PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

liliekska

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:18

twister kan sterk zijn spirrit kan redelijk snel zijn *kuch* christel *kuch*
capp idd op de wei. en kijk gwn daar want anders ga je denken van oh dan neem ik die en dan valt ie heel erg tegen of heb je hem niet. en ligt eraan wanneer je gaat, de ene keer is t drukker dan de andere keer.
hoelang ben je?

DodoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:44

Hii, ben 2x naar ppc geweest :) hadd 1ste x Banjo #520 en Supermuis #207, en 2e x Banjo #520 en een meisje gaf ook nog een paar dagjess Angel #179 <-- Echtt een leukee pony :) Supermuiss is heel klein dus daar ging mn broertje op, Banjo is heeel lief maar meer een knuffelponyy, en met Angel kan je alless doen, :# Banjo is echtt mn #001 maar andere mensen vinden hem ni echtt leukk :P Volgende x wil ik denkk Angel #179 en ga dan veeel met Banjoo en Superrmuisjee knuffelen

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:56

DodoX schreef:
Hii, ben 2x naar ppc geweest :) hadd 1ste x Banjo #520 en Supermuis #207, en 2e x Banjo #520 en een meisje gaf ook nog een paar dagjess Angel #179 <-- Echtt een leukee pony :) Supermuiss is heel klein dus daar ging mn broertje op, Banjo is heeel lief maar meer een knuffelponyy, en met Angel kan je alless doen, :# Banjo is echtt mn #001 maar andere mensen vinden hem ni echtt leukk :P Volgende x wil ik denkk Angel #179 en ga dan veeel met Banjoo en Superrmuisjee knuffelen

je zegt net dat Banjo je #001 is wrm neem je dan Angel? xd

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 17:01

love_horse1 schreef:
DodoX schreef:

je zegt net dat Banjo je #001 is wrm neem je dan Angel? xd

Ik denk omdat ze wil rijden en Banjo meer een knuffelpony vindt.

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 18:10

Heeft iemand nog een foto van Falco? #590

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 20:42

Soofjesuper schreef:
In het eerste weekend had ze misty en die had ze met kimberly geruild die primrose had en toen had ze in de midweek delano van iemand overgenomen en in het weekend daarna maxime

Misty en Delano! Love hun! Delano is vooral popu bij de kinderen die niet goed kunnen rijden, en is nog redelijk snel weg. Ik had geluk dat ik hem had, omdat ze het kaartje vergeten waren er af te halen, want in het huisje zaten fietsers...

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 23:06

Delano is inderdaad heel leuk, we gingen politie en boefje spelen, in de nieuwbouw, er waren twee polieties en de andere tien waren boefen, toen nur politie was met delano kwam ze eerst op ons afstappen dus kimberly (op spirrit) en ik (op snowy) draven snel weg , er zat toen een afstand van ongeveer 5 meter tussen ons, en toen ging ze galloperen en gaat een beetje raar gillen, snowy in gallop en spirrit ook, spirrit rende een huisje in en snowy gaf een bok, allebij op de grond en toen waren we ook polietie, toen had ik aan de hand eeyore en ik was samen met me vriendin polietie en zij had stefanie en toen was garlic stip gaan staan op de heuvel dus die konden we zo tikken maar gar wou daarna niet meer weg ☹. Ook ree ik een keer op stefanie (wij noemen haar ook wel unstopeble (als je hed zo schrijft) ) en ik ree over het hoeveltje en me zus op calista ging er langs en me vriending van stefanie ging op spirrit. Op die heuvel maakte ik wat rare geluiden maken en toen vroegen ze "sophie waar ben je?" Ik zo uit het niets hierrrrrrrr, spirit bokt en calista maakt een schijnbeweging allebij op de grond wat een leedvermaak had ik maar voor ik het wist werdt ik bekogeld met natte modder omdat ze zo boos waaren, spirrit en calista bleven gwn staan kijken van okeeee........ . Dat waren nog eens leuke tijden, maar de kinderen die talana en twister hadden reden en gallopeerden niet zo vaak maar toch konden ze het niet laten om een gallopje te maken, maar ze gingen dan echt hard, te hard, en calista moest er zo nodig achter aan, ze was niet meer intehouden zelf niet toen ik haar naar het huisje stuurde, uiteindelijk haalde mn vriendin me in en had me pony vast, gelukkig net optijd ☻. Maar dat had ik niet van caatje verwacht.

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:52

Oké dankje :)

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:56

Is er iemand geweest die een rijpony had zoals twister zo ja , hoe laat moet je in de rij staan voor een rijpony? /3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 16:59

Je hoeft niet 3x om een antwoord te vragen. Heb wat geduld.

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 17:23

Nestorlover7 schreef:
Is er iemand geweest die een rijpony had zoals twister zo ja , hoe laat moet je in de rij staan voor een rijpony? /3 <3

Ik heb Twister al vaker gehad :)
Sommige weken staat hij om 5u savonds nog in de ophaalstal en soms staan er om 7u al lovers, het ligt er dus aan.

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:15

Emmavhx schreef:
Nestorlover7 schreef:

Sommige weken staat hij om 5u savonds nog in de ophaalstal en soms staan er om 7u al lovers, het ligt er dus aan.

Maar in welke weken ga jij want ik ben toen in de herfstvakantie gegaan maar toen waren alle pony's op... Of misschien komt dat omdat ik pas om 10 u in de rij ging staan.

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 22:17

Yezzi schreef:
Je hoeft niet 3x om een antwoord te vragen. Heb wat geduld.

Ik vraag niet 3x hetzelfde ik vraag 2x een andere vraag dusssss.....

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 23:04

In de vakanties is het sws veel drukker

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 07:31

De pony's op?? Wei hadden in de volgeboekte herfstvakantie op zaterdag nog iebel en romana en dat zijn echt twee hele leuke alleen jammer genoeg ben ik te groot gewordenvoor romana

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 07:38

Bij mij in de herfst stond op woensdag Spirit nog vrij. Maarja, dat is wel even geleden. Mis die oude tijd..

suzannevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 08:49

Gaat er iemand 17 oktober dat weekend/week?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:07

drenterxx schreef:
Bij mij in de herfst stond op woensdag Spirit nog vrij. Maarja, dat is wel even geleden. Mis die oude tijd..

Maar jij komt toch nog maar twee jaar ofzo in ppc? (Niet beledigend of aanvallend bedoeld hoor) want twee jaar geleden was het ook al zoals het nu is :P

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:39

ik ga weer een x naar ppc en ik kan de hele tijd aan niks anders denken ik ben de hele dag zenuwachtig hebben jullie tips hiervoor

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:57

Dat van iebel en romana is ook al weer een tijdje geleden ☻

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:24

Nestorlover7 schreef:
Emmavhx schreef:

Maar in welke weken ga jij want ik ben toen in de herfstvakantie gegaan maar toen waren alle pony's op... Of misschien komt dat omdat ik pas om 10 u in de rij ging staan.

Rond 8u in de ochtend moet vroeg genoeg zijn.
Ik ga meestal de laatste week van de zomervakantie, of de herfstvakantie maar dan als de regio waar ppc ligt nog geen vakantie heeft.

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:36

Ik vind het best raar dat jullie zo vroeg al gaan staan.. Maarja.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:38

alles voor je lieveling! ;)
en tegenwoordig moet je wel zo vroeg staan!
tis te gek voor woorden

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:46

Delano was al weg toen ik om 9 uur daar stond voor de eerste pony!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:06

Ik vind het gewoon leuk in PPC...