Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:36

Hahahaha, moet je toch maar eerst met een theorielesje beginnen! Jeetje, hoe verzinnen mensen het. Ok, het bit smaakt wel vies, maar om dan iets in z'n mond te gaan spuiten?

Noemy

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 01:53

Niet geweldig maar toch..
Meisje dat op mijn ponytje rijdt:

Mijn droompony is bont, net zoiets als Popeye..
Hij moet op een tinker lijken, maar dan iets kleiner..
En het moet een hengst zijn..
ja eigelijk is Popeye mijn droompony!

Niet dat Popeye op een tinker lijkt.. ja hij is zwartbont en 1 meter groot

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:46

Hahahha !! Dies lol!

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:07

Ohho das gemeen wat je zegt.

als je zo'n bewering doet moet je het klein schrijven. ik zeg nu, ik zie ook een pe*ny

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:09

whahahaha... wie weet is het wel eengoede penny, ik heb ook altijd de penny gelezen, als ie op de mat lag dan nam ik niet eens de tijd om naar boven te lopen... maar goed.. we wachten af...

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:20

ik ben alleen maar een lieve penny tegengekomen. wat een geluk heb ik he.

ik reed buiten met mijn pony en een stuk verderop liepen een meisje van ongeveer 4 en haar vader. toen ze mijn pony zag begon ze te rennen. ik denk: o nee, die gaat mijn pony bespringen. maar ze stopte netjes ver van te voren en zei: hoe heet het paard? ik: Nashida. Zij: *Big smile* wat een mooie naam. ik: dank je wel. zij: waar gaat het paard naar toe? ik: naar het park. zij: waar gaat het paard naar toe? ik: naar het park. zij: waar gaat het paard naar toe? ik: volgens mij begrijp ik niet wat je bedoelt. zij: gaat het paard naar de manege? ik: nee gewoon een rondje rijden.

maar ze was erg lief en blij dat ze een paard zag

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:32

Heeft iemand de msn van z'n Penny-meisje die wilde paarden kan berijden want die van mij blijft mij eraf gooien.. Mischien kan zei het hem afleren

Nienke86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:46

Dit topic is echt super .
Ik ben ook een penny geweest (A) want toen ik klein was , was ik ook eens op een manege met een vriendin van mij .
Stond daar een paardje ( merrie ) met der staart dom te doen dus ik zo waarom doet ie dat ??
Zegt die vrouw omdat ze hengstig is .. ik zo dan is het een hengst of niet .. Die vrouw haha nee dan is het een merrie , en ik , ik snapte er niks meer van haha
En als ik een penny verhaal horen jullie het wel ( ik was een jaar of 6 denk ik )

ReBeL_Valibu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:31

ik ging toen ik een jaar of 7 was elke dag naar de manege, daar was een heel aardige vrouw met een hele makke KWPN-er. ik mocht dus altijd helpen met poetsen (al kwam ik niet hoger dan halverwege zn buik ) en ik mocht er ook weleens op zitten en op een gegeven moment wou die mevr. even haar laarzen aan trekken en vroeg ze aan mij: Wil je even op mn paard letten? ik helemaal vereerd, want tja, je vraagt natuurlijk niet aan iedereen of ze even op je paard letten . ik heb er een half jaar lang trots over gepraat, dat ik 2 min. op een PAARD mocht letten ik was echt helemaal vereerd!

roza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:45

jah het is dan ook wel heeeeeel bijzonder

FlynnlOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:48

Penny meisjes..
Ze kunnen iritant zijn, maar je kunt er ook wel op lachen!

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 23:44

ik kwam vandaag tijdens het buitenrijden een gehandicapt meisje tegen en dan denk je dat penny's blij zijn als ze je paard mogen aaien goh...heb nog nooit iemand zo blij gezien als haar en dat alleen maar omdat ze hem mocht aaien......

