Nee heb het zeker niet over te zwaar hoor, te zwaar ben je niet Eerder te lang door je bovenlichaam en op de andere foto's ook je benen maar je benen vind ik op deze foto weer wel passen..
ooh oke .Het is dus eingelijk meer dat het wat minder mooi lijkt ?Maar eingelijk belast ik de pony er niet mee tog ?
lydiawess schreef:ja die heb ik wel , maar hij staat op mijn telefoon ..Zou je die eventueel kunnen plaatsen? Ik denk dat dat ook een goed beeld geeft
Mijn lengte is : 1.60 Pony is : haflinger van 1.48 Ik ben uitgegroeit, Zal ik me hele leven met dr door kunnen gaan ?
hoe kan je het filmpje op bokt plaatsen dan ? :pHet is trouwens wel een filmpje van 2 maand geleden , hij loopt nu al wel een stuk beter !
View My VideoDit is een poosje geleden hoor , hij loopt nu wat lager en onstpannender met zen hoofd !
Woow loopt ie nou zo hard of lijkt dat maar zo? Toch blijf ik bij mn besluit, je benen passen maar je bovenlichaam is echt te groot..
ja klopt hij loopt daar hard ;p . was ook eerste keer in de buitenbak , wat gespannen enso.hij loopt nu al veel beter haha (:
Op de haflinger past, het filmpje kan ik niet bekijken, ik krijg als ik er op druk een ad win een ihpone 5...
Heb ik ook altijd Sunneva, moet je gewoon zo nog een keer proberen dat staat die opeens bij een ander zinnetje
Pas ik nog? Ongeveer 2 maanden geleden. Ik ben 1.57 en weeg 45 kg. Pony is 1.35.Is trouwens springmaat.