@ Natasha: Niet alle deelnemers zijn kinderen he
Ik denk dat mensen er meer aan zullen hebben als ze enkele leuke schleichaccessoires krijgen of een leuke repaint
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk dat mensen er meer aan zullen hebben als ze enkele leuke schleichaccessoires krijgen of een leuke repaint
.

SanneLeoni schreef:Het lijkt mij juist leuker dat iedereen een vrije keuze kan maken, welk model hij/zij op de foto willen zetten.
Zo kun je een beetje de sfeer van je foto bepalen door middel van de modellen die jouw daar het meest geschikt voor lijken.
Ook zullen niet alle deelnemers alle modellen hebben, waardoor het nog beperkter word.
Absoluut niet, en er komen er toch steeds meer bij. En heb je ze eenmaal, kom je er slecht vanaf, want je krijgt het niet over je hart 
*
Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit op welke paardjes de prijzen passen, maar dit moet wel op voorhand bekend zijn zodat de deelnemers dat ook op voorhand weten. Dat er later geen geruzie onstaat omdat deelnemer x niet wist dat halster x enkel op paard x paste etc etc x) 
Naborah schreef:Afspraken/duidelijkheid is zeer belangrijk
Natasha, Op mijn forum zitten in ieder geval de bokkers, ik zou het trouwens wel leuk vinden als je het via de site deed, meteen een stukje promotie, en voor jou de eer om er het eerst gebruik van te maken.