Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lonni

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:41

Afbeelding

Ik heb mijn eerste leren hoofdstelletje in elkaar geflanst voor mijn repaint+cust Thirza :D vind hem best goed gelukt :)

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 17:41

Thirza! <3

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:02

Ik heb nog eem vraagje.

Wil me volgende repaint met pastel maken en zou je elke laag moeten varnissen.
Ik hen smeerbare varnisch van de action en ben bang dat de pastel dan niet meer hecht en dat ik pastel uit ga smeren.

Waar kan je sprayvarnish kopen evt?
Of kan ik gewoon de smeerbare gebruiken?

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:18

JoycexEnya schreef:
Ik heb nog eem vraagje.

Ik hen smeerbare varnisch van de action en ben bang dat de pastel dan niet meer hecht en dat ik pastel uit ga smeren.

Volgensmij (ik weet het niet zeker) poets je met smeerbare varnish de pastel er weer vanaf, dus zul je toch spray moeten kopen denk ik, weet alleen niet waar (action?)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:52

JoycexEnya schreef:
Ik heb nog eem vraagje.

Bij pastel moet je absoluut geen smeerbare vernis gebruiken, dan smeer je het alleen uit en word het een grote bende. Ik heb jaren lang spuitvernis van de schilderszaak bij mij in de buurt gebruikt, dit was vrij prijzig spul. Toen dit eens op was, heb ik eens haarlak geprobeerd. Dit werkte eigenlijk net zo goed, of misschien zelfs wel beter. Maar je moet wel heel erg opletten welke je hebt en hoe je het gebruikt. Als je te veel gebruikt, heb je kans dat het gaat plakken of dat het het zo glad word dat je er geen pastel meer overheen kan doen (dit ligt er heel erg aan welke je hebt).
Bij haarlak moet je echt minimaal 30 cm tussen je paardje en de bus houden en er even heel snel en kort overheen spuiten, anders spuit je er te veel op. Ik heb altijd de blauwe bus van Schwarzkopf gebruikt (deze dus), en deze werkte voor mij het best. Ik heb ook wel eens andere gebruikt, maar de een was te plakkerig en de ander kwam weer te veel uit.
Kortom, je kan dus goede spuitvernis halen bij een (kunst)schilderszaak (of een hobbywinkel), maar voor mij werkte haarlak net zo goed. Maar je moet gewoon echt geen smeerbare vernis gebruiken, dit werkt gewoon niet...

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 21:43

Heb het gemerkt dat jet uitsmeert hahaha gelukkig op een andere mislukt beest :')
Ik heb haarlak van syoss liggen. En anders koop ik morgen die blauwe eens.

Wil een roan maken. Maar vrees dat het niet gaat lukken. Iemand nog kleur suggesties?

Edit: zag hem ook al in de badkamer staan :')

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 20:04

kan helaas niet meer wijzigen, maar wat is het stil in het topic.

Meet naamloos nog :')
Vond hem in het begin lelijk en saai
Afbeelding

Maar ze is veranderd in een knap paard <3
Vind hem aardig gelukt hebben jullie evt nog tips?
Afbeelding

En helemaal ze glimt door de varnish
Afbeelding

En ze heeft immers een naam, Unique

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:20

Hoi, in een voorgaand bericht lukte het me niet om foto's te plaatsen.. Kan iemand me even helpen? Ik weet niet of ik het verkeerd doe maar ik klik eerst de foto's die ik wil aan. En dan druk ik op save. Vervolgens klik ik weer op de foto's. Dan plaats ik het bericht maar staan de foto's er weer niet bij....
Help! :P

Mooie repaint trouwens!
En het hoofdstel is super mooi! Je zou niet zeggen dat dit je eerste keer is.. Haha

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:49

CraziiEmma schreef:
Hoi, in een voorgaand bericht lukte het me niet om foto's te plaatsen.. Kan iemand me even helpen? Ik weet niet of ik het verkeerd doe maar ik klik eerst de foto's die ik wil aan. En dan druk ik op save. Vervolgens klik ik weer op de foto's. Dan plaats ik het bericht maar staan de foto's er weer niet bij....
Help! :P

Mooie repaint trouwens!
En het hoofdstel is super mooi! Je zou niet zeggen dat dit je eerste keer is.. Haha

Dankje! Heb erg goed leer gekregen van een vriendin en ben nogal perfectionistisch :+
Ik wil ook een bruin met blauw onderlegde maken maar weet niet of ik die met of zonder sperriem wil

Magsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:24

Hoi allemaal! Ik volg dit topic nu al een tijdje en ik heb een vraagje. Ik wil van de week beginnen met mijn 1e repaint op het manege paard. Heeft uemand goede tips waar ik op moet letten bij de eerste keer? En heeft iemand een aanrader voor verf?

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:47

Yeah,heb alle 5 de mullers en het veulen!!

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:36

Welk veulen bedoel je?

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 20:52

Hii, dit is even een test om te kijken of het nu lukt om foto's te plaatsen:)

Ik weet niet of je nu de repaint die ik gemaakt hebt ziet?
Tips zijn natuurlijk gewoon welkom! Sorry dat de foto zo onduidelijk is!
XX

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 11:51

Hierbij een aantal foto's van mijn repaint paarden die door mijn klanten zijn gefotografeerd.

Afbeelding
Mac.

Afbeelding
Jupiter.

Afbeelding
Floyd.

Afbeelding
Serenza.

