Ik ga heeuuull mss nog als ik eens meegenomen word of als k t zelf betaal. Maar k wil ook mn lievelingspony kopen die verkocht word dus moet nu sparen en daarvoor zeuren enzo. Maar als dat niet kan ga k sws voor een week ppc sparen.
heeyy, gaan er hier mensen of mensen die jullie kennen 5 september? ik hoop heel erg dat Capp terugkomt, ik zou Capp graag een keer willen maar dat kan dan niet meer.. mijn top 3 keuzes; 1. Is/Was Capp.. 2. C/Garlic (wat jullie willen ) 3. geen idee.. kan iemand me helpen?
ik ben 1,60 dus best groot voor ppc, vandaar een grote pony. mag ondeugend zijn maar er moet ook een grens zijn en niet steeds ondeugend. een betrouwbare pony, waar je eigenlijk alles mee kan doen. als je een pony weet zeg het . wel graag ff zeggen hoelaat ik er voor die pony moet staan. ik ga buiten de vakantie, 5 september
Ik was heel het weekend 'een dagje' gegaan. Ik heb veel plezier gehad ook al had ik geen pony. Ik heb allemaal mensen ontmoet en ik heb een dik uur me lieveling gehad, was zo fijn!