Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KittyDylan

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:01

Mijn rijsetje is klaar.
Binnekort even kijken waar ze vilt hebben
Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 14:39

Nog een halstertje en halstertouw
Afbeelding

Ik heb besloten dit rijsetje en halster weg te geven. Op kijn instagram @kdjs_schleich staat uitleg, mocht iemand geinteresseert zijn:)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:27

Bij de action hebben ze vilt

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:23

Heey allemaal,

Ik ben een tijdje niet online geweest ben namelijk op vakantie en heb dus slechte wifi :( maar ik had een vraagje heeft een van jullie enig idee hoe je zo'n oornetje maakt :D want heb me schleich mee op vakantie en wil iets maken :') heb net wel een zadel gemaakt met twee kleuren foto hiervan zet ik nog wel eens *\o/* heeft een van jullie ook schleich insta ik heet: brownies.schleich <- account is samen met een vriendin *D nou hoop dag jullie allemaal een fijne vakantie hebben :j FIJNE VAKANTIE *\o/*

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:33

shadowismy schreef:
Heey allemaal,

Ik ben een tijdje niet online geweest ben namelijk op vakantie en heb dus slechte wifi :( maar ik had een vraagje heeft een van jullie enig idee hoe je zo'n oornetje maakt :D want heb me schleich mee op vakantie en wil iets maken :') heb net wel een zadel gemaakt met twee kleuren foto hiervan zet ik nog wel eens *\o/* heeft een van jullie ook schleich insta ik heet: brownies.schleich <- account is samen met een vriendin *D nou hoop dag jullie allemaal een fijne vakantie hebben :j FIJNE VAKANTIE *\o/*

Ja ik heet @kdjs_schleich.

Ik heb ook een leuke give away <<) :')

PoekieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 14:13

shadowismy schreef:
Heey allemaal,

Oornetjes maak ik van stof, naald en draad.

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 16:16

Ik wil misschien een touwhalstershop beginnen!
Wat is een handige gratis webshop maaksite?

PoekieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 12:27

ilserenate schreef:

bedoel je een touwhalsterwebshop voor schleich? Ik had voor mijn webshop van zelfgemaakte paardenstrikjes en manenclips deze gebruikt: www.webnode.nl helemaal gratis, en alles staat uitgelegd!

lovealkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 16:56

Ik heb gisteren nieuwe schleich gekocht, de arabier hengst en de percheron hengst! Ben er echt super blij mee en de percheron hengst vind ik echt een gaaf model! Wel een beetje beschadigd, de verf is er op sommige plekjes een beetje af. Weet iemand hoe ik dit kan verminderen? Ik had ook meteen een touwhalster en leadrope (groen met blauwe afwerking) plus een groenebareback pad, met van die zakjes aan de zijkanten.

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 17:34

PoekieX schreef:
ilserenate schreef:

bedoel je een touwhalsterwebshop voor schleich? Ik had voor mijn webshop van zelfgemaakte paardenstrikjes en manenclips deze gebruikt: http://www.webnode.nl helemaal gratis, en alles staat uitgelegd![/quote

Dankjee

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 09:15

PoekieX schreef:
shadowismy schreef:
Heey allemaal,

Dan is mijn vraag hoe moet je dat naaien? En wat moet je naaien :') wel bedankt voor je antwoord :D ben trouwens over een maandje ongeveer jarig en wil de nieuwe schleich stal maar me ouders vinden me te oud voor schleich en ik word 14 ;( hoe kan ik ze over halen??? :P

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 10:00

Gisteren in Duitsland geweest, zeker even bij de schleich geken. Het was daar 1 euro goedkoper, toen heb ik dit paardje gekocht
:)

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 10:00

Afbeelding

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 13:26

Ik heb eindelijk vilt!
Deken
Afbeelding

Dekje (deze zit ook bij de giveaway net als het zadel, interesse, kijk @kdjs_schleich)
Afbeelding

En een halster
Afbeelding

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:56

wow @kittydylan , wat zijn die gespjes gaaf !! ik krijg het nooit voor elkaar om het mooi te krijgen.

ilserenate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 17:08

KittyDylan schreef:
Ik heb eindelijk vilt!
Deken
[ [url=m/0FfPMV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dekje (deze zit ook bij de giveaway net als het zadel, interesse, kijk @kdjs_schleich)
[ [url=m/nOZeyr.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een halster
[ [url=m/gB2RHU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!!! Echt heel mooi

PoekieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 19:09

shadowismy schreef:

Oornetjes maak ik van stof, naald en draad.[/quote]

Dan is mijn vraag hoe moet je dat naaien? En wat moet je naaien :') wel bedankt voor je antwoord :D [/quote]

Je knipt een vormpje van de oortjes, een stuk groter dan de oortjes van het paard zelf, met een lapje er aan(het gedeelte wat over het voorhoofd valt, snap je hem?) Dat knip je ook iets groter dan het hoofd, je kan het later nog op maat maken, dan naai je de bovenkanten en zijkanten aan elkaar, volgens het vormpje, en dan kun je eventueel wat je overhebt bij de naad er af knippen, als het best een stuk is en het hindert met omdoen. Met behulp van het uiteinde van een kwast kun je het binnenstebuiten keren, en kijken of het past, als het te groot is kun je nog wat innemen, of je kiest ervoor om het zo te laten.
Als je het niet snapt reageer of pb je maar, ik wilde binnenkort een video uploaden op youtube met uitleg hoe je oornetjes maakt, dus maybe dat je dat kan kijken.

lovealkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 20:33

@PoekiX
wat leuk en goeie uitleg! nu snap ik het eindelijk! :D hoe heet je yt kanaal?

PoekieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 20:49

lovealkan schreef:
@PoekiX
wat leuk en goeie uitleg! nu snap ik het eindelijk! :D hoe heet je yt kanaal?

Loomer&ManegeDeGalloppade
ik heb nu 10 abbonees, dus er komt vast nog wel een special aan. En i ga straks weer een videootje uploaden, nu weer on topic: Ik heb een halstertje af van de friezenset, hij is wit en realistisch, ik zie altijd witte lak hoofdstellen met foto's van friezen, dus ik maakte een wit suede halstertje, ik ben ook begonnen met een probeersel van een 2 kleurig gedraaid halstertouw(Rood, wit, blauw! jeej!)

Joycetuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 08:13

Ik doe mee aan je GIVE AWAY ❤️ Ik heet op insta; Joyceschleichtuig :)

lovealkan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:01

ik heet op yt alwaysschleichlover :) maar weer even over schleich heeft iemand nog tips voor springschoenen om te maken? lijkt me echt onwijs gaaf! ik zag dat schleich 2015 nu ook een springwedstrijd pacour heeft ofzo echt cool! en de nieuwste schleich springset heb ik ook gezien en die is echt super gaaf! met springsingel en ook springschoenen! :D

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:06

Ik ga weer een nieuw paardje repainten! het is de fjord merrie van 2014. maar ik heb geen idee welke kleur?
hebben jullie ideeën?

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:10

Bruinbont is wel leuk.

Volgens mij heb ik het gemist, maar hoe zag jouw vorige eruit?

Ik ben ook bezig met een repaint (en kleine cust/verbuiging)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:17

KittyDylan schreef:
Bruinbont is wel leuk.

Volgens mij heb ik het gemist, maar hoe zag jouw vorige eruit?

Ik ben ook bezig met een repaint (en kleine cust/verbuiging)

Mijn vorige was bruin bont, alleen daar heb ik geen goede foto van. en die daarvoor was grijs. die heb ik wel geplaatst op bokt

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 09:47

PoekieX schreef:
shadowismy schreef:

Dan is mijn vraag hoe moet je dat naaien? En wat moet je naaien :') wel bedankt voor je antwoord :D [/quote]

Je knipt een vormpje van de oortjes, een stuk groter dan de oortjes van het paard zelf, met een lapje er aan(het gedeelte wat over het voorhoofd valt, snap je hem?) Dat knip je ook iets groter dan het hoofd, je kan het later nog op maat maken, dan naai je de bovenkanten en zijkanten aan elkaar, volgens het vormpje, en dan kun je eventueel wat je overhebt bij de naad er af knippen, als het best een stuk is en het hindert met omdoen. Met behulp van het uiteinde van een kwast kun je het binnenstebuiten keren, en kijken of het past, als het te groot is kun je nog wat innemen, of je kiest ervoor om het zo te laten.
Als je het niet snapt reageer of pb je maar, ik wilde binnenkort een video uploaden op youtube met uitleg hoe je oornetjes maakt, dus maybe dat je dat kan kijken.[/quote]

Echt super erg bedankt ik ga het zeker proberen :D verder ga ik vandaag nog wat tuig maken wat gaan jullie vandaag betreft schleich nog doen??