Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suus_elviera schreef:mijn ergste penny moment was
dat we met een hele groep meiden 1 shetlander deden dus omstebuurt er op
nu was het mijn buurt en dat meisje wou er niet af dus toen sloeg ze mij met de zweep had dus een mooie afdruk vn de zweep op mn hoofd over mn oog au au au
is wel al zoon 13 a14 jaar geleden hoor
Doanique schreef:unihorses schreef:ik ben vanmiddag ineens een stuk van uni's staart kwijt geraaktgistermiddag al een roestige schaar uit het land gehaald, maar niet op de staarten gelet... zou vandaag knippen want ze kwamen op de grond
unihorses schreef:ik ben vanmiddag ineens een stuk van uni's staart kwijt geraaktgistermiddag al een roestige schaar uit het land gehaald, maar niet op de staarten gelet... zou vandaag knippen want ze kwamen op de grond
Karla_1999 schreef:unihorses schreef:ik ben vanmiddag ineens een stuk van uni's staart kwijt geraaktgistermiddag al een roestige schaar uit het land gehaald, maar niet op de staarten gelet... zou vandaag knippen want ze kwamen op de grond
Als dat bij mijn (toekomstige) pony's zou gebeuren zou ik ze echt niet meer alleen durven laten
xAnika schreef:Vroeger was ik echt een penny! Samen met mij zusje waren we de hele dag aan het paardrijden op...
Onze fiets!!
Lieshorses schreef:Hebben jullie tegenwoordig niet snel dat je gewoon 'bang' bent dat penny's
op de manege waar je pony staat jullie pony een keer meenemen/manen afknippen etc. etc. ?