Annett1990 schreef:Lieve lieve MarlindeRooz doe je ogen eens open, ik dacht dat ik 1/2 jaar geleden erg was maar als ik dit allemaal lees en vervolgens op je profiel kijk en zie dat je 18 bent schrik ik echt.
Word eens volwassen en stop met aan je zelf te denken.
Ik was ook veel te zwaar voor mijn paardje maar iedereen in mijn omgeving zei van niet, omdat ze mij niet wouden kwetsen, logisch, zou ik ook niet zomaar tegen een vriendin durven zeggen dan ben ik ook bang dat ze boos worden.
Toen heb ik hier ook een foto geplaatst en zei echt iedereen hetzelfde als wat iedereen nu tegen jou zegt, alleen ben jij vooral te groot/lang en ik was echt te zwaar.
Toen heb ik een buitenstaander (mijn instructrice) eens gevraagd ipv vriendinnen en die zei inderdaad dat ik te zwaar was voor haar en ik ben per direct gestopt met rijden en op dieet gegaan, nu zit ik op goed gewicht. Maar je gaat mij niet vertellen dat jij met 70 kilo niet te zwaar bent voor een pony van 1,48 als ik met 70 kilo wel te zwaar ben voor mijn pony van 1,53..
Daarbij is het niet alleen je gewicht maar écht neem het nou van iedereen hier aan je bent echt te lang, het is echt niet goed voor het paardje.. Niemand hier zegt tegen jou nou meid je bent te groot om jou te pesten! Alleen om jou te helpen. Ga dan inderdaad gewoon lekker grondwerk doen, laat je zusje lekker rijden, ga zelf op zoek naar een andere bijrijdpony, je hoeft toch ook niet perse 1 te leasen?? Kost alleen maar geld..
Doe je ogen eens open en kijk zelf eens naar die foto's.. Je kan mij niet wijs maken dat je zelf niet ziet dat je te lang bent.. Je zegt ik zit hem niet in de weg.. Dat zit je wel..
Ik wil ook geen boeman spelen want ik weet hoe poedersuiker het is om zoiets te horen maar juist daarom wil ik proberen tot je door te dringen, net als de rest in dit topic..
Daarbij zit je hem op beide foto's ook vreselijk in zn mond te trekken en de laatste foto heb je ook een te klein zadel voor jou, maar ik las dat er ondertussen een nieuw zadel is.
Ik hoop dat je eens gaat luisteren want het rijden word er niet leuker op voor jou niet en al helemaal niet voor de pony. En dat ze in jou omgeving niks zeggen is waarschijnlijk omdat ze jou ook niet willen kwetsen en misschien wel omdat ze bang zijn voor je reactie als ik zie hoe opgefokt jij hier al reageert, als jij in het echt ook zo bent zou ik het ook niet tegen je durven te zeggen.
Word volwassen en verstandig, ga je naar je leeftijd gedragen en zie zelf alsjeblieft ook dat dit echt niet kan..
Als je eerst even leest voordat je wat zegt...
Citaat:
Ik heb er over nagedacht, en ik ga met de eigenaar in gesprek want ik voel me er inderdaad niet lekker bij.