MarlindeRooz schreef:chelle_dora schreef:Eigenlijk hebben mensen alleen genoeg ervaring als het wel positief voor je uitkomt. Je zegt letterlijk : Ik blijf hem wel rijden haha.
Of je past maakt je dus weinig uit. En tja, wat is ervaring? Heb je zelf in het verleden ook niet beoordeeld? Misschien heb je zelf niet eens de juiste ervaring om te kunnen zeggen of je past of niet. Wat is jouw ervaring dat jij kan vertellen dat je wel op het dier past? omdat ie nog niet omvalt?
laat je zusje rijden, blijf er zelf vanaf. Wil je rijden, zoek je een groter paard.
Mijn zusje kan hem momenteel niet rijden omdat hij letterlijk niet vooruit te branden is.![]()
En die mensen zitten hun hele leven al in de paarden dus daar neem ik meer van aan dan van tienermeisjes op een forum.
Ben geen tienermeisje en met mij vele anderen niet.
Maar je bent zelf ook maar een tienermeisje koste wat het kost perse erop wil zitten. Waarom vraag je het als je het antwoord al weet en het je niet aanstaat?
Ontstip lekker en we zien de 'help mijn pony doet zo raar' topics wel verschijnen.