Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TFS schreef:@ilserenate: Wat leuk! Ik zal je zo even opzoeken!
Ik ben dus bezig met mijn repaint, dit is 'm:
http://i61.tinypic.com/28hebtx.jpg
Iemand tips?
shadowismy schreef:Hey allemaal,
Het is hier wel een beetje stil nudus ik dacht laat ik maar eens wat praten
hebben jullie vandaag nog wat gemaakt? Ik ben op dit moment bezig met een zadel voor een vriendin
maar was net naar het strand en de schelpen brachten me op een idee. Je weet toch wel die mini schelpen het leek mij leuk om die op dekens en sjabrakjes te plakken
dus ik ga dat zo maar even uitproberen
hopen dat het lukt iemand nog een idee wat ik verder kan maken??
Byeeee x
lovealkan schreef:shadowismy schreef:Hey allemaal,
Het is hier wel een beetje stil nudus ik dacht laat ik maar eens wat praten
hebben jullie vandaag nog wat gemaakt? Ik ben op dit moment bezig met een zadel voor een vriendin
maar was net naar het strand en de schelpen brachten me op een idee. Je weet toch wel die mini schelpen het leek mij leuk om die op dekens en sjabrakjes te plakken
dus ik ga dat zo maar even uitproberen
hopen dat het lukt iemand nog een idee wat ik verder kan maken??
Byeeee x
echt een heel leuk idee! je hebt vaak ook op het strand van die schelpjes met een gaatje erin mischien kan je die om een neckrope doen
Valtos schreef:Hoi allemaal! Ik heb jaren geleden ook fanatiek Schleich verzameld, maar ben daar nu al een aantal jaar mee gestopt. In al die tijd heb ik mijn modellen niet gebruikt.
Nu ben ik dus van plan om de modellen te verkopen. Ik heb alleen geen idee hoeveel ze momenteel waard zijn (vooral ook omdat een grof gedeelte nu allang uit de collectie is).
Is het oké als ik hier voor een ruwe waardeschatting kom?
Ik heb foto's van mijn collectie, maar weet niet of ik die zomaar mag posten hier (omdat dat misschien geldt als advertentie?en zo bedoel ik het zeker niet). Het gaat om 60-80 modellen, waarvan ongeveer 10 ouder zijn dan 2005 (gokje). Er zitten op vele paarden gebruikssporen.
Kunnen jullie mij verder helpen? Bedankt!
Valtos schreef:Hoi allemaal! Ik heb jaren geleden ook fanatiek Schleich verzameld, maar ben daar nu al een aantal jaar mee gestopt. In al die tijd heb ik mijn modellen niet gebruikt.
Nu ben ik dus van plan om de modellen te verkopen. Ik heb alleen geen idee hoeveel ze momenteel waard zijn (vooral ook omdat een grof gedeelte nu allang uit de collectie is).
Ik heb foto's van mijn collectie, maar weet niet of ik die zomaar mag posten hier (omdat dat misschien geldt als advertentie?en zo bedoel ik het zeker niet). Het gaat om 60-80 modellen, waarvan ongeveer 10 ouder zijn dan 2005 (gokje). Er zitten op vele paarden gebruikssporen.
JoycexEnya schreef:Hallo allemaal,
hier een stille meelezer die een vraag heeft
Heeft iemand wel eens een houten stal gemaakt en heb je daar foto's van
Waar haal je de spullen en wat waren ongeveer de kosten van de stal
JoycexEnya schreef:Hallo allemaal,
hier een stille meelezer die een vraag heeft
Heeft iemand wel eens een houten stal gemaakt en heb je daar foto's van
Waar haal je de spullen en wat waren ongeveer de kosten van de stal
lovealkan schreef:@palmbierlover wow dat zijn er veel! @AmyLyklama dat zadel@shadowismy wauw echt super mooi!
heeft iemand nog knustel ideen? ik wet even helemaal niks meer... ik wou wel sprinschoenen maken maar ik zou niet weten hoe... iemand een idee?
KittyDylan schreef:Mijn stal nu
[ [url=m/d0znY7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie setjes hierboven!