Ik rééd met mijn 1.70 op een pony van 1.40 (niet rank, maar zeker ook niet breed) met mijn 52 kilo. Ik vond mezelf daar wel te groot voor, het stond niet echt mooi. Dus als ik daarvan uit ga, dan denk ik dat jij ook voor het mooie niet meer past. Maar zonder foto is dat niet goed te beoordelen
Neverland
Geplaatst: 15-03-17 08:45
Aangezien een stuk tekst veel minder zegt dan een foto heb ik even terug gekregen en ik vind het nog wel passen. Wel zou ik je beugels wat langer doen. Als je je beugels zo kort moet doen omdat je je pony anders niet meer kan aansporen dan ben je toch te groot..
Oo neverland ik spring altijd met korte beugels vind dat op een of andere manier fijner, vandaar dat ze kort zaten. Ik zou vrijdag een nieuwe foto maken want weet niet of ik er wel op ga vandaag.
esmeeeh
Geplaatst: 16-03-17 22:01
Halloo, Vinden jullie mij te groot voor deze pony? (Sorry de foto is niet heel duidelijk maar deze is het meest recent)
Ik ben 1.60 en rijd op een brede welshxijslander van 1.30... De meningen daarover verschillen wat denken jullie? Ben trouwens net 40 kilo. Heb dit vaker hier gevraagd maar weet nu de lengte precies!
Hij er rekening mee dat ze zegt dat ze al gegroeid is dus dat je die foto een beetje moet verbouwen haha
Pepperrr
Geplaatst: 17-03-17 10:20
Trui schreef:
Hij er rekening mee dat ze zegt dat ze al gegroeid is dus dat je die foto een beetje moet verbouwen haha
Op de foto vind ik haar nog prima passen. Ze zal ook niet ineens een halve meter gegroeid zijn, dus ik vind dan dat ze nu op het randje zit. Ze kan er nog even mee, maar niet superlang meer.