haha beetje onduidelijk sorry, ik kon haar het beter afsluiten en een ander paard gaan zoeken oid.
Met die mensen praten,denk niet dat dat hem word, mijn moeder wil niet dat ik naar zijn huis ga.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sharontucker schreef:De politie heeft zelf ook gezegd dat ik gewoon niet voldoende bewijs heb en gewoon niets kan aantonen.
Hun zeiden ook dat ik haar het beste gewoon los kon laten, maargoed dat doe je niet 1 2 3
Meeste politie-agenten weten serieus niet eens dat je officieel gezien een bestuurder bent als je te paard rijdt, of met je aanspanning rijdt. En dus absoluut níet op het fietspad mag, maar op de weg, tússen de auto's moet.
sharontucker schreef:Nee zo bedoel ik het niet![]()
haha beetje onduidelijk sorry, ik kon haar het beter afsluiten en een ander paard gaan zoeken oid.
Met die mensen praten,denk niet dat dat hem word, mijn moeder wil niet dat ik naar zijn huis ga.
sharontucker schreef:Nee zo bedoel ik het niet![]()
SaskiaKa schreef:sharontucker schreef:Nee zo bedoel ik het niet![]()
Dan stuur je een email of een brief. Wil je je pony nou terug of niet?
Ik stel iets voor waar je geen antwoord op geeft, nl: kan je proberen om de pony op een officiële manier van de vorige eigenaar te kopen. Hierop antwoord jij dat je niet bij deze man in de buurt mag komen. Nou, dan schrijf je hem toch een brief?
echt niet.Ik vind het gewoon zo jammer omdat je eigenlijk tucker alang terug zou kunnen hebben.Alles zou zoveel makkelijker zijn als je vader er ook achter stond en jullie naar een juridisch loket zouden , gaan.Daarmee is het probleem nog niet opgelost, nee belange niet.Het is niet zo dat door naar een juridisch loket te gaan al je problemen in een dag zijn opgelost nee dat zeker niet! maar je zou wel al een grote stap vooruit hebben gezet.
Sorry daarvoor, ik heb me trouwens al eerder verontschuldigd voor een aantal berichten eerder.
maar ik denk dat ze de situatie wat vaag vinden. (ook niet aanvallend
)