Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Binkie_Eline schreef:Sitaloverx schreef:Wat is er te doen voor ouders? Want mijn moeder denkt dat er niks te doen is voor volwassenen. En ik wil er zo graag heen!! Ideeen??
Geef ze een looppony! Zag ik laatst ook heel veel, allemaal ouders met een looppony!
Sitaloverx schreef:Wat is er te doen voor ouders? Want mijn moeder denkt dat er niks te doen is voor volwassenen. En ik wil er zo graag heen!! Ideeen??
liliekska schreef:Geena01 schreef:Ik heb zelf Primrose gehad. Ze is echt een schatje! Ik ben ook fan van the hungergames. Ik mocht ook op haar rijden. Ze was echt heel braaf. Zo lang je maar duidelijk bent in hulpen en niet te hard handig.
was jij er ook met 28 april - 2 mei? dan heb ik jou namelijk gezien!
Ik heb een paar vragen...
Ik heb een paar vragen...
Nestorlover7 schreef:Heey.
Ik ga ook weer een x een ppc! (2e x)![]()
Vorige x had ik heel veel paarden gehad maar elke x waren ze wild en gingen ze bokken en rennen of ze deden helemaal niets!Ik heb een paar vragen...
1. Hoe laat moet je in de rij staan om nog een goeie rijpony te hebben zoals twister of Maxime?![]()
2. Zijn twister, spirit, maxime, cappuccino en mister ed goede rijpony's en wat voor karakter hebben ze.![]()
Ik hoop dat jullie deze vragen kunnen beantwoorden want vorige x stond ik om 10 u in de ochtend in de rij en toen had ik mexy en die bokte mij er meteen af