max ik ook op je vraag reageren? ik zal zeggen de max voor een haf van 1,40 is 70 kilo het blijft een pony, max voor haf van 1,50 75 kilo en jij bent ook nog een flink lang in verhouding met je haflinger
Mioux
Geplaatst: 13-09-11 20:51
met inrijden zeker iemand die niet te zwaar is, dit ook omdat de rug nog vollop in groei zit, en vaak de pony geen spieren heeft en alles voor het eerst meemaakt, en buiten het te zwaar, vind ik je ook te lang om in te rijden
paardengek_8
Geplaatst: 13-09-11 20:52
ik weeg momenteel 75 kg ( weet dat ik wat aan de zware kant ben, en wil graag afvallen ! ). oke in verhouding lijk ik misschien wel langer dan bij gaby
Ik ben 1.70 en 45 kg. en had een pony van 1.45 ingereden dat kan toch wel? (Is al eerder hier geplaatst toen paste ik maar voor inrijden)
Marls
Geplaatst: 13-09-11 20:58
gabjj8 schreef:
Alwin is 1.52m Ik 1.71m en ik weeg echt teveel..
Geloof me, je bent echt niet te dik! Ga niet denken dat je te dik bent want dat ben je absoluut niet!
paardengek_8
Geplaatst: 13-09-11 20:59
maar ik respecteer jullie mening. Misschien voor sommige onder jullie dan gerust te stellen, mijn vriendin rijd er soms ook eens mee, en die is lichter, en binnenkort komt er een lesgeefster die er ook af en toe eens mee zal rijden, en die is kleiner en lichter dan mij. Voor de rest loopt ze vaak in de koets, en ik wil haar zo ie zo niet te veel belasten ( omdat ze nog jong is ) dus rijd haar max 1 keer in de week, en de rest longeren,poetsen,grondwerk, of lekker een dagje niks doen op de wei, enz,..
Mioux
Geplaatst: 13-09-11 21:03
nou paardengek dan vind ik het goed van je hoor! Vaak int begin is idd 2 a 3 keer in de week inspanning niet te lang voldoende voor zo puppy! en ludique ik vind je zeker niet te zwaar maar kwa lengte kan ik niks zeggen zonder foto (had ik van jouw toen niet een deken gekocht? of nee !! met jouw had k toen contact geloof ik i.v.m. een pony die je zocht ? )
en ludique ik vind je zeker niet te zwaar maar kwa lengte kan ik niks zeggen zonder foto (had ik van jouw toen niet een deken gekocht? of nee !! met jouw had k toen contact geloof ik i.v.m. een pony die je zocht ? )
Helaas een onduidelijke foto, ga zsm een nieuwe maken/kijken of er nog een andere is. Aron: Grote D/Kleine E Ik: Hier was ik rond de 1.76, je moet er dus 3/4 cm bijdenken.