Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DodoX schreef:Hii, ben 2x naar ppc geweesthadd 1ste x Banjo #520 en Supermuis #207, en 2e x Banjo #520 en een meisje gaf ook nog een paar dagjess Angel #179 <-- Echtt een leukee pony
Supermuiss is heel klein dus daar ging mn broertje op, Banjo is heeel lief maar meer een knuffelponyy, en met Angel kan je alless doen,
Banjo is echtt mn #001 maar andere mensen vinden hem ni echtt leukk
Volgende x wil ik denkk Angel #179 en ga dan veeel met Banjoo en Superrmuisjee knuffelen
love_horse1 schreef:DodoX schreef:Hii, ben 2x naar ppc geweesthadd 1ste x Banjo #520 en Supermuis #207, en 2e x Banjo #520 en een meisje gaf ook nog een paar dagjess Angel #179 <-- Echtt een leukee pony
Supermuiss is heel klein dus daar ging mn broertje op, Banjo is heeel lief maar meer een knuffelponyy, en met Angel kan je alless doen,
Banjo is echtt mn #001 maar andere mensen vinden hem ni echtt leukk
Volgende x wil ik denkk Angel #179 en ga dan veeel met Banjoo en Superrmuisjee knuffelen
je zegt net dat Banjo je #001 is wrm neem je dan Angel? xd
Soofjesuper schreef:In het eerste weekend had ze misty en die had ze met kimberly geruild die primrose had en toen had ze in de midweek delano van iemand overgenomen en in het weekend daarna maxime
Emmavhx schreef:Nestorlover7 schreef:Is er iemand geweest die een rijpony had zoals twister zo ja , hoe laat moet je in de rij staan voor een rijpony?![]()
Ik heb Twister al vaker gehad
Sommige weken staat hij om 5u savonds nog in de ophaalstal en soms staan er om 7u al lovers, het ligt er dus aan.
Nestorlover7 schreef:Emmavhx schreef:
Ik heb Twister al vaker gehad
Sommige weken staat hij om 5u savonds nog in de ophaalstal en soms staan er om 7u al lovers, het ligt er dus aan.
Maar in welke weken ga jij want ik ben toen in de herfstvakantie gegaan maar toen waren alle pony's op... Of misschien komt dat omdat ik pas om 10 u in de rij ging staan.