Ik ben sinds een paar maanden ook actief op Instagram. Voor meer foto's kun je mij volgen:
https://instagram.com/_sl_creations_/

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:59

Ik verzamelde vroeger ook Schleich paardjes, maar ben ermee gestopt. Zie hier echt mooie repaints voorbij komen zeg! Ik vroeg mij af: verzamelen jullie ook paardjes van andere 'merken' of alleen Schleich?

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:03

Vooral schleich, maar ook Bullyland, PAPO, CollectA en soms Breyer als die in de buurt komen maar daar word weinig mee gedaan, merkloze zijn er ook enkele.

xminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:14

@Sanneleonie: WOOOWW die zijn echt supermooi <3 :~ _/-\o_
@ joycexenya: Goed gelukt!! :9 :)) ik kan het niet beter

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:46

Ik wil jullie ook graag mijn eerst repaint/cust voorstellen
Meet Brest:
Afbeelding
andere kant:
Afbeelding
Een nieuwe, mooiere staart (oeps, foto beetje wazig)
Afbeelding
Nieuwe voorpluk & hengstenvlecht
Afbeelding
En de foto's ook nog even in een linkje:
http://boktplaatjes.weebly.com/4-11-2015-brest.html

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 13:44

Woow! Super mooi die repaints allemaal! Hierbij weer een poging of ik foto's kan plaatsen. Misschien dat jullie dit irritant vinden maar dit moet even voor een test of het nu lukt!!

TFS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 23:24

Heyy allemaal :wave:

Ik ben hier al weer een tijdje niet meer geweest (ik lees wel mee etc. maar reageer niet echt veel)...

@SanneLeoni: Wat een geweldige repaints weer! Echt heel erg mooi!
Ik had ze al gezien op Insta, dus ze waren niet echt nieuw voor mij, maar toch verbaas ik me nog steeds over je talent... :D

@Leila_Lover: Hele leuke repaint! Vooral voor je eerste +:)+

Ik probeer nog steeds m'n website op te richten... Waarschijnlijk heb ik het dit weekend helemaal af! _/-\o_ Ik heb het werk denk ik ietsiepietsie onderschat hahah Vooral met mijn computer skills gaat het ook allemaal een stuk sneller *kuch kuch*

Waar ik nu wel een beetje bang voor ben is dat het helemaal geen bezoekers trekt... zal ik wel weer hebben hahaha |o

Het is een tackshop en voor foto's kun je kijken op mijn Insta Tackforschleich

:evaw:

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 16:22

Waarmee maak je de website, en is het gratis?
quote="TFS"]Heyy allemaal :wave:

Ik ben hier al weer een tijdje niet meer geweest (ik lees wel mee etc. maar reageer niet echt veel)...

@SanneLeoni: Wat een geweldige repaints weer! Echt heel erg mooi!
Ik had ze al gezien op Insta, dus ze waren niet echt nieuw voor mij, maar toch verbaas ik me nog steeds over je talent... :D

@Leila_Lover: Hele leuke repaint! Vooral voor je eerste +:)+

Ik probeer nog steeds m'n website op te richten... Waarschijnlijk heb ik het dit weekend helemaal af! _/-\o_ Ik heb het werk denk ik ietsiepietsie onderschat hahah Vooral met mijn computer skills gaat het ook allemaal een stuk sneller *kuch kuch*

Waar ik nu wel een beetje bang voor ben is dat het helemaal geen bezoekers trekt... zal ik wel weer hebben hahaha |o

Het is een tackshop en voor foto's kun je kijken op mijn Insta Tackforschleich

:evaw:[/quote]

TFS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:54

@ilserenate: Ik maak mijn website met luondo.nl. En tot nu toe is het gratis ja, maar als je bijvoorbeeld meer dan 50 producten toe wil voegen of andere talen toevoegen moet je gaan betalen.

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 16:44

TFS schreef:
@ilserenate: Ik maak mijn website met luondo.nl. En tot nu toe is het gratis ja, maar als je bijvoorbeeld meer dan 50 producten toe wil voegen of andere talen toevoegen moet je gaan betalen.

Okee

ailsazoe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:33

@SanneLeoni: Prachtige repaints!

@ilserenate: Ik gebruik ook Luondo.nl net als TFS en vindt het een echte aanrader! Alles is erg overzichtelijk en er zijn vele mogelijkheden beschikbaar. Als je iets niet begrijpt zijn ze ook erg hulpzaam. Wel heb ik al een kleine bedrag ervoor moeten betalen na een aantal bestellingen!

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:47

Ik heb de Müllers zaterdag gehaald, en ik ben er erg blij mee! Ze zijn erg leuk, vooral de pinto merrie en de appaloosa hengst! (schijnt nu de quarter horse te heten)
De pinto merrie vind ik in deze kleur ook veel leuker. De pinto hengst vind ik niet zo heel leuk, maar hij is wel leuk om op de foto te zetten. Ik ben niet zo weg van dat model :#
De hannoveraan ruin vind ik niet veel veranderd, gewoon zwart. Had wel wat heel anders mogen zijn, zoals valkkleurig ofzo. De appaloosa hengst (quarter) vind ik echt geweldig :j
En oja, de trakehner merrie, mwah. Ze is wel mooi, maar niet m'n favoriet.

Ik heb nog een set extra gekocht om te verkopen. Mocht iemand interesse hebben, stuur me even een pb'tje +:)+

De gehele set *\o/*
Afbeelding

Hieronder nog een fotootje van de pinto hengst
Afbeelding