Ponyparkcity ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tomstergirl

Re: Ponyparkcity ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:25

Ik vind met bit wel fijner rijden ;) maar het is niet beter ;)
Ik hoop ( wat denk ik niet gaat gebeuren ) dat ik er nog een x heen ga :D

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:21

Ik hoop er ook nog een keer heen te gaan maar mijn ouders willen eigenlijk niet meer ;(

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:44

xJess schreef:
Sporen worden niet gebruikt. En iedereen is verplicht om naar een instructie te komen. Waar ze onder andere uitleggen hoe je de zweep moet gebruiken. ;)
Als je zonder cap rijd krijg je een waarschuwing, en alsnog, het is dan toch je eigen risicio. Niet die van hun, er hangt een bord waar op staat dat je je cap op moet doen. Ze verhuren gratis (voor borg) caps, en bij de instructie wordt het ook heel duidelijk gezegt. Ja als je hem dan nog niet op doet is het toch je eigen risico?

Worden ze verplicht om met een zweep te rijden?!

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:21

Nee ze worden niet verplicht om met zweep te rijden

Easy_Pelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:34

Ik kom net terug van mijn eerste keer ponyparkcity.
Ik had Sproetje en Belle en de pony's zagen er goed uit, wel vind ik dat er meer controle moet komen.
Veel te grote en/of zware kinderen op een pony en daar wordt niks op gezegd.
Ook zitten er ook echt rotkinderen bij die hun pony de baas willen zijn en vervolgens de pony gaan slaan.
Ik heb dit echt 4X gezien waar zo'n 'cowboy' bij stond maar er niks van gezegd werd.
Je mag ook alleen stappen en draven in het park maar heel veel kinderen galloperen ook.
Verder vind ik dat het ook beter is als die zweep ook verboden wordt, sommige kinderen weten niet hoe ze het moeten gebruiken.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:36

Easy_Pelle schreef:
Ik kom net terug van mijn eerste keer ponyparkcity.
Ik had Sproetje en Belle en de pony's zagen er goed uit, wel vind ik dat er meer controle moet komen.
Veel te grote en/of zware kinderen op een pony en daar wordt niks op gezegd.
Ook zitten er ook echt rotkinderen bij die hun pony de baas willen zijn en vervolgens de pony gaan slaan.
Ik heb dit echt 4X gezien waar zo'n 'cowboy' bij stond maar er niks van gezegd werd.
Je mag ook alleen stappen en draven in het park maar heel veel kinderen galloperen ook.
Verder vind ik dat het ook beter is als die zweep ook verboden wordt, sommige kinderen weten niet hoe ze het moeten gebruiken.

Niks aanvallends t.o.v. jou, maar ik vind het belachelijk dat ze nog pony's meegeven aan kinderen van 14, terwijl de grens 12 is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:45

volgensmij mag je ouder dan 12 wel pony's mee maar niet rijden, alleen wandelen.

Dat had ik gehoord ;d.

Easy_Pelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:48

@Eskegirl,

Dat begrijp ik ;)
Ik was met mijn nichtje mee (10 jaar) en we hebben er allebei niet op gereden.
Alleen maar poetsen en stuff.
Het is wel vaak zo dat oudere kinderen er ook op rijden, dat mag ook niet, maar gewoon verzorgen enzo als je ouder bent dan 12 mag wel.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:50

Oké, wist ik niet.

