Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
romyxhafje schreef:ja ik bedoel gespen

JoycexEnya schreef:Als stille meelezer en af en toe poster.
Ga ik weer eens een poging doen om tw repainten. 1 vraagje hoe doen jullie de ogen?
Ik zelf vind dat ik niet kan repainten, ben er eigenlijk te perfectionistisch voor
Maar wil graag het weer eens proberen een met iets makkelijks beginnen en niet zo kritisch doen
amoj schreef:Kun je ze bestellen dan? Ik heb op de site van Müller gekeken maar volgens mij kan dat alleen als je in Duitsland of Zwitserland woont

. Ik hoor ook van best wat mensen dat de nu bekendgemaakt paarden (mustangs, clydesdales, arabier, pinto&tennessee walker veulen, andalusier en fries) niet de enige nieuwe paarden zullen zijn in 2016, maar dat er nog ik geloof drie bij komen. Weet iemand hier meer over?
, ik krijg de mijnen nog niet half zo goed
(mocht ik willen
)

(kan even geen foto plaatsen want hij moet nog drogen
. En ik heb laatst ook eindelijk belville gescoord
. Nog even een vraagje: Weet iemand waar je stevig leer kan kopen? Want ik heb nu nep leer maar ik moet voor een zadel echt 5 laagjes doen om het een beetje stevig te krijgen
. (Ik heb mijn nep leer gekocht bij de Jan Sikkes maar die had volgensmij geen stevig echt leer). Ik heb laatst ook een aantal repaints gemaakt en aangezien ik geen idee heb hoe ik foto's moet plaatsen hier kun je ze bekijken op mijn insta @my_schleich_stable