PonyParkCity praat :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:50

M'n ma neemt een lp, of het liefst ajax erbij (als ik m niet heb) daar gaat ze van alles mee doen en ze gaat naar de city en daar in de winkels enzo maar als je moeder niet van western en pony's houd word t moeilijk

Anoniem

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:52

Mijn moeder ging vroeger gewoon puzzelen op de veranda maakte wat schoon , ging naar het winkeltje en mijn vader ging wel alleen naar het pretpark of met mijn broer :P

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:41

Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Hier graag alleen Nederlands praten en on topic blijven. Bedankt alvast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:33

Binkie_Eline schreef:
Sitaloverx schreef:
Wat is er te doen voor ouders? Want mijn moeder denkt dat er niks te doen is voor volwassenen. En ik wil er zo graag heen!! Ideeen??

Geef ze een looppony! Zag ik laatst ook heel veel, allemaal ouders met een looppony!

Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje sneu voor de kinderen die dan geen looppony kunnen krijgen,
aangezien het park voor kinderen is bedoeld.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:52

Geena01 schreef:
Ik heb zelf Primrose gehad. Ze is echt een schatje! Ik ben ook fan van the hungergames. Ik mocht ook op haar rijden. Ze was echt heel braaf. Zo lang je maar duidelijk bent in hulpen en niet te hard handig. :D

was jij er ook met 28 april - 2 mei? dan heb ik jou namelijk gezien!

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:53

Sitaloverx schreef:
Wat is er te doen voor ouders? Want mijn moeder denkt dat er niks te doen is voor volwassenen. En ik wil er zo graag heen!! Ideeen??

M'n moeder huurt in het dorp altijd fietsen en dat vindt ze geweldig, je kan er hele leuke fietstochten maken dus daarom wil mn moeder ook graag naar ppc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 14:57

liliekska schreef:
Geena01 schreef:
Ik heb zelf Primrose gehad. Ze is echt een schatje! Ik ben ook fan van the hungergames. Ik mocht ook op haar rijden. Ze was echt heel braaf. Zo lang je maar duidelijk bent in hulpen en niet te hard handig. :D

was jij er ook met 28 april - 2 mei? dan heb ik jou namelijk gezien!

een vriendin van mij had toen prim, echt een schatje, ik heb er ook al op gezeten

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 15:24

Is die bosrit op het terrein of van het terrein af?

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:01

Van het terrein af.

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:48

[/quote]
een vriendin van mij had toen prim, echt een schatje, ik heb er ook al op gezeten[/quote]

Bedoel je nur of dat andere kind die m in de midweek had

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:39

Soofjesuper schreef:

een vriendin van mij had toen prim, echt een schatje, ik heb er ook al op gezeten[/quote]

Bedoel je nur of dat andere kind die m in de midweek had[/quote]

toen had nur prim, maar andere x heb ik erop gezeten :)

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 05:15

Nur had toch Delano? Of alleen in het eerste weekeind ? :)

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 06:19

In het eerste weekend had ze misty en die had ze met kimberly geruild die primrose had en toen had ze in de midweek delano van iemand overgenomen en in het weekend daarna maxime

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 06:35

Oh dat meisje heb ik ook gezien! Die had Max idd!

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:40

Er stond dat weekend ook iemand met een i love maxime shirt in de rei, ik heb nog nooit iemand gezien die zo sip in de rij stond bij ppc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:46

Een ander meisje die Max dat weekend had?

aischa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 17:59

Iemand die in september gaat graag even een pb sturen :)

xValentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:35

Ppc is hartstikke leuk! Maar wel zielig :(

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:31

Ze doen aan alle eissen van dieren organiesaties dus ze kunne niet aangelklaagt worde

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:37

Het is niet echt zielig hoor de pony's hebben alles wat ze nodig hebben :)

suzannevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 15:17

Als er wat is gaan de pony's gelijk naar wei en komen pas terug als ze pas goed hersteld zijn, bv. grote vos is al ouder maar die gaat elk jaar in de rustigere weken een paar weken op wei

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 15:21

het enige zielige is het zonder zadel rijden maar verder hebben ze een prima leven.

hoe gaat het met Tommy?

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:11

Heey.
Ik ga ook weer een x een ppc! (2e x) <3
Vorige x had ik heel veel paarden gehad maar elke x waren ze wild en gingen ze bokken en rennen of ze deden helemaal niets! :( Ik heb een paar vragen...
1. Hoe laat moet je in de rij staan om nog een goeie rijpony te hebben zoals twister of Maxime? /3
2. Zijn twister, spirit, maxime, cappuccino en mister ed goede rijpony's en wat voor karakter hebben ze. /3
Ik hoop dat jullie deze vragen kunnen beantwoorden want vorige x stond ik om 10 u in de ochtend in de rij en toen had ik mexy en die bokte mij er meteen af :(

Nestorlover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:13

Heey.
Vorige x had ik heel veel paarden gehad maar elke x waren ze wild en gingen ze bokken en rennen of ze deden helemaal niets! :( Ik heb een paar vragen...
1. Hoe laat moet je in de rij staan om nog een goeie rijpony te hebben zoals twister of Maxime? /3
2. Zijn twister, spirit, maxime, cappuccino en mister ed goede rijpony's en wat voor karakter hebben ze. /3
Ik hoop dat jullie deze vragen kunnen beantwoorden want vorige x stond ik om 10 u in de ochtend in de rij en toen had ik mexy en die bokte mij er meteen af :(

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:16

Nestorlover7 schreef:
Heey.

je moet er heel vroeg staan wil je een grote hebben.
ik kan je niet vertellen hoe vroeg er staat niet op de naam van de pony hoelaat je er voor moet staan.
capp staat op de wei en die komt waarschijnlijk voorlopig even niet terug.
maxime houdt wel eens van happen.
voor de rest weet ik het niet.