jullie ergste ervaring met penny's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:59

Ik heb eens iets meegemaakt waar ik nog boos over ben!
Ik ging met mijn oude 'bijrijdster' en haar beste vriendin op buitenrit, we waren bij de buren op het weiland, en dat vriendinnetje wou de hele tijd ook op jetske, ik zei nee en ik was het halster vergeten, dus dan kon jetske niet heel makkelijk grazen dus ik de weg op rennen en het halster halen. Kom ik terug, zit dat vriendinnetje op jetske, dravend, en mijn bijrijdster longeerd haar op de stenen!

En nog iets, de bijrijdster had erop gereden en toen stond jetske ff vast, maakte ze met die vriendin Jetske los en ging er ff op zitten!
Meteen die bijrijdster weggestuurd!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:10

kellaxy schreef:
xanthos111 schreef:
Heb trouwens nu nog steeds de neiging om mijn kont op te heffen als ik over een bultje fiets op de weg _O-

Hahahaha herkenbaar

nog een schuldige hier :o

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 14:46

Karla_1999 schreef:
xanthos111 schreef:
Heb trouwens nu nog steeds de neiging om mijn kont op te heffen als ik over een bultje fiets op de weg _O-

Hahahaha herkenbaar

nog een schuldige hier :o[/quote]
Nog iemand meld zich :o

suus_elviera

Re: jullie ergste ervaring met penny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:14

mijn ergste penny moment was
dat we met een hele groep meiden 1 shetlander deden dus omstebuurt er op
nu was het mijn buurt en dat meisje wou er niet af dus toen sloeg ze mij met de zweep had dus een mooie afdruk vn de zweep op mn hoofd over mn oog au au au
is wel al zoon 13 a14 jaar geleden hoor

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:18

suus_elviera schreef:
mijn ergste penny moment was
dat we met een hele groep meiden 1 shetlander deden dus omstebuurt er op
nu was het mijn buurt en dat meisje wou er niet af dus toen sloeg ze mij met de zweep had dus een mooie afdruk vn de zweep op mn hoofd over mn oog au au au
is wel al zoon 13 a14 jaar geleden hoor

Nou dat is vriendelijk.. :(:)

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 15:49

au, dat moet wel hartstikke zeer doen! #) :(:)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:18

ik ben vanmiddag ineens een stuk van uni's staart kwijt geraakt := gistermiddag al een roestige schaar uit het land gehaald, maar niet op de staarten gelet... zou vandaag knippen want ze kwamen op de grond :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:24

unihorses schreef:
ik ben vanmiddag ineens een stuk van uni's staart kwijt geraakt := gistermiddag al een roestige schaar uit het land gehaald, maar niet op de staarten gelet... zou vandaag knippen want ze kwamen op de grond :')

:oo

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:25

Doanique schreef:
unihorses schreef:

:oo

het is netjes geknipt gelukkig :P en mevrouw was knuffelig anders... :o moest het alleen recht knippen

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:27

unihorses schreef:

Als dat bij mijn (toekomstige := ) pony's zou gebeuren zou ik ze echt niet meer alleen durven laten :o

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:32

Karla_1999 schreef:
unihorses schreef:

Als dat bij mijn (toekomstige := ) pony's zou gebeuren zou ik ze echt niet meer alleen durven laten :o

ik vond de trektouwtjes toch wat erger dan een netjes bij getrimde staart :o of de..
- bierflesjes
- stenen
- doorgeknipte draden
- glas
enzovoort... maar goed die zijn er mee gestopt en dat waren geen penny's }:) ze waren in de hokken naast de wei aan het inbreken... want de deur is kapot en het is een leuk hok... na ze op de foto te hebben gezet ze nooit weer terug gezien :o

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 17:44

xAnika schreef:
Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...

Onze fiets!!

Zo herkenbaar _/-\o_
En dan natuurlijk in verlichte zit als je over een verhoogd stukje van de straat reed alsof je over een hindernis reed ( of dat deed ik toch tenminste )![/quote]
wij deden altijd alle fietsen in stoepkrijt stallen en dan een lesindeling maken (altijd gezeur wie op de mooiste fiets mocht) en springles bij de verkeersdrempels.[/quote]
Ken jij mij ofzo? :')
Elke dag weer op nieuw.. Mijn paard had ooit eens de wedstrijd gewonnen <<)[/quote]

echt he is was heel vaak de instructrice: aahhhhh ik wil op jou paaard!!!! (fiets dus)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:51

Hebben jullie tegenwoordig niet snel dat je gewoon 'bang' bent dat penny's
op de manege waar je pony staat jullie pony een keer meenemen/manen afknippen etc. etc. ? :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:52

Mijn paard staat gelukkig niet op een manege maar op een privéstal :) En de kinderen daar zijn goed genoeg opgevoed om met hun tengels van mijn paard af te blijven :D

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:54

Bij mij ook prive stal

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:56

Lieshorses schreef:
op de manege waar je pony staat jullie pony een keer meenemen/manen afknippen etc. etc. ? :P

Ik heb geen eigen paard/pony, maar als ik die wel had zou ik best wel bang zijn :o

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:09

Want ik heb 2 pony's die op een weiland staan tegenover onze ponyclub, maar omdat je daar
een eigen pony nodig hebt en geen stallen zijn neem ik aan dat het wel meevalt. Ik heb er nog nooit iemand over gehoord.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:21

xAnika schreef:
Karla_1999 schreef:

Hahahaha herkenbaar

nog een schuldige hier :o

Nog iemand meld zich :o[/quote]

Haha ben blij dat ik niet de enige was !

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:45

xanthos111 schreef:

Haha zelfde hier. Kom je maar niet vanaf. Heb er aan toe gegeven en ga gewoon netjes opstaan :P Zit ook beter haha.

Ook vroeger op de fiets altijd geoefend met haken uitdrukken :+

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 22:01

Mijn fiets zit niet zo heerlijk als je erover heen raced over die hobbels en bobbels... Maar ik race ook echt de straten door, hou niet van traag fietsen, en om nou af te remmen voor een hobbel :')

Dus niet omdat het penny/paard is, echt omdat het niet zou fijn zit :')

nambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:30

Lieshorses schreef:

De kids mogen zonder ouders of geldige reden niet bij de pensioenpaarden komen, laat staan in de stal of paddocks (bij ons op stal dan).

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:50

Wij hebben gelukkig bijna heen kinderen over de vloer dus daar hoef ik me niet over druk te maken. :)
Dat zou ook 1 van de redenen zijn om niet naar een manege stal te verhuizen. :n

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:29

Mijn 6-jarige pony kan heel druk doen in stal als hij teveel energie heft.
Nu was er ponykamp op de manege en ik en mijn zusje hielpen.
Mijn zusje gaat even bij onze pony kijken en ziet kinderen zijn stal openmaken omdat hij zo druk was!
Gelukkig kwam mijn zusje net want hij heeft haar ook wel eens gewoon opzij geduwd om uit de stal te komen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:44

Waarom zou je in hemelsnaam een stal openmaken van een pony die heel erg druk is?! |o Dat had slecht kunnen aflopen als je zusje ze niet tegengehouden had... :n

Talindos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:24

Karla_1999 schreef:
Waarom zou je in hemelsnaam een stal openmaken van een pony die heel erg druk is?! |o Dat had slecht kunnen aflopen als je zusje ze niet tegengehouden had... :n

Ja, het is een hele lieve pony maar wel heel druk.