WoW.... ik schrik er echt van hoe snel er word gezecht dat iets niet past terwijl er tussen ruiter en paard soms maar 10 cm verschil zit..... een paard is niet van suiker en met een stabiele ruiter moet het geen probleem zijn... als we op sommige meningen hier af moeten gaan dan kunnen we maar beter helemaal stoppen... Pff wat erg Sorry beetje off topic maar vind dit wel heel erg
Ik denk heel eerlijk gezegd dat mensen snel zeggen dat het niet past omdat het een bepaalde bokker is die om de haverklap een foto plaatst, waarvan 9 van de 10 keer te groot en dat ze daarom gelijk zeggen dat het niet past.
Mensen zeggen iets te snel dat het niet past vind ik. Elinmarissa: Past nog makkelijk!
Wat vinden jullie ervan als ik nog een foto plaats (laatste keer 3 maanden terug maarja)? Nu veel mensen zeggen te groot tegen Elinmarissa voel ik me veel en veel te groot.
Ik vind je bovenlijf wat aan de grote kant, maar het past nog wel.
Arabier
Geplaatst: 02-01-17 20:17
Past allemaal hierboven!! @mcjv ik ben natuurlijk ook een beetje gegroeid omdat die foto weer 3 maanden daarvoor was en atm kreeg ik maar 3 meningen. Ik hoop dat ik geen haat krijg maar hier komt nog een foto, na dit bericht want typ dit op de laptop en verstuur foto via mobiel haha.
Trui
Geplaatst: 02-01-17 20:18
Kimmie25501 schreef:
Ik vind je bovenlijf wat aan de grote kant, maar het past nog wel.
mijn benen zijn EEN POKKE END langer dan mn bivenlichaam dus zoals ik al zei. slechte foto
Arabier
Geplaatst: 02-01-17 20:18
Let niet op de houding ik weet ook niet waf ik allemaal doe Haha.
Edit: Pony is een ijspander/welsh en is stevig gebouwd. Vertekend hier een beetje alsof ze heel korte benen heeft maar dat is niet zo
Edit 2: Dit was trouwens vorige week dus vers haha.