Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:13

Nee zo bedoel ik het niet :')
haha beetje onduidelijk sorry, ik kon haar het beter afsluiten en een ander paard gaan zoeken oid.

Met die mensen praten,denk niet dat dat hem word, mijn moeder wil niet dat ik naar zijn huis ga.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:13

sharontucker schreef:
De politie heeft zelf ook gezegd dat ik gewoon niet voldoende bewijs heb en gewoon niets kan aantonen.
Hun zeiden ook dat ik haar het beste gewoon los kon laten, maargoed dat doe je niet 1 2 3

En dat is nou precies een standaard politie praatje. Bovendien hebben zij het vaak veel te druk en, niet l*llig bedoeld, zullen ze zich misschien ook wat minder druk maken om 'zo'n meiske die met een vaag verhaal over een pony komt'. Dan zijn er ook nog eens kampbewoners in het spel......

Bij het Juridisch Loket (jeej het lijkt wel alsof ik die instantie heilig aan het maken ben..... maar is het in dit geval ook!) heb je juridische medewerkers. En die hebben serieus een hele boel meer (juridische) kennis dan de politie.

:') Meeste politie-agenten weten serieus niet eens dat je officieel gezien een bestuurder bent als je te paard rijdt, of met je aanspanning rijdt. En dus absoluut níet op het fietspad mag, maar op de weg, tússen de auto's moet.

sharontucker

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:14

Tja, ik krijg gewoon niet mijn moeder overgehaald ;)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:15

sharontucker schreef:
Nieuw eigen paard is trouwens geen optie, ik mocht alleen Tucker terug of helemaal niet.

owh kijk hier is het bericht dat ik bedoelde, maar ik heb het verkeerd opgenomen :') SORRY

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:15

gohya schreef:
@purny
Je leest het verkeerd.Ze moet de pony los laten [dus vergeten],niet los laten lopen.[hahaha]. ;)

Hahaha ik snapte ook meteen wat TS bedoelde, hihi maar purny jij maakt er wel iets heel grappigs en origineels van! _O- :')
Sorry, vond ik even grappig.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:17

sharontucker schreef:
haha beetje onduidelijk sorry, ik kon haar het beter afsluiten en een ander paard gaan zoeken oid.

Met die mensen praten,denk niet dat dat hem word, mijn moeder wil niet dat ik naar zijn huis ga.

waarom gaat je moeder niet mee?
dat moet zowiezo want onder de 16 (dat was het toch) mag je geen paard kopen.
wat zegt je vader hierover eigenlijk?

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:17

En als je je moeder het topic laat zien? Kan je je moeder niet laten bellen om hem evt. over te kopen?
Als je moeder dat wil natuurlijk! :)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:18

sharontucker schreef:

Dan stuur je een email of een brief. Wil je je pony nou terug of niet?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:19

elselianta schreef:
En als je je moeder het topic laat zien? Kan je je moeder niet laten bellen om hem evt. over te kopen?

heb ik ook al gezegd :S

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:19

Mensen,haar MOEDER wil NIETS met die mensen te maken hebben! TS kan er ook niets aan doen,maar ik snap die moeder heel goed.
TS je moet doen wat de politie zei:laat haar los! [niet los lopen hoor]. :o

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:20

kaatjeee1997 schreef:
elselianta schreef:

heb ik ook al gezegd :S

Sorry ik plaatste net na jou mijn post had het nog niet gelezen :P

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:21

SaskiaKa schreef:
sharontucker schreef:

Dan stuur je een email of een brief. Wil je je pony nou terug of niet?

.....

Is lezen nou zo moeilijk..
Ik probeer alles om haar terug te krijgen,maar het lukt echt niet als mijn moeder niet voledig achter mij staat.
Mijn vader bemoeit zich er niet mee.
Mijn moeder vind dat ik het via de toezichthouder moet doen zodat ik zo min mogelijk met die (vorige)eigenaar in contact kom.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:23

Maar jou moeder kan toch geen problemen hebben met het juridisch loket, ik bedoel de mensen
en als ze haar pony terug wil dan zal ze toch te maken moeten hebben met die mensen?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:24

gohya schreef:
@purny
Je leest het verkeerd.Ze moet de pony los laten [dus vergeten],niet los laten lopen.[hahaha]. ;)

Oh dan heb ik het idd verkeerd gelezen....

