ik heb onwijs veel lievelingspaarden gehad, maar de allerliefste was toch wel Jazz. Een 24jarige tinker merrie, die ik zo'n 4jaar heb verzorgd. Ik heb daar een band mee opgebouwd die ik met geen enkel paard heb gehad. We zijn met rijden van scherpe stang(omdat ze gewoon echt niet te houden was) naar bitloos gegaan. Helaas is ze mei 2009 overleden, maar ik zou haar nooit vergeten! Nu heb ik gelukkig een heel leuk nieuw paardje. Ook een tinker merrie maar dan van 4jaar dus daar hoop ik net zo'n band mee te krijgen als Jazz
Biba toen die tijd van manege hitland op dit moment bij manege de hazelaar Is al weer 10 jaar geleden dat ik haar gezien heb, ik probeerde er nog te zoeken maar toen bleek ze dus bij de hazelaar te staan en daar kom ik niet zomaar.
Frankie, de stokoude welsh-pony van mijn buurman. Hij is wel 34 jaar oud geworden! Ik mocht hem altijd poetsen en knuffelen enzo, was echt een heerlijk beest.
Een ietwat eigenwijze pony, pinokkio. Daar viel ik soms elke les wel 5x van af. Hij was zo ondeugend.. Ik heb hem al jaren niet meer gezien, ik rij nu voorme zelf op m'n eigen pony's
pff, nou echt m'n alleereeste lievlingspaardje was dan echt sam een shetlander, toen ik heel klein was. Op de manege funny. M'r ik heb gwn een plekje in me hart voor de pony's waar ik echt zielsveel van heb gehouden/hou. dus eigenlijk heb ik wel meer lievelingspaarden!