijdieren. Ik heb ook de ''Collector's Guide for Schleich Animals'' staat echt superveel info in over de oudere modellen! Ik hoop in ieder geval hier leuke gesprekken te kunnen voeren *\o/*

Edit: Deze bedoel ik dus

Afbeelding
Afbeelding

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 12:31

wanuu

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 18:04

Ik heb officieel mijn collectie volledig compleet nu, inclusief alle exclusive modellen.

Ben er wel heel erg blij mee, in vrij korte periode toch alles bij elkaar kunnen schrapen.

Als ik tijd heb zal ik eens foto's maken van alles, maar de helft zit nu in een doos omdat ik niet alles beneden wil hebben staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:04

Leila_Lover schreef:
Ik zie overal van die prachtige stallen van satéprikkers. Echt heel mooi gemaakt!
Ik heb zelf ook een stal gemaakt, maar dan van ijslollystokjes.
edit: Hier komen de foto's:

En in een linkje: http://boktplaatjes.weebly.com/14-11-2015-stal.html

Oei, ziet er wel fragiel uit :=

Welke paarden hebben jullie nog nodig? Oh ja, ik heb zelf nog met Word een verlanglijstje gemaakt van Schleich voor Sinterklaas met plaatjes, mijn vader onthoudt anders niet welke ik al heb en welke niet :+

Edit: Leila, zie net dat we allebei in de eerste van Gymnasium zitten, toevallig

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:11

Klopt het dat de advent kalender 2015 van de paarden al uitverkocht is? Ik zocht het op internet en overal stond uitverkocht -O- ik wil m zo graag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:14

SophieXAnni schreef:
Klopt het dat de advent kalender 2015 van de paarden al uitverkocht is? Ik zocht het op internet en overal stond uitverkocht -O- ik wil m zo graag

Hij is er nog wel op otten-speelgoed.nl. Heb zelf alleen geen ervaring met die site.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 00:52

Otten-speelgoed is erg fijn. Zelf mijn paardjes daar besteld en had ze snel en netjes binnen!

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 12:57

@XxFyrstaxX: De stal is wel stevig hoor, het ligt meer aan de foto's, maar ik moet er wel voorzichtig mee zijn. :)

Ik koop al mijn paardjes bij de Wammus. Erg goede kwaliteit (geen krassen etc.) en goedkoper dan bv. bij de Intertoys. Maar volgens mij zit die alleen in Apeldoorn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:12

Leila_Lover schreef:
@XxFyrstaxX: De stal is wel stevig hoor, het ligt meer aan de foto's, maar ik moet er wel voorzichtig mee zijn. :)

Ik koop al mijn paardjes bij de Wammus. Erg goede kwaliteit (geen krassen etc.) en goedkoper dan bv. bij de Intertoys. Maar volgens mij zit die alleen in Apeldoorn

Ja, dat snap ik. Ik vind het wel knap gemaakt hoor, ik zou zelf geen stal kunnen bouwen! Ik vraag voor Sinterklaas ook Schleich, maar de enige winkels in de buurt waar ze het verkopen zijn de Intertoys in Schiedam en de Bart Smit en V&D in Rotterdam. Vroeger haalde ik het altijd bij ''de Zonnewijzer'', maar sinds ze zijn gestopt met Schleich verkopen ben ik eigenlijk gestopt met sparen. Bij de Intertoys en Bart Smit hebben ze heel weinig en bij de V&D zijn de modellen vaak beschadigd. |(

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:41

XxFrrstaX woon jij in schiedam? Er is namelijk bij delft centrum een winkeltje wat speldorado heet en daar verkopen ze ook veel schleich en dat is wel 1,50 goedkoper per paardje misschien is dat iets voor je ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:41

Youri123 schreef:
XxFrrstaX woon jij in schiedam? Er is namelijk bij delft centrum een winkeltje wat speldorado heet en daar verkopen ze ook veel schleich en dat is wel 1,50 goedkoper per paardje misschien is dat iets voor je ?

Nee ik woon in Rotterdam maar wel bedankt voor de tip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:39

Is hier iemand??

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:50

Ja ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:51

Youri123 schreef:
Ja ik

Welke Schleich paarden heb jij nog nodig *\o/*

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:15

Heb vandaah ook stallen gemaakt van ijslollystokjes. Heb alleen nog geen foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:16

JoycexEnya schreef:
Heb vandaah ook stallen gemaakt van ijslollystokjes. Heb alleen nog geen foto

Welke Schleich heb jij nog nodig, gewoon uit interesse?? :)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:21

XxFyrstaxX schreef:
SophieXAnni schreef:

Hij is er nog wel op otten-speelgoed.nl. Heb zelf alleen geen ervaring met die site.

Heb daar al gekeken maar daar is ie ook al uitverkocht :\

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:50

Op moment niks, ben nogal blut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 18:20

Hey allemaal! Ik heb het gevoel alsof dit topic een beetje dood is :Z Daarom om het wakker te schudden, mijn zelfgemaakt ''touwhalster'' :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 22:47

Hi!
Ik spaarde vroeger ook fanatiek schleich en heb drie repaints, de laatste van die drie dit weekend gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wil mn eigen merrie ook nog een keer maken. Verder maak ik geen tuig of dergelijke. Ik vind het gewoon nog leuke ontspanning om te schilderen.
Al wil is soms best een nieuw paard kopen :+

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 11:53

Mooi touwhalster en repaint zeg.

Mijn nieuwe aanwinsten van vorige week, vooral de alle rechtse <3
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:29

_Ilsee_ schreef:
Hi!
Ik spaarde vroeger ook fanatiek schleich en heb drie repaints, de laatste van die drie dit weekend gemaakt:

Wil mn eigen merrie ook nog een keer maken. Verder maak ik geen tuig of dergelijke. Ik vind het gewoon nog leuke ontspanning om te schilderen.
Al wil is soms best een nieuw paard kopen :+

Mooi hoor, ik zou het zelf niet kunnen.

JoycexEnya schreef:
Mooi touwhalster en repaint zeg.

Mijn nieuwe aanwinsten van vorige week, vooral de alle rechtse <3

Hihi, grappig dat je de knabstrupper merrie hebt gekocht, die gebruikte ik namelijk ook als model voor mijn ''touwhalster''.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:47

Heel aken afgezocht naar de adventkalender toen ik daar was..... Overal uitverkocht, en toen kwam ik er gelukkig nog een tegen... Was ook daar de laatste.
Helaas niet alle paarden bij muller kunnen krijgen.. Ze hadden ze wel binnen gekregen maar geen tijd om te zoeken, ik moest maar later terug komen.

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 16:39

Ik heb allemaal schleich paarden te koop van nieuwe 2015 tot oude SE en hele oude paardjes.. als je interesse hebt mag je me wel pb sturen met welke je nog zoekt..

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 17:13

Ik heb de adventkalender ook!! 5 december krijg ik hem voor sinterklaas :+
Ik zal dan wel foto's posten