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:25

ps: duss, je moeder staat niet volledig achter je en je vader wil zich er niet mee bemoeien...

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:27

Daar komt t op neer :')

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:28

Nee hoor, lezen is niet moeilijk. :+ Ik stel iets voor waar je geen antwoord op geeft, nl: kan je proberen om de pony op een officiële manier van de vorige eigenaar te kopen. Hierop antwoord jij dat je niet bij deze man in de buurt mag komen. Nou, dan schrijf je hem toch een brief?
De enige manier om een conflict op te lossen is dmv communicatie. Als je hier niet voor open staat doe je imo dus niet álles om haar terug te krijgen, nee.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:30

idd :j

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:30

Jeetje kaatjeeee1997, ik vind je nou niet echt vriendelijk overkomen naar TS, bovendien blijkt (goed) lezen ook wel degelijk een kunst te zijn.

Ik kan moeder van TS ook wel snappen, tenminste, qua geen/zo min mogelijk contact willen hebben met die mensen. En schrijven van brief of mail: dat is óók contact, alleen dan indirect. En kan me zo voorstellen dat moeders daar óók niet op zit te wachten, al helemaal niet als het misschien achter haar rug gebeurd. Denk dat moeders vooral het beschermen van haar dochter in haar hoofd heeft, dochter is helaas al helemaal verknocht aan de pony.

Maar dan nog is er altijd nog meer contact met die mensen, als het via de toezichthouder en/of weide-eigenaar gebeurd, dan via het (totaal objectieve, onafhankelijke en onpartijdige, gratis, onverplichtige) Juridisch Loket. Zo, en dat is serieus de laatste keer dat ik die instantie noem.

Want tenzij die toezichthouder wonderen kan verrichten of de tegenpartij ineens medelijden heeft met TS, denk ik met een redelijke zekerheid te kunnen zeggen dat 'die instelling' op dit moment dan nog de énige kans is voor TS............. Die zouden zelfs advies kunnen geven over het eventueel ('terug') kopen van de pony, zoals eerder werd geopperd.

Zo. Volgens mij is mijn punt dan nu wel duidelijk, en zal ik ophouden over 'die instantie'...........
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 16-07-12 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:35

Juist. En terugkopen van de pony heb je toch echt contact met de vorige eigenaar voor nodig, zoals ik al eerder aangaf.

Thirteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:35

Lijkt me ook een goed idee om de pony proberen officieel te kopen.

En als je er dan bij zegt tegen je moeder als de pony gekocht is je dan helemaal niets meer met de vorige eigenaars te maken hebt, gaat ze mss toch akkoord ?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:37

Ik kan waarschijnlijk niet meer doen dan afwachten.

Hoorde net dat die eigenaar nogsteeds ontzettend boos op me is.
Dit word hem echt niet hoor, als hij niet mee wilt werken kom ik nergens,en zo maak ik hem alleen maar bozer.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:37

ik zou hier niet blijven antwoorden als ik ts niet wou helpen of wel?
ik bedoel het echt niet slecht en ook niet onaardig! :) echt niet.Ik vind het gewoon zo jammer omdat je eigenlijk tucker alang terug zou kunnen hebben.Alles zou zoveel makkelijker zijn als je vader er ook achter stond en jullie naar een juridisch loket zouden , gaan.Daarmee is het probleem nog niet opgelost, nee belange niet.Het is niet zo dat door naar een juridisch loket te gaan al je problemen in een dag zijn opgelost nee dat zeker niet! maar je zou wel al een grote stap vooruit hebben gezet.
ik heb idd een paar keer rechtuit geschreven wat ik dacht.Kwam misschien slecht over? :o Sorry daarvoor, ik heb me trouwens al eerder verontschuldigd voor een aantal berichten eerder.
Nuja, zal het hier dan maar bij laten dan?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 20:39

Hoe zou ik Tucker anders al terug kunnen hebben dan? (niet aanvallend bedoeld)

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:42

Daar heb je een punt, ik denk niet.
Deze oplossing is wel goed, dat zeggen we allemaal niet :) maar ik denk dat ze de situatie wat vaag vinden. (ook niet aanvallend :+)