*ik heb vandaag koeien laten ontsnappen met me paard, niet echt penny maar als er belangstelling is hoor ik het wel en dan zet ik het verhaal hier neer*

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:51

ja soms zijn ze wel lief, het allerliefst is als ja dan gaat buitenrijden en dan is er zo'n gezin met van die kleine kindjes die dan allemaal tegelijk ''PAARTJUS!!!!'' roepen. en die ouders dqn moeite doen o ze vast te houden, en dan kom je zo naar ze toegelopen op je paard om ze te laten aaien. en id ekids dan helemaal gelukkig

hihi ===> penny's in de maak

sweetheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:59

StOoRzEnDeR schreef:
ik kwam vandaag tijdens het buitenrijden een gehandicapt meisje tegen en dan denk je dat penny's blij zijn als ze je paard mogen aaien goh...heb nog nooit iemand zo blij gezien als haar en dat alleen maar omdat ze hem mocht aaien......

*ik heb vandaag koeien laten ontsnappen met me paard, niet echt penny maar als er belangstelling is hoor ik het wel en dan zet ik het verhaal hier neer*

Vertel... vertel!!!

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:45

haha ja vertel

mandy101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:27

ik wil het ook wel weten vertel

Prince_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:42

haha deze topic blijf ik volgen , ik kom tijdens het buitenrijden welleens meisjes en jongetjes tegen .
meestal is het dan .. Mammaa een paard !! of mag ik op je paard zitten,mag ik hem aaien,of wat heb jij een mooi paard.
Vorig jaar heb ik zelfs een keer gehoord : Jou paard is zeker nog erg jong? terwijl hij al wat ouder is

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 16:14

Ik voel me zelf elk weekend zo heerlijk penny

Ik groom elk weekend, en dan vaak 2 combinaties. Met eentje ga ik altijd mee, een vriend van mij van 27. Hij geeft les aan een 16 jarig meisje, die ook vaak mee is.

Hij springt momenteel in het L met een 4 jarige, en met een 8 jarige in het M. Dat meisje met een 14 jarige hengst in het M. Ik vind het zo mooi als ik ze mag uitstappen, in de kanonnegrote vrachtwagen mag zetten, ik ze opzadel, afzadel. Heelijk. Dan ben ik echt weer zo'n pennymeisje

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:40

Pas geleden ging ik naar de manege toe voor een bespreking van de aankomende wedstrijd.
En toen was mun vriend er ook, had ik al tijdje niet gezien..dus ik blij
Waren der van die meisjes(die we kennen) van een jaar of 10 die ons gingen lopen vervelen met een halstertouw, en ze wisten nie wat het woord stoppen betekende ..
Toen zijn we kei hard de wc ingerent en op slot gedaan, gewacht totdat ze weg waren, dus we willen weer naar buiten toe, zaten ze ons op te wachten in een andere wc
Wij snel naar de kantine, daar waren we gelukkig 'veilig'

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:16

OMG...
ZitAa: wrs kindjes waar hun hormoontjes van op hol slagen :d Op die leeftijd al. Da jeugd van tegenwoordig hé :p
Wel toffe verhaaltjes

koenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:34

haha echt grappig die verhalen ik blijf dit topic echt volgen ik maak ook vaak van dit soort verhalen mee ik heb een kwpn'er van 1,80 ( echt het braafste paard van stal)en een shetje van 1.10 en dan sta ik voor mijn paard zijn box komt er z'n meisje naar mij toe je kan beter niet bij dat paard in zijn box gaan want dat is een hele jonge arabier ( ja mijn paard is 13 echt heel jong ) en als je bij hem in zijn box gaat dan springt hij over je heen en ik moest laatst op dat paard en hij ging heel erg bokken en steigeren ( ik heb me paard nog nooit zien steigeren en ik en ijn broertje zijn de enige die mijn paard rijden maarjah ) maar ik ben de enige die hem kan rijden dat meisje was egt dood seriues. Ik lag helemaal dubbel en ik pak zijn halster ( dat meisje nog nou als je echt bij hem in stal durft moet je wel met een zweep en een hoofdstel gaan en opzijn minst je cap op doen dus ik heel droog ja zal ik maar doen voordat het plavond naar benede komt ) dus ik zo dit is mijn paard en het lijkt me heel sterk dat jij hierop gereden heb en ik weet zeker dat hij niet gevaarlijk is. en ik nam hem mee aan een halstertje hij liep gewoon braaf naast me dat meisje helemaal rood liep ze weg verder heb ik haar niet meer gezien

