Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar goed.. we wachten af...
want die van mij blijft mij eraf gooien.. Mischien kan zei het hem afleren
.
) en ik mocht er ook weleens op zitten
en op een gegeven moment wou die mevr. even haar laarzen aan trekken en vroeg ze aan mij: Wil je even op mn paard letten? ik helemaal vereerd, want tja, je vraagt natuurlijk niet aan iedereen of ze even op je paard letten
. ik heb er een half jaar lang trots over gepraat, dat ik 2 min. op een PAARD mocht letten
ik was echt helemaal vereerd!
StOoRzEnDeR schreef:ik kwam vandaag tijdens het buitenrijden een gehandicapt meisje tegen en dan denk je dat penny's blij zijn als ze je paard mogen aaien goh...heb nog nooit iemand zo blij gezien als haar en dat alleen maar omdat ze hem mocht aaien......
*ik heb vandaag koeien laten ontsnappen met me paard, niet echt penny maar als er belangstelling is hoor ik het wel en dan zet ik het verhaal hier neer*

, ik kom tijdens het buitenrijden welleens meisjes en jongetjes tegen .

) en als je bij hem in zijn box gaat dan springt hij over je heen en ik moest laatst op dat paard en hij ging heel erg bokken en steigeren ( ik heb me paard nog nooit zien steigeren en ik en ijn broertje zijn de enige die mijn paard rijden maarjah ) maar ik ben de enige die hem kan rijden dat meisje was egt dood seriues. Ik lag helemaal dubbel en ik pak zijn halster ( dat meisje nog nou als je echt bij hem in stal durft moet je wel met een zweep en een hoofdstel gaan en opzijn minst je cap op doen dus ik heel droog ja zal ik maar doen voordat het plavond naar benede komt
) dus ik zo dit is mijn paard en het lijkt me heel sterk dat jij hierop gereden heb en ik weet zeker dat hij niet gevaarlijk is. en ik nam hem mee aan een halstertje hij liep gewoon braaf naast me dat meisje helemaal rood liep ze weg verder heb ik haar niet meer gezien

*o/*