Electra63 schreef:Een journalist, een docent natuurkunde, een webdesigner zijn IMO geen deskundigen op paardengebied.
Zij zijn wel deskundig in hun eigen branche.
Allereerst is dat niet mijn beroep, maar dat terzijde. En het doet er ook niet toe. Buiten je beroep om kun je je namelijk enorm verdiepen in zaken waar je interesse en/of passie naar uit gaat en daar behoorlijk deskundig in worden. Niet iedereen beperkt zich tot z'n eigen werk/beroep/branche.
Electra63 schreef:Jullie zullen het best allemaal goed bedoelen, maar de hetze die jullie voeren door vooral dressuur en-/of sportruiters door het slijk te halen, werkt IMO alleen maar in jullie nadeel.
Een hetze voeren is heel iets anders dan mensen informeren, voorlichten en adviezen geven. Dat is wat "wij" doen.
Wat jij doet, is wèl een hetze voeren, namelijk telkens weer in verweer gaan tegen mensen die een andere visie, insteek en kennis hebben dan jij.
Wanneer stopt jouw hetze en kom jij met jouw gedegen kennis?
Electra63 schreef:Ik kan jullie niet serieus nemen. Niet alleen gebaseerd op dit topic, maar gebaseerd op de berichten van jullie, die je overal op Bokt tegenkomt. Soms totaal niet relevant en soms wordt er gewoon fout advies gegeven.
Idem hier. Ik kan jou niet serieus nemen, ook gebaseerd op meerdere berichten van jou in meerdere topics. En wat jij irrelevant en "foute adviezen" vindt, is wellicht jùist relevant en zijn wellicht jùist hele goede adviezen. Alleen vallen ze buiten jouw referentiekader en kennisgebied.