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:51

Bij ons op de manege is het alleen een penny storm als er wedstrijden zijn. De bordjes met namen die op de stallen hangen bij ons kloppen niet. Sta ik bij Paloma, zegt zo'n meisje: Kijk mam, dit is nou mercedes!
Ik zal even mercedes en paloma beschrijven:
Mercedes=grote, gele giraffe met heeeele grote bruine ogen
Paloma=wit, klein hangbuikzwijntje(ze heeft echt een buik van hier t/m tokio)

Laatst liep ik ook langs de wei waar 2 pony's stonden van onze manege(1 hele oude), zag ik 2 meisjes op de oudste rijden. Gewoon draven, galloperen, zonder hoofdstel en zadel..
Ik ben toch boos geworden
Maja. dat is niet echt een pennyverhaal

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:22

Zomaar op een pony stappen van iemand anders vind ik al niet kunnen, en dan nog zonder zadel enzo ... ongelooflijk!

Ik had dus eerst een verzorgfjord en daar rijd ik dus vaak op in het weiland (de bak werd verbouwd) en dan stonden er altijd van die meisjes te kijken langs het hek. Dat kijken vind ik niet zo erg hoor, maar als je dan weer voorbij rijd gaan ze je zogenaamd even uitleggen hoe je moet rijden. Die fjord was heel gevoelig in haar mond en dus rijd ik haar met een hele losse teugel. Dan gingen ze mij even vertellen dat ik beter de teugels wat strakker kon nemen en dat ik haar sneller moest laten lopen omdat ze anders pijn in haar nek krijgt
Nou ik liet haar lekker rustig draven omdat ze anders zo gaat dribbelen.
Ik heb ze gewoon genegeerd.
Na een tijdje liet ik haar dus uitstappen en deed ik mijn beugels uit, gaat 1 van die meisje lopen schreeuwen dat dat heel gevaarlijk is en dat mijn verzorgpony daar van al schrikken enz enz.

Een paar dagen later wil ik Olivia dus uit de wei halen, heeft ze allemaal strikjes en vlechtjes in haar staart en voorpluk.
Die had ik er dus maar gauw uitgehaald.
Ik had een week of 2 geen last van die meisjes gehad, fiets ik op een dag langs de wei, zie ik die meisjes bij Olivia in de wei staan, en er zat zelfs nog een meisje op die precies op dat moment via Olivia's kont er af wou glijden. Ik wou net boos roepen dat ze weg moesten wezen, maar ik hield mij expres stil, want ik wist dat Olivia dat niet leuk vind.
En ja hoor, dat meisje glijdt via Olivia's komt naar beneden en ze krijgt bijna een trap van Olivia, ze kon hem nog net ontwijken.
Ik liep dus meteen naar die wei toe en ik riep dat ze weg moesten wezen.
zegt 1 van die meisjes brutaal tegen mij : ''waar bemoei jij je mee, we hebben het gevraagd aan de eigenaresse, jij pakt haar straks maar''.
dus ik zeg zo tegen die meisjes dat dat niet kan want de eigenaresse was al 2 weken op vakantie

en er zijn idd ook van die liefe pennymeisjes die het al fantastisch vinden als ze je pony mogen aaien.

ps : dit is een briliant topic! applausje voor de TS!! *o/*

ladypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:27

k was laatst aan het instappen,, en 2 meisjes zouden zeggen wat ik moest doen qua figuren enzo, nou ja vind ik goed hoor, leren ze nadenken, zegt dat ene meisje: en nu galloperen, na 5 minuten stappen haha grapje zeker,

kreeg daarna van haar vriendin te horen (ja die is geen penny) dat zodra zij een pony huurt dan ook bijna het hele uur galoppeerd