PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 21:53

Nee is Milan rp ;( ;( ;(?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:00

Watt?
Volgens mij niet hoor? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:05

Nee m'n ventje mag geen rp worden... Niet nu! Hij is er gewoon mog niet klaar voor...

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:06

Ja dat dacht ik al, volgensmij is hij idd gewoon rijpony.. Het gaat daar allemaal om het geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:07

Bijna al die ingereden looppony's waren er nog niet klaar voor maar ja, alles draait daar om geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:11

En toch hoop ik van niet. Heb je een foto van hem met blauwe band gezien?

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:15

Hij werd in mei al uitgegeven als rijpony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:17

Dus dan wordt hij 'ingereden'. Zolang hij zijn blauwe band niet heeft is hij geen rp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:21

Alles voor het geld als jullie het nog niet wisten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:23

Natuurlijk weet ik dat wel, maar toch hoop ik dat Miel een uitzondering is.

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:26

Dat denk ik niet helaas.. :(

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:26

Helaas is niks daar een uitzondering ;( als ze maar geld verdienen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 22:34

Klopt :o , hard maar waar....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 08:06

Het valt me op, hè... Jullie zitten maar met 'Alles gaat om het geld verdienen, dit en dat...' Waarom gaan jullie er dan heen als alles om het geld gaat en looppony's te vroeg ingereden worden etc? Het valt me op dat jullie negatief doen maar van het een op het andere moment is het de beste plek op aarde en boeit het niet als jouw lievelings rp te vroeg is ingereden. Niemand beveelt jullie om er heen te gaan, je kunt net zo goed stoppen.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 08:56

Ik vind als een looppony te vroeg word ingereden, geen reden om niet te gaan. Als het daar omheen wel leuk is, waarom zouden we er dan mee moeten stoppen? En ja, ook ik vind dat het bij Ppc vaak om geld draait. Maar er rijden nu ook al heel veel mensen op de looppony's, en het is inderdaad te vroeg. Maar ja, wij kunnen er ook niet veel aan doen.. En dan om die reden niet meer gaan? Dus even antwoord op je vraag: We gaan er geloof ik allemaal heen, omdat we het nog steeds leuk vinden en zoals de meeste hier, voor de pony's. Ook al gaat het om geld. :j

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:02

Ik denk niet dat álles daar om geld draait.. Dan zouden ze de kreupele/zieke pony's echt niet op wei zetten, en de oudere pony's langer vakantie geven. Tuurlijk, het is een bedrijf wat moet blijven draaien dus geld speelt ook een grote rol, maar denk dat ook een groot deel om het welzijn van de pony's draait. Anders had de inspectie oid. het allang op de kop gelegd.

hazehartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:03

:):)
Ik wilde even iets vragen. Over een looppony.
Want ik ga in de zomervakantie misschien een dagje. Maar om een looppony te krijgen moet je dan ook iets hebben om af te geven(dus geen pk, die moet je kopen). Of kom je daar gewoon met lege handen aan en zeg je dan, ik wil een looppony. Of moet je je huisnummer+achternaam zeggen. En hoe doe je dat dan als je maar 1 dag komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:05

Gewoon met lege handen zeggen dat je een lp wilt :).

hazehartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:05

mariska_YeDo schreef:
Ik denk niet dat álles daar om geld draait.. Dan zouden ze de kreupele/zieke pony's echt niet op wei zetten, en de oudere pony's langer vakantie geven. Tuurlijk, het is een bedrijf wat moet blijven draaien dus geld speelt ook een grote rol, maar denk dat ook een groot deel om het welzijn van de pony's draait. Anders had de inspectie oid. het allang op de kop gelegd.

Ja, want ik zie nooit kreupele of zieke pony's die ze uitgeven als rijpony. En de hoeven zijn ook goed verzorgd. Ze krijgen ook goed eten en ze zeggen ook duidelijk dat je ze overdag niet te veel hooi van de grote stal mag geven omdat ze anders buikpijn krijgen. Ze geven echt wel om hun dieren hoor.

Yezzi schreef:
Gewoon met lege handen zeggen dat je een lp wilt :).

Dus geen huisnummer en dat soort gedoe? En als mijn zusje en ik tegelijk allebei een looppony willen. Is dat ook geen probleem? Dus dat zij het meteen na mij vraagt?
Laatst bijgewerkt door hazehartje op 03-07-14 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:07

Dan is het prima dat jullie er zo over denken, maar let dan een beetje op hoe je overkomt 'Het gaat allemaal om het geld :(' klinkt namelijk niet of je ppc leuk vindt, maar eerder een verschrikkelijke plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:54

Ik kom er nu rond de 17 jaar en heb al veranderingen gezien ... en ja de verandering tegenwoordig ben ik niet fan van , extreem vroeg daar allles volgebouwd Internet en zijn gevolgen
. En ik doe het voor mijn neefjes 1x per jaar een weekend maar ben het niet eens met sommige zaken

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 09:57

Soofjesuper, brosch staat daar toch omdat t rustig is enzo? Niks ernstig hoop ik? Heb je toevallig fotos gemaakt oo de wei?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:08

liliekska schreef:
Soofjesuper, brosch staat daar toch omdat t rustig is enzo? Niks ernstig hoop ik? Heb je toevallig fotos gemaakt oo de wei?

Broschje is al wat ouder, dus ik denk dat hij er met rustige weekenden/weken niet tussen staat voor de extra rust :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 10:21

idd, en als alles alleen maar om t geld zou gaan zouden ze echt niet broschje op de wei extra vakantie geven, of een groepje ponys op de wei zetten omdat ze nog niet goed uit hun wintervacht waren, dan zou capp echt niet op de wei staan, lowina niet af en toe op stal, dan hadden die ook gewoon volle dienst meegedraaid.

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 12:18

Toen ik in juni een weekendje was was Milan volgens mij nog gewoon looppony hij had ook een groene band. En ik heb niemand er op zien rijden