boomer123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:07

nou ik vindt ponyparkcity wel gewoon leuk en de paarden vindt ik worden daar okk wel goed behandelt

elinaaa171

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 00:22

ik kom 2 jaar in ppc en mn vriendin 4 jaar. ik vind het daar geweldig. er is veel vooruitgang gekomen, sinds 2009 mag er niet meer met bit worden gereden en daar word ook streng op gecontroleerd. ook word echt wel gecontroleerd als er pony's bezweet zijn enzo, als pony's bezweet zijn krijgen mensen eerst een waarschuwing. ze moeten er dan naast lopen en als er geen verandering in komt worden ze afgepakt. ook als er te veel gegalopeerd word worden ze ook afgepakt. veel filmpjes op youtube zijn ook al super oud. er is nu ook veel meer personeel. ook is net de lievelingspony van mn vriendin (jans) een soort eeltbult weggehaald en die staat nu voor een paar weken op rust in de wei bij de wigwamwereld met ook andere pony's. ook vaak gaan daar pony's heen om wat rust te krijgen en in de winterperiode (5 maanden) is het park gesloten en staat een helft op de wei en een helft in de stal, waar ze ook naar buiten kunnen. dit word ook afgewisseld. als ze in de stal staan is er naast de stal ook nog een supergroot weiland waar ze heen kunnen. pony's staan nooit vast als ze in de stal staan en staan ook niet in een klein hokje ofzo. band zit niet strak en geeft pony's ruimte om vrij hun nek te bewegen en ze kunnen daarmee ook prima eten. overal in het park staan drinkbakjes en ook in de stal. ze kunnen altijd eten en drinken. ook is er ponyuitleg waar je verplicht bij moet zijn anders krijg je geen pony mee. hier word uitgelegt hoe je met de pony om moet gaan, nee het is niet verplicht om met een zweep te rijden, hein (cowboy die de ponyuitleg doet) legt uit dat je vooral NIET met een zweep moet meppen maar dat het een verlenging van je eigen hand is. ik vind het superleuk in ppc ♥ en bambi is natuurlijk de leukste ppcpony hihi

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 07:25

elinaaa171 schreef:
ik kom 2 jaar in ppc en mn vriendin 4 jaar. ik vind het daar geweldig. er is veel vooruitgang gekomen, sinds 2009 mag er niet meer met bit worden gereden en daar word ook streng op gecontroleerd. ook word echt wel gecontroleerd als er pony's bezweet zijn enzo, als pony's bezweet zijn krijgen mensen eerst een waarschuwing. ze moeten er dan naast lopen en als er geen verandering in komt worden ze afgepakt. ook als er te veel gegalopeerd word worden ze ook afgepakt. veel filmpjes op youtube zijn ook al super oud. er is nu ook veel meer personeel. ook is net de lievelingspony van mn vriendin (jans) een soort eeltbult weggehaald en die staat nu voor een paar weken op rust in de wei bij de wigwamwereld met ook andere pony's. ook vaak gaan daar pony's heen om wat rust te krijgen en in de winterperiode (5 maanden) is het park gesloten en staat een helft op de wei en een helft in de stal, waar ze ook naar buiten kunnen. dit word ook afgewisseld. als ze in de stal staan is er naast de stal ook nog een supergroot weiland waar ze heen kunnen. pony's staan nooit vast als ze in de stal staan en staan ook niet in een klein hokje ofzo. band zit niet strak en geeft pony's ruimte om vrij hun nek te bewegen en ze kunnen daarmee ook prima eten. overal in het park staan drinkbakjes en ook in de stal. ze kunnen altijd eten en drinken. ook is er ponyuitleg waar je verplicht bij moet zijn anders krijg je geen pony mee. hier word uitgelegt hoe je met de pony om moet gaan, nee het is niet verplicht om met een zweep te rijden, hein (cowboy die de ponyuitleg doet) legt uit dat je vooral NIET met een zweep moet meppen maar dat het een verlenging van je eigen hand is. ik vind het superleuk in ppc ♥ en bambi is natuurlijk de leukste ppcpony hihi
Mee eens!

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:01

elinaaa171 schreef:
ik kom 2 jaar in ppc en mn vriendin 4 jaar. ik vind het daar geweldig. er is veel vooruitgang gekomen, sinds 2009 mag er niet meer met bit worden gereden en daar word ook streng op gecontroleerd. ook word echt wel gecontroleerd als er pony's bezweet zijn enzo, als pony's bezweet zijn krijgen mensen eerst een waarschuwing. ze moeten er dan naast lopen en als er geen verandering in komt worden ze afgepakt. ook als er te veel gegalopeerd word worden ze ook afgepakt. veel filmpjes op youtube zijn ook al super oud. er is nu ook veel meer personeel. ook is net de lievelingspony van mn vriendin (jans) een soort eeltbult weggehaald en die staat nu voor een paar weken op rust in de wei bij de wigwamwereld met ook andere pony's. ook vaak gaan daar pony's heen om wat rust te krijgen en in de winterperiode (5 maanden) is het park gesloten en staat een helft op de wei en een helft in de stal, waar ze ook naar buiten kunnen. dit word ook afgewisseld. als ze in de stal staan is er naast de stal ook nog een supergroot weiland waar ze heen kunnen. pony's staan nooit vast als ze in de stal staan en staan ook niet in een klein hokje ofzo. band zit niet strak en geeft pony's ruimte om vrij hun nek te bewegen en ze kunnen daarmee ook prima eten. overal in het park staan drinkbakjes en ook in de stal. ze kunnen altijd eten en drinken. ook is er ponyuitleg waar je verplicht bij moet zijn anders krijg je geen pony mee. hier word uitgelegt hoe je met de pony
om moet gaan, nee het is niet verplicht om met een zweep te rijden, hein (cowboy die de ponyuitleg doet) legt uit dat je vooral NIET met een zweep moet meppen maar dat het een verlenging van je
eigen hand is. ik vind het superleuk in ppc ♥ en bambi is natuurlijk de leukste ppcpony hihi

Ik ben er ook mee eens, ik vindt alleen bronzo en talana de leukste pony's hihi :D

manoukjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 10:45

elinaaa171 schreef:

ja idd mee eens maar Danger is de allerleukste <3

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:03

Miss Pino en Lowina zijn het leukste <3 <3

tomstergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:05

Wij dachten dat Rusty heel rustig was, nou NEE! qq

merlijnsim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:12

die pony's daar worden echt wel oud! die pony's hebben het daar goed, natuurlijk niet elke dag. maar ze worden super erg verwend, ze gaan soms naar de wei toe, en als er een pony weg is word er wel een nieuwe gekocht. en mensen die daar komen boven de 12 die rijden echt bijna nooit, dus het is onzin dat iemand van 16 op zo'n shet gaat zitten.

merlijnsim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:14

elinaaa171 schreef:

YEAH GO ELINA GO :D

Simmmmiee <3

bellamy97

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 23:38

Ik vind het zelf ook een erg leuk park en ik vind ook dat er goed met de pony's word omgegaan, en ik ben het eens met bovenstaande reacties eerst zelf ervaren voor dat je een oordeel klaar hebt.

tomstergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 11:47

Is die Sunny er nog?
Die heeft kei leuke manen <3

elinaaa171

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:48

@ tomstergirl jaa sunny die is er nog :D

Steess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:44

ben dr echt al heeel vaak geweest (:
et is super daar,
soms zijn dr afracers maar daar word meteen wat van gezegt.

love turbo & blackbeauty /3

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:53

Ik kom net terug van een weekend PPC. Ik zag weer eens meiden die de pony een bitje in hangen terwijl dit niet mag, en meiden van 15/16 jaar op een ponytje. Agossie...

Stees toevallig zag ik een meiske daar lopen met een shirt met de tekst: black beauty for ever.

SofieTroya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 21:11

Een meisje in de klas van mijn zusje heeft er 2 keer haar spreekbeurt over gedaan... beetje té

tomstergirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:48

SofieTroya schreef:
Een meisje in de klas van mijn zusje heeft er 2 keer haar spreekbeurt over gedaan... beetje té

Dan was ze wel heel enthousiast! :j