Annabel schreef:Grapjas, ik ben niet eens 1,70
1,65 dan... Past ook niet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:mara168 schreef:Hahaha het is toch echt al vaak genoeg gebeurd. En als hij zolang heeft stil gestaan betekend dat, dat er weinig bespiering in de rug zit. Maar nogmaals veel succes met de pony dan.
Hij heeft 2 weken stil gestaan, dus dat valt mee.
chelle_dora schreef:MarlindeRooz: En jij ook niet. Maar heuy, waarom zou zij zich wat van jou aantrekken, heb jij alle expertise en jaren lange ervaring om dat te kunnen beoordelen? Jij bent ook maar een tienermeisje hoor, waarom zou zij moeten luisteren naar jou.
MarlindeRooz schreef:chelle_dora schreef:MarlindeRooz: En jij ook niet. Maar heuy, waarom zou zij zich wat van jou aantrekken, heb jij alle expertise en jaren lange ervaring om dat te kunnen beoordelen? Jij bent ook maar een tienermeisje hoor, waarom zou zij moeten luisteren naar jou.
Nee die ervaring heb ik niet, maar mijn zusje is met haar 148 oid al aan de lange kant voor een shetlander van 1.05 dus vandaar dat ik dat zeg. En als die 1.65 dan zal zij er vast ook niet meer op rijden.
amado7 schreef:MarlindeRooz schreef:Nee die ervaring heb ik niet, maar mijn zusje is met haar 148 oid al aan de lange kant voor een shetlander van 1.05 dus vandaar dat ik dat zeg. En als die 1.65 dan zal zij er vast ook niet meer op rijden.
Als jij jouw zusje aan de lange vind op xander ben jij al helemaal te lang op deze pony
MarlindeRooz schreef:mara168 schreef:Het gaat hier over jou niet over haar, zij rijd er niet meer op en zij vroeg niet om onze mening. Jij wel.
Ja goed, en ik weet jullie mening nu en dat is niet de mening die ik van anderen hoor.
MarlindeRooz schreef:chelle_dora schreef:MarlindeRooz: En jij ook niet. Maar heuy, waarom zou zij zich wat van jou aantrekken, heb jij alle expertise en jaren lange ervaring om dat te kunnen beoordelen? Jij bent ook maar een tienermeisje hoor, waarom zou zij moeten luisteren naar jou.
Nee die ervaring heb ik niet, maar mijn zusje is met haar 148 oid al aan de lange kant voor een shetlander van 1.05 dus vandaar dat ik dat zeg. En als die 1.65 dan zal zij er vast ook niet meer op rijden.
MarlindeRooz schreef:mara168 schreef:Het gaat hier over jou niet over haar, zij rijd er niet meer op en zij vroeg niet om onze mening. Jij wel.
Ja goed, en ik weet jullie mening nu en dat is niet de mening die ik van anderen hoor.
MarlindeRooz schreef:Ik zeg niet dat ik er niks mee ga doen, ik ga vanmiddag met de eigenaren praten die komen zo dadelijk hier en met mijn ouders overleggen.![]()
Maar reacties als je verpest je paard en je maakt zijn rug kapot vind ik wat ver gaan want ik ben misschien wat te lang maar zeker niet te zwaar.
nienke555 schreef:Ik ben 1.75 en 60 kilo, en ik rij wekelijks op een pony van 1.49. Ik groei gelukkig niet meer, maar als ik een paar cm groter was zou het niet meer passen. Jij past met je 1.78 dan ook niet op een pony van 1.45. Als het een IJslander/fjord was zou ik zeggen: oke, dat kan nog, maar nu op deze pony niet. Hoe zwaar ben je eigenlijk?
MarlindeRooz schreef:nienke555 schreef:Ik ben 1.75 en 60 kilo, en ik rij wekelijks op een pony van 1.49. Ik groei gelukkig niet meer, maar als ik een paar cm groter was zou het niet meer passen. Jij past met je 1.78 dan ook niet op een pony van 1.45. Als het een IJslander/fjord was zou ik zeggen: oke, dat kan nog, maar nu op deze pony niet. Hoe zwaar ben je eigenlijk?
Mijn gewicht staat er bij, en ik weet de precieze stokmaat eigenlijk niet. Maar het is nog nét